The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
(OT) Vakantiegeld! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Vakantiegeld! (/showthread.php?tid=2333)

Pages: 1 2

- Bor de Wolf - 24-05-2007

goa Wrote:
Dugarry Wrote:Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D>

Beetje een dooie mus want 95% van de docenten in het WO behoort tot het wetenschappelijk personeel en verdient meer dan een HBO leraartje dat van 2.900 per maand moet zien rond te komen.

Mooi niet. Ik verdien slechts 2500 netto (en jij dus nog minder). Op naar het HBO!

- Bocaloca - 24-05-2007

Ik verdien meer maar krijg et niet :letitallout:

- Depor - 24-05-2007

Bocaloca Wrote:Ik verdien meer maar krijg et niet :letitallout:

Lastig he, als je failliet verklaard bent

- Bumme - 24-05-2007

Dugarry Wrote:
goa Wrote:
Dugarry Wrote:Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D>

Beetje een dooie mus want 95% van de docenten in het WO behoort tot het wetenschappelijk personeel en verdient meer dan een HBO leraartje dat van 2.900 per maand moet zien rond te komen.

Ik moet ook van 2900 netto rondkomen, dat is niet makkelijk kan ik je vertellen. Plus 20 tientjes vakantiegeld per jaar.

Had ik nou maar doorgeleerd vroeger..... :x

2900 netto? Je woont nog thuis toch dan moet dat toch prima te doen zijn?

- Kennedy - 24-05-2007

Dikke bonus en vakantie geld binnen en loon en heel veel overuren jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar doe je het allemaal voor gvd. :8:

- Treesong - 24-05-2007

Kennedy Wrote:Dikke bonus en vakantie geld binnen en loon en heel veel overuren jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar doe je het allemaal voor gvd. :8:

Ik hoor al een paar Twentse kroegbazen in hun handen wrijven :razz:

- Jansoe - 24-05-2007

Geen vakantiegeld voor Jansoe dit jaar....

- Bocaloca - 24-05-2007

Depor Wrote:
Bocaloca Wrote:Ik verdien meer maar krijg et niet :letitallout:

Lastig he, als je failliet verklaard bent
:roll: :roll: :roll:

- Ekslem - 24-05-2007

Kennedy Wrote:Dikke bonus en vakantie geld binnen en loon en heel veel overuren jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar doe je het allemaal voor gvd. :8:

Hoeveel biertjes??

- Dugarry - 25-05-2007

Bumme Wrote:
Dugarry Wrote:
goa Wrote:

Ik moet ook van 2900 netto rondkomen, dat is niet makkelijk kan ik je vertellen. Plus 20 tientjes vakantiegeld per jaar.

Had ik nou maar doorgeleerd vroeger..... :x

2900 netto? Je woont nog thuis toch dan moet dat toch prima te doen zijn?

Had afg. jaar een huis gekocht, waar ik sinds 1 maart in zit............

Zware schuldenaar dus :wink:

- Kennedy - 25-05-2007

Ekslem Wrote:

Hoeveel biertjes??
Vijver Ekslem vijver, biertje doen we er tussen door!!

- Jansoe - 25-05-2007

Een vijver vol met bier? :razz:

- El Parasito - 25-05-2007

Mijn vakantiegeld wordt gespendeerd waaraan het hoort, m'n vakantie. 11 dagen Chersonissos :8:

- Kennedy - 25-05-2007

El Parasito Wrote:Mijn vakantiegeld wordt gespendeerd waaraan het hoort, m'n vakantie. 11 dagen Chersonissos :8:
Haha dat ken ik en het is Sexsonissos :8: geile loeders daar en gekke Engelsen op Mali :lol:

- El Parasito - 26-05-2007

Kennedy Wrote:
El Parasito Wrote:Mijn vakantiegeld wordt gespendeerd waaraan het hoort, m'n vakantie. 11 dagen Chersonissos :8:
Haha dat ken ik en het is Sexsonissos :8: geile loeders daar en gekke Engelsen op Mali :lol:

Ik ken het ook, al 2x geweest namelijk. En de engelsen zitten in Malia