The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
SD/CT cup editie XIV poule indeling + wedstrijden - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: SD/CT cup editie XIV poule indeling + wedstrijden (/showthread.php?tid=2362) |
- Bumme - 31-05-2007 Bakke Wrote:HIF tegen Bummeltown... mooi, daar hebben we twee weken geleden al met 2-0 van gewonnen. In het verleden behaalde resultaten bieden echter geen garantie voor de toekomst. En toch, wie weet haal ik nu EINDELIJK eens de tweede ronde van een aan SD gerelateerd toernooi... Dat was vriendschappelijk Bakke, ik heb je toen 90 minuten lang zand in de ogen lopen strooien :wink: . Uitdaging staat dus ik zie je volgende week in een kolkend De Negen Morgen. Leuk trouwens dat je mij daar uitdaagt, geeft alleen wel aan dat je de pot onderschat.......... - Fred Naaigaren - 31-05-2007 Ik heb El Parasito reeds uitgedaagd. - Sjeffer - 31-05-2007 Ik heb Birger uitgedaagd in zijn stadion, had namelijk nog geen Belgisch vlaggetje... :oops: - Lamme Lennie - 31-05-2007 Voor de 3e keer tegen EB ![]() - kooltje - 31-05-2007 Sjeffer Wrote:Ik heb Birger uitgedaagd in zijn stadion, had namelijk nog geen Belgisch vlaggetje... :oops:kost je 6000 - Ad Wim - 31-05-2007 Hoe daag je iemand op neutraal terrein uit? Als ik Anders... selecteer, voert hij die uitdaging uiteindelijk helemaal niet uit... - Devlin - 31-05-2007 Ad Wim Wrote:Hoe daag je iemand op neutraal terrein uit? Als ik Anders... selecteer, voert hij die uitdaging uiteindelijk helemaal niet uit... je moet een stadionID van het neutrale terrein invoeren... - kooltje - 31-05-2007 doe je de mijne...1277584 - Antidote - 31-05-2007 Sjeffer Wrote:Ik heb Birger uitgedaagd in zijn stadion, had namelijk nog geen Belgisch vlaggetje... :oops:Daar zit ik ook nog steeds op te wachten. Een ontmoeting met Birger in de SD/CT Cup. Gratis vlaggetje! - Bocaloca - 31-05-2007 Box wil jij weer de match regelen, ik kan vanaf hier niet uitdagen. Hij wordt waarschijnlijk morgen of anders zaterdag ochtend geaccepteerd :oops: - gittermaster - 31-05-2007 Uitdagingen: 1 Holbytlan Aanvangstijd: 06-06-2007 om 17:05 Speelterrein: Gardiners Creek Stadium, Normaal. Geregeld! 06-06-2007 (Vriendschappelijk): gittermaster - Holbytlan - Nr. 12 - 31-05-2007 Jansoe, u heeft een uitdaging staan. - Box Brother - 31-05-2007 Bocaloca Wrote:Box wil jij weer de match regelen, ik kan vanaf hier niet uitdagen. Hij wordt waarschijnlijk morgen of anders zaterdag ochtend geaccepteerd :oops: Box kan tot op heden niet inloggen op HT en derhalve geen match accepteren dan wel regelen.... heb een bericht gestuurd naar de GMs maar tot op heden geen antwoord.... behoorlijke cold turkey... :letitallout: - Ad Wim - 31-05-2007 Devlin Wrote:Oke, ik heb het in de Gittermaster Arena gedaan aangezien hij toch ook op neutraal terrein speelt. Maar worden de inkomsten dan wel gedeeld?Ad Wim Wrote:Hoe daag je iemand op neutraal terrein uit? Als ik Anders... selecteer, voert hij die uitdaging uiteindelijk helemaal niet uit... - gittermaster - 31-05-2007 Ad Wim Wrote:Devlin Wrote:Oke, ik heb het in de Gittermaster Arena gedaan aangezien hij toch ook op neutraal terrein speelt. Maar worden de inkomsten dan wel gedeeld?Ad Wim Wrote:Hoe daag je iemand op neutraal terrein uit? Als ik Anders... selecteer, voert hij die uitdaging uiteindelijk helemaal niet uit... Uitstekende keuze - Ad Wim - 31-05-2007 Krijg jij daar ook geld voor? En hoe wordt bepaald hoeveel toeschouwers er komen? Aan de hand van jouw supporters? Of een mix van die van ons? - kooltje - 31-05-2007 caput mag wel opschieten anders win ik van een zesde divisionist - Antidote - 31-05-2007 kooltje Wrote:caput mag wel opschieten anders win ik van een zesde divisionist Quote:De uitdaging moet voor vrijdag 12.00 uur verzonden zijn en de wedstrijd moet geregeld zijn voor elke zondag 23.59 uur. Is dat niet dan betekend dat voor de poule fase een 3-0 overwinning voor het afwachtende team en voor de knock-out fase een walkover naar het volgende ronde. Het afwachtende team mag na de gestelde datum een andere uitdagingen accepteren. - T00L - 01-06-2007 Ad Wim Wrote:Devlin Wrote:Oke, ik heb het in de Gittermaster Arena gedaan aangezien hij toch ook op neutraal terrein speelt. Maar worden de inkomsten dan wel gedeeld?Ad Wim Wrote:Hoe daag je iemand op neutraal terrein uit? Als ik Anders... selecteer, voert hij die uitdaging uiteindelijk helemaal niet uit... je moet ook in een neutrale regio spelen toch? dus niet in a'dam en niet in noord-brabant - Bocaloca - 01-06-2007 Box Brother Wrote:Bocaloca Wrote:Box wil jij weer de match regelen, ik kan vanaf hier niet uitdagen. Hij wordt waarschijnlijk morgen of anders zaterdag ochtend geaccepteerd :oops: Neem aan dat we geen 3-0 doen ofzo als jij gewoon niet kan inloggen. Mocht je volgende week nog problemen hebben ermee, stel ik een 0-0 voor. - Box Brother - 01-06-2007 Bocaloca Wrote:Box Brother Wrote:Bocaloca Wrote:Box wil jij weer de match regelen, ik kan vanaf hier niet uitdagen. Hij wordt waarschijnlijk morgen of anders zaterdag ochtend geaccepteerd :oops: Moeten maar even kijken hoe het loopt... zie iig dat mijn standaardopstelling niet heel veel afwijkt van wat ik had willen spelen zondag dus voor zondag nog niet heel veel problemen, ben wel al een trianing kwijt geraakt en heb tot op heden nog niks gehoord. Heeft iemand ervaring met dat messag-systeem of moet ik gewoon direct mailen ? - Bocaloca - 01-06-2007 Ik mailde altijd gewoon direct - Box Brother - 01-06-2007 Bocaloca Wrote:Ik mailde altijd gewoon direct wat is het emailadres ? - Bocaloca - 01-06-2007 <!-- e --><a href="mailto:netherlands@hattrick.org">netherlands@hattrick.org</a><!-- e --> ofzo? - kooltje - 01-06-2007 nog geen uitdaging binnen... :o - Bocaloca - 05-06-2007 Box ik heb wel een andere friendly aangenomen omdat ik vanavond en morgen niet aanwezig ben. - Aragorn - 05-06-2007 Zo eens kijken of we Gitter over de knie kunnen leggen morgen. : ![]() - Ad Wim - 05-06-2007 Ik heb ook wat trainees laten spelen zondag, zodat ik wat basisspelers kon sparen voor morgen :8: - Nr. 12 - 05-06-2007 *We hebben een B, we hebben een elftal (vol met pleisters)* Dus Jansoe, AUB rustig. - gittermaster - 05-06-2007 Aragorn Wrote:Zo eens kijken of we Gitter over de knie kunnen leggen morgen. : Dit moet je kunnen lukken Ara ![]() Ik moet echt mijn b-team opstellen, daar ik me voor zondag geen blessures kan veroorloven. En als je naar mijn vorige friendlies kijkt, zie je dat mijn b-team al snel anderhalve ster gemiddeld haalt :lol: |