The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Vakantiegeld! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Vakantiegeld! (/showthread.php?tid=2333) Pages:
1
2
|
- Bor de Wolf - 24-05-2007 goa Wrote:Dugarry Wrote:Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D> Mooi niet. Ik verdien slechts 2500 netto (en jij dus nog minder). Op naar het HBO! - Bocaloca - 24-05-2007 Ik verdien meer maar krijg et niet :letitallout: - Depor - 24-05-2007 Bocaloca Wrote:Ik verdien meer maar krijg et niet :letitallout: Lastig he, als je failliet verklaard bent - Bumme - 24-05-2007 Dugarry Wrote:goa Wrote:Dugarry Wrote:Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D> 2900 netto? Je woont nog thuis toch dan moet dat toch prima te doen zijn? - Kennedy - 24-05-2007 Dikke bonus en vakantie geld binnen en loon en heel veel overuren jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar doe je het allemaal voor gvd. :8: - Treesong - 24-05-2007 Kennedy Wrote:Dikke bonus en vakantie geld binnen en loon en heel veel overuren jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar doe je het allemaal voor gvd. :8: Ik hoor al een paar Twentse kroegbazen in hun handen wrijven :razz: - Jansoe - 24-05-2007 Geen vakantiegeld voor Jansoe dit jaar.... - Bocaloca - 24-05-2007 Depor Wrote::roll: :roll: :roll:Bocaloca Wrote:Ik verdien meer maar krijg et niet :letitallout: - Ekslem - 24-05-2007 Kennedy Wrote:Dikke bonus en vakantie geld binnen en loon en heel veel overuren jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar doe je het allemaal voor gvd. :8: Hoeveel biertjes?? - Dugarry - 25-05-2007 Bumme Wrote:Dugarry Wrote:goa Wrote:Dugarry Wrote:Net op het nieuws, leraren HBO (verdienen en) krijgen meer betaald dan leraren WO. =D> Had afg. jaar een huis gekocht, waar ik sinds 1 maart in zit............ Zware schuldenaar dus :wink: - Kennedy - 25-05-2007 Ekslem Wrote:Vijver Ekslem vijver, biertje doen we er tussen door!!Kennedy Wrote:Dikke bonus en vakantie geld binnen en loon en heel veel overuren jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daar doe je het allemaal voor gvd. :8: - Jansoe - 25-05-2007 Een vijver vol met bier? :razz: - El Parasito - 25-05-2007 Mijn vakantiegeld wordt gespendeerd waaraan het hoort, m'n vakantie. 11 dagen Chersonissos :8: - Kennedy - 25-05-2007 El Parasito Wrote:Mijn vakantiegeld wordt gespendeerd waaraan het hoort, m'n vakantie. 11 dagen Chersonissos :8:Haha dat ken ik en het is Sexsonissos :8: geile loeders daar en gekke Engelsen op Mali :lol: - El Parasito - 26-05-2007 Kennedy Wrote:El Parasito Wrote:Mijn vakantiegeld wordt gespendeerd waaraan het hoort, m'n vakantie. 11 dagen Chersonissos :8:Haha dat ken ik en het is Sexsonissos :8: geile loeders daar en gekke Engelsen op Mali :lol: Ik ken het ook, al 2x geweest namelijk. En de engelsen zitten in Malia |