The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Het Wordt Een Eenzame Kerst(OT) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Het Wordt Een Eenzame Kerst(OT) (/showthread.php?tid=27) |
- Bumme - 23-09-2004 Dugarry Wrote:Terecht! Dit jaar dus naar Westgaarde............. - Bocaloca - 23-09-2004 :cry: :cry: :cry: - Ekslem - 23-09-2004 RIP - Davydoff - 23-09-2004 Treesong Wrote:RIP Dre, en laten we hopen dat barretje Petrus Heineken op de tap heeft... :wink: mooi gesproken :!: - Marshall - 23-09-2004 hij kan de brief nu zelf bezorgen... het spijt me, maar zal hem niet missen. Misschien een icoon voor de nederlandse muziek maar wat een figuur zeg... RIP dan maar Andre - Jansoe - 23-09-2004 RIP ANDRE ![]() - Davydoff - 23-09-2004 Mooi tijd voor een Hazes top 5, hier is de mijne: 1. De Vlieger(HET ultieme Hazes nummer) 2. Kleine Jongen 3. Hoogste Tijd(moet DE afsluiter zijn in elke goede kroeg) 4. Voor mij geen slingers aan de wand 5. Beetje Verliefd/'t Rode licht(kon niet kiezen) - Lamme Lennie - 23-09-2004 Ik zie dat zijn doodskist reeds gemaakt is: ![]() (sorry, kon het toch niet laten :oops: ) - Guest - 23-09-2004 Zelf geen grote fan van hazes, maar toch is het jammer van zo'n volkszanger. R.I.P Hazes - Gerben Zonderland - 23-09-2004 BIERTEAM.NET Wrote:Winstonicus Wrote:Daar komt wat volk op af hoor. tijdens die begrafenis In zijn geval: flamberen. :lol: - Riekki - 23-09-2004 Gerben Zonderland Wrote:BIERTEAM.NET Wrote:Winstonicus Wrote:Daar komt wat volk op af hoor. tijdens die begrafenis En natuurlijk afblussen met bier :!: - Treesong - 23-09-2004 Davydoff Wrote:Mooi tijd voor een Hazes top 5, hier is de mijne: Hoogste Tijd? Het Laatste Rondje hè :wink: 1. Een Vriend 2. Zij Gelooft in mij 3. Ik ben een gokker 4. Piove 5. Kleine Jongen - Davydoff - 23-09-2004 Heee ik ben nog een beetje emotioneel. - Bumme - 23-09-2004 1: Geef mij nu je angst 2: Zij gelooft in Mij 3: Kleine Jongen 4: Wat ik je zeggen wou 5: EK 88 lied - Balthazar - 23-09-2004 Oh Andre ![]() - Dugarry - 23-09-2004 1. Kleine Jongen 2. Geef mij nu je angst 3. Zij gelooft in mij 4. Waarom (My way) 5. Zeg maar niets meer Zomar een keuse, ik kan wel 25 goede nummers van hem opnoemen en ze zeker uit mn kop meeschreeuwen. - Treesong - 23-09-2004 Dugarry Wrote:Zomar een keuse, ik kan wel 25 goede nummers van hem opnoemen en ze zeker uit mn kop meeschreeuwen. Bluf! :lol: - Ekslem - 23-09-2004 Treesong Wrote:Dugarry Wrote:Zomar een keuse, ik kan wel 25 goede nummers van hem opnoemen en ze zeker uit mn kop meeschreeuwen. Nee niet van bluf, van Hazes! - Gerben Zonderland - 23-09-2004 Treesong Wrote:Dugarry Wrote:Zomar een keuse, ik kan wel 25 goede nummers van hem opnoemen en ze zeker uit mn kop meeschreeuwen. Idd.....grootspraak, nietzosnuggary. En alle songteksten goegelen kan iedere tukker, dus daar hoef je niet mee aan te komen. - Balthazar - 23-09-2004 Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Dugarry Wrote:Zomar een keuse, ik kan wel 25 goede nummers van hem opnoemen en ze zeker uit mn kop meeschreeuwen. Wat is goegelen :razz: - Bumme - 23-09-2004 Quatro Wrote:Kan ie eindelijk die brief aan z'n moeder geven!!! ![]() :wink: - Bumme - 23-09-2004 ![]() - Bumme - 23-09-2004 ![]() - harry_bierdop - 23-09-2004 Groot fan van Andre! Top 3: 1. Buona sera / oh marie (Geweldig nummer ook al ist origineel niet van hem zelf ) 2. Amor, amor, amor 3. Uit mijn bol Dag van nationale rouw zou ik zeggen! - Quatro - 23-09-2004 [img]http--www.foksuk.nl-imggif.phpi=-upload-d582.gif[/img] - Davydoff - 23-09-2004 plaatje van Fokke en Sukke vind ik een mooie, de rest zijn voorspelbare grapjes. - Quatro - 23-09-2004 je moet niet zo snel antwoorden dave, nu mag ik me mislukte link niet meer weghalen! - Davydoff - 23-09-2004 Quatro Wrote:je moet niet zo snel antwoorden dave, nu mag ik me mislukte link niet meer weghalen! 11 minuten na het plaatsen van de foto's... das toch niet zo snel. en aan de link te zien was het een plaatje van Fokke en Sukke.... en die stond hier nog niet. - Dommel - 23-09-2004 Nou, het hele bedrijf in rep en roer vanochtend...sommigen waren er stil van. Wat wil je ook, al bijna 10 jaar met elkaar naar de zelfde kroeg op menig zaterdagavond, en het eindigde steevast met "een beetje verliefd" "voor mij geen slingers aan de wand" of "een vriend"...en ik zal nu bij lange autoritten nog steviger uit volle borst meezingen, als ik de CD "al 15 jaar gewoon Andre" opzet. R.I.P. Dre - Gerben Zonderland - 23-09-2004 Dommel Wrote:Nou, het hele bedrijf in rep en roer vanochtend...sommigen waren er stil van. Wat wil je ook, al bijna 10 jaar met elkaar naar de zelfde kroeg op menig zaterdagavond, en het eindigde steevast met "een beetje verliefd" "voor mij geen slingers aan de wand" of "een vriend"...en ik zal nu bij lange autoritten nog steviger uit volle borst meezingen, als ik de CD "al 15 jaar gewoon Andre" opzet. Oh, ben jij dat die 1 keer in de maand zo loopt te brullen op het dak van die bejaardenflat hier in de buurt...... |