The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Heracles vs Roda - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Heracles vs Roda (/showthread.php?tid=3806) Pages:
1
2
|
Re: Heracles vs Roda - Vret Mien Gras - 07-10-2008 Amor Fati Wrote:Zou hij niet in Kerkrade zitten? solliciteren op de vrijgekomen functie? Denk het niet, geel is een kleur.... Re: Heracles vs Roda - D'r an met de lippe - 07-10-2008 Vret Mien Gras Wrote:D'r an komt hier niet meer, hij schaamt zich kapot nu :wink: Ik schaam mij pas als Heracles zou fuseren :wink: Re: Heracles vs Roda - Bumme - 08-10-2008 Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer? Hier is het omwisselpunt voor Heracles - Ajax van 29-10. Re: Heracles vs Roda - Mukkus - 08-10-2008 Terein? Dat moet in Duitsland zijn, lijkt mij...... Re: Heracles vs Roda - D'r an met de lippe - 08-10-2008 Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer? Ik kan je niet helpen, maar je overweegt om deze wedstrijd te bezoeken? Bij aankomst krijg je gratis koffie en een broodje kaas\ham, Almelose gastvrijheid :wink: @ Vret Kun jij de internettende pony's even weer terug plaatsen in de stal? Onze mooie fansites worden ongevraagd bestookt. Re: Heracles vs Roda - Balthazar - 08-10-2008 ik heb charlie the unicorn al teruggeroepen. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q5im0Ssyyus[/youtube] Re: Heracles vs Roda - Vret Mien Gras - 09-10-2008 Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer? De Hop en Boermark liggen vanuit Amsterdam een stuk achter Deventer. Vandaar moet je nog ongeveer een half uur naar Almelo. Na 10 minuten kom je FC Twente grond, dat kun je zien aan de rode brug ten hoogte van Markelo. Verder bij knooppunt Azelo ga je links aanhouden richting kleurloos gebied; het verpauperde Almelo. Re: Heracles vs Roda - Bumme - 09-10-2008 Vret Mien Gras Wrote:Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer? Thanks, weet ik waar ik qua reistijd ongeveer rekening mee moet houden. Re: Heracles vs Roda - Vret Mien Gras - 09-10-2008 Bumme Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer? Amsterdam => Almelo is een uur en drie kwartier met de auto rekening houdende met dat je ongeveer 120 a 130 km/u rijdt. Re: Heracles vs Roda - Fabian - 09-10-2008 Bumme Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer? Ga jij dan zelf daarheen Bum, als ik kaarten weet te ritselen, of meeten we ergens anders al ? Re: Heracles vs Roda - Bumme - 09-10-2008 Fabian Wrote:Bumme Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Bumme Wrote:Iemand bekend met parkeerterrein De Hop langs de A1? Waar is dit ongeveer? Misschien handig om daar af te spreken of al eerder ergens. Ik vertrek iig vanuit mijn werk. Jij komt over A12 toch? Re: Heracles vs Roda - D'r an met de lippe - 09-10-2008 Vret Mien Gras Wrote:De Hop en Boermark liggen vanuit Amsterdam een stuk achter Deventer. Vandaar moet je nog ongeveer een half uur naar Almelo. Na 10 minuten kom je FC Twente grond, dat kun je zien aan de rode brug ten hoogte van Markelo. Verder bij knooppunt Azelo ga je links aanhouden richting kleurloos gebied; het verpauperde Almelo. Dat er toevallig een paar kereltjes een verfbus hadden en jullie fusieclub in 1965 koos voor een commerciele naam om zo alle niet beter wetende zielen in de regio voor zich te winnen wil nog niet zeggen dat alles ook maar rood is, beste Vret. In Rijssen zijn ze nog wel zo goed gelovig, plaatsen als Nijverdal en Holten zijn toch vooral Heracles-minded. En kom nu niet aanzetten met een paar fct-fansites uit die plaatsen want zo bestaat er ook wel een Heracles-fansite uit Oldenzaal terwijl dat toch vooral een fct-minded stadje is. En zo verpauperd is Almelo ook weer niet hoor, vooroordelen vieren hoogtij. Genoeg mooie wijken in deze mooie stad. Bovendien is het Enschede dat tegenwoordig in de landelijke top 10 staat als het gaat om criminaliteit, en niet Almelo. Re: Heracles vs Roda - Ekslem - 09-10-2008 Mukkus Wrote:Marcel Meeuwis: :eeeek: Wat was er met Meeuwis??? Re: Heracles vs Roda - Ronnie D. - 09-10-2008 Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Marcel Meeuwis: :eeeek: Die had een vinger die niet helemaal in een stand stond die je van een vinger mag verwachten. Re: Heracles vs Roda - Mukkus - 09-10-2008 Ronnie D. Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Marcel Meeuwis: :eeeek: Was uit de kom, dokter op het veld, trekt wat aan die vinger, vinger staat weer recht en Meeuwis voetbalt gewoon verder. Re: Heracles vs Roda - Ekslem - 09-10-2008 Gelukkig voor Claire Re: Heracles vs Roda - Treesong - 10-10-2008 Mukkus Wrote:Was uit de kom, dokter op het veld, trekt wat aan die vinger, Meeuwis laat een wind en voetbalt gewoon verder. |