The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
de beste jeugdopleiding van het land.... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: de beste jeugdopleiding van het land.... (/showthread.php?tid=4519) Pages:
1
2
|
Re: de beste jeugdopleiding van het land.... - Gerben Zonderland - 30-05-2009 Quote:Jeugdspeler Ajax naar Feyenoord Re: de beste jeugdopleiding van het land.... - gittermaster - 15-05-2011 waf Wrote:ajax a1 kampioen Re: de beste jeugdopleiding van het land.... - Lamme Lennie - 15-05-2011 Als we het dan over de jeugd hebben =D> =D> =D> Quote:Het Nederlands elftal Onder 17 jaar is vanmiddag in de Servische stad Novi Sad Europees kampioen geworden. De ploeg van Albert Stuivenberg gaf Duitsland in de eindstrijd een pak slag: 5-2. Het klinkt allemaal alleen niet erg Nederlands :wink: Re: de beste jeugdopleiding van het land.... - centre court - 15-05-2011 6 a 7 Feyenoorders in dit team! Helaas Ebecilio al naar Arsenal, Ake naar Chelsea en Rekik mss naar Man.City. Re: de beste jeugdopleiding van het land.... - waf - 16-05-2011 gittermaster Wrote:feyenoord onder 19 net tweede (voor het eerst in 3 jaar geen eerste) wie zal de beste jeugdopleiding trofee krijgen? uiteraard verdient feyenoord die, nu u17 het ek heeft gewonnen. maar het zal vanwege de u19 ajakkes wel worden, hoewel vreemd is dat ze uberhaupt genomineerd zijn. volgens cruyff is het immers een zooitje. sparta won toen hun u19 kampioen werd (hoewel het ook dat jaar eigenlijk feyenoord a1 was...) nu zijn ze opeens niet meer genomineerd. is het nu niet meer goed daar....? Re: de beste jeugdopleiding van het land.... - Dugarry - 17-05-2011 De beker bij de beloften naar Vitesse/AGOVV. Bekerfinale voor beloften: rellen op het Kasteel Maandag 16 Mei 2011 ME moet ingrijpen bij bekerfinale op het Kasteel De bekerfinale op het Kasteel tussen de beloftenelftallen van Feyenoord/Excelsior en Vitesse/AGOVV verloopt onrustig. Rotterdamse supporters hebben vuurwerk in de vakken afgestoken, waardoor de ME na een waarschuwing besloot het vak te betreden. Enkele supporters liepen bij de actie van de ME rake klappen op. Ook vlogen er enkele stoeltjes van de Bok de Korver-tribune van het Sparta-stadion richting de ME. De bekerfinale is beladen omdat burgemeester Nol Kleijngeld van Waalwijk het uit oogpunt van veiligheid onverantwoord vond om het duel in zijn stad te laten spelen. Hij vreesde voor ongeregeldheden. Bij de finale zijn zo'n 7000 toeschouwers aanwezig, waarvan 5000 fans van Feyenoord. Bron: RTV Rijnmond Hier even wat reacties van derden: Door: de redactie 21:18 16/05/2011 | DDL Stelletje trieste tering homo's zijn het!! Laat dit een les zijn voor Sparta, om nooit meer een ééncellige homo van zuid toe te laten!! 21:24 16/05/2011 | spartaan 4life Helemaal eens met DDL, nooit meer een Feyenoord supporter loslaten is ons mooie kasteel. Neem aan dat de rekening naar Zuid gestuurd word? 21:24 16/05/2011 | Adriaan Hoe dan ook, de vlag kan uit. Vitesse wint met 1-0. En laten we inderdaad dat tuig nooit en te nimmer meer de rivier over laten stekn. 21:24 16/05/2011 | Ton itwm redactie vond mijn reacties over berbers te ver gaan....hoewel ik het eens ben met DDL, lijkt mij zijn reactie iets explicieter te zijn dan mijn Rushdi's Satanische Verzen. DDL heeft gewoon gelijk....waarom die randgekken van zuid op ons mooie kasteel toelaten...alles moet weer ontsmet worden tegen mond en klauwzeer en gekkenkoeienziekte! En de vernielingen...krijgen we dat vergoed van dat armlastige Zuid? 21:27 16/05/2011 | Anoniem Feyenoord 0 - Vitesse 1 HAHAHA !!!! 21:28 16/05/2011 | sparta Pff kom op man... Stelletje huilies. Binnekort nieuwe stoelen van het geld van Zuid. Beter kan niet. |