The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Cappie van deze week - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Cappie van deze week (/showthread.php?tid=1947)

Pages: 1 2

- Peter - 08-03-2007

Voyou Wrote:
Peter Wrote:
FC Petr Wrote:Volgens mij gaan er een aantal spelers van PSV met `kleine pijntjes` hun verdiende rust krijgen, waaronder misschien enkele aanvoerders.

Zoetebier-Alcides,Alex, Salcido, Sun-Mendez,Simons,Culina,Afellay-Tardelli,Farfan ofzo. :8: Cocu, Gomes en Koné lijken me niet fit en Kromkamp en Da Costa waren dat al niet. Boeiend. Hakkuh Alex en Afellay hadden trouwens ook pijntjes.

Zoetebier??

Moens. Zoetebier. Wat zal t mij bommen.. :lol:

- Voyou - 08-03-2007

Peter Wrote:
Voyou Wrote:
Peter Wrote:
FC Petr Wrote:Volgens mij gaan er een aantal spelers van PSV met `kleine pijntjes` hun verdiende rust krijgen, waaronder misschien enkele aanvoerders.

Zoetebier-Alcides,Alex, Salcido, Sun-Mendez,Simons,Culina,Afellay-Tardelli,Farfan ofzo. :8: Cocu, Gomes en Koné lijken me niet fit en Kromkamp en Da Costa waren dat al niet. Boeiend. Hakkuh Alex en Afellay hadden trouwens ook pijntjes.

Zoetebier??

:cheers:

- Bor de Wolf - 08-03-2007

Voyou Wrote:
Peter Wrote:
Voyou Wrote:
Peter Wrote:

Zoetebier??

:cheers:

Triest als je niet weet wie er bij je eigen cluppie spelen. Een beetje teletekst-supporter zou dit toch al moeten weten.

- Mukkus - 08-03-2007

Dre Wrote:Sun Hakkuh

Het zonnetje in huis!

- Ricochan - 08-03-2007

Alex =D>

- Bumme - 08-03-2007

Grygera draagt deze week de band!

- Ricochan - 08-03-2007

Bumme Wrote:Grygera draagt deze week de band!

-3 x 2 = ?

- Peter - 08-03-2007

Bumme Wrote:Grygera draagt deze week de band!

Ik hoop dat je je lesje leert. Volgende week maakt Kluivert bij afwezigheid van Koné een hattrick. :waf:

- Ricochan - 08-03-2007

Geen feest maar rust voor sun staat op vi bij vi tv....krijgt ie rust dit weekend?

- Peter - 08-03-2007

Zal wel gaan over dat er laatste een Chinese feestdag was toen Sun moest spelen. Heb ik wel wat over gehoord.. maar hoe het precies zat?

- Ricochan - 08-03-2007

Ik kan dat filmpie namelijk niet afspelen/openen maar het zal idd wel met chinees nieuwjaar te maken hebben.

- Gerben Zonderland - 08-03-2007

Ricochan Wrote:Ik kan dat filmpie namelijk niet afspelen/openen maar het zal idd wel met chinees nieuwjaar te maken hebben.

Wanneer is het eigenlijk weer Festivus? :8:

- Ricochan - 08-03-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Ik kan dat filmpie namelijk niet afspelen/openen maar het zal idd wel met chinees nieuwjaar te maken hebben.

13 april is het iig thais nieuwjaar dat is voor mij belangrijker :wink:

- Treesong - 08-03-2007

Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:

13 april is het iig thais nieuwjaar dat is voor mij belangrijker :wink:

Doet me denken aan die mop:

Man 1: Ik houd meer van Thais Nieuwjaar dan van sex met mijn vrouw

Man 2: Waarom?

Man 1: Tis vaker

- goa - 08-03-2007

Hij zegt dat ie niet gaat feesten maar rust neemt want hij is moe en dit weekend wacht Excelsior weer Hakkuh

- Treesong - 08-03-2007

Van al dat vuurwerk wordt-ie zo doof als een poepsjinees... dat wordt dus niks met de communikaasie. Voorts raakt ie tijdens de feestelijkheden geïnfecteerd met het gif dat gek maakt en zal door geweldpleging binnen 10 seconden een rode kaart hebben ontvangen...

[Image: DSCN3058_edited.jpg]

- Ricochan - 08-03-2007

Treesong Wrote:Van al dat vuurwerk wordt-ie zo doof als een poepsjinees... dat wordt dus niks met de communikaasie. Voorts raakt ie tijdens de feestelijkheden geïnfecteerd met het gif dat gek maakt en zal door geweldpleging binnen 10 seconden een rode kaart hebben ontvangen...

[Image: DSCN3058_edited.jpg]

[-X