The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Wat ik mij afvraag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Wat ik mij afvraag (/showthread.php?tid=3434)

Pages: 1 2

Re: Wat ik mij afvraag - Mac - 21-04-2009

en bij dit forum staat geen travianicoontje...

Re: Wat ik mij afvraag - Berend Botje - 21-04-2009

Bij mijn bladwijzers wel:

[Image: 2009-04-21_224532.png]

Re: Wat ik mij afvraag - Berend Botje - 03-11-2009

Is Lee Towers familie van Twin Towers?

Re: Wat ik mij afvraag - gittermaster - 03-11-2009

nope, maar wel van fawlty towers

Re: Wat ik mij afvraag - Balthazar - 11-11-2009

Stel: Ac Milan verhuurt Huntelaar van 1 januari 2010 tot 1 januari 2011 aan Ajax. Maar nou komt er komende zomer een bod op Huntelaar van Manchester United en Ac Milan gaat akkoord. Hoe zit het dan met die verhuurperiode?

Re: Wat ik mij afvraag - Gerben Zonderland - 11-11-2009

Balthazar Wrote:Stel: Ac Milan verhuurt Huntelaar van 1 januari 2010 tot 1 januari 2011 aan Ajax. Maar nou komt er komende zomer een bod op Huntelaar van Manchester United en Ac Milan gaat akkoord. Hoe zit het dan met die verhuurperiode?

KJH heeft net weer gezegd dat hij NIET terug wil naar Ajax, omdat dat een onlogische stap is. Bovendien zal Milan hem nooit langer willen verhuren dan tot het eind van het seizoen. Kortom: niet meer over nadenken, want onzin.

Re: Wat ik mij afvraag - waf - 11-11-2009

Balthazar Wrote:Stel: Ac Milan verhuurt Huntelaar van 1 januari 2010 tot 1 januari 2011 aan Ajax. Maar nou komt er komende zomer een bod op Huntelaar van Manchester United en Ac Milan gaat akkoord. Hoe zit het dan met die verhuurperiode?

de hoofdregel is: koop breekt geen huur.

je kan natuurlijk afspreken dat bij elke transferperiode de huur opgezegd kan worden ingeval overeenstemming is bereikt over een transfer.

kun je dit zelf echt niet verzinnen? :|

Re: Wat ik mij afvraag - Adder - 12-11-2009

waf Wrote:

de hoofdregel is: koop breekt geen huur.

je kan natuurlijk afspreken dat bij elke transferperiode de huur opgezegd kan worden ingeval overeenstemming is bereikt over een transfer.

kun je dit zelf echt niet verzinnen? :|

waf, ben jij echt niet geboren in Amsterdam?
Of schrok de Ooievaar ergens in Zuid Holland en liet hij/ zij je per ongeluk vallen?

Re: Wat ik mij afvraag - Mukkus - 13-11-2009

Adder Wrote:Of schrok de Ooievaar ergens in Zuid Holland en liet hij/ zij je per ongeluk vallen?

Moet zo'n uitzendkracht-ooievaar zijn geweest!