The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Casablanca/Houston - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Casablanca/Houston (/showthread.php?tid=5274) |
Re: Casablanca/Houston - Haggie - 06-04-2010 Ad Wim Wrote:Haggie maakt de goede keuzes voornamelijk tijdens de grote toernooien. Essentieel voor dit spel. ![]() Re: Casablanca/Houston - Haggie - 06-04-2010 Scholten! Wrote:Haggie Wrote:Meteen een belangrijk potje aan de gang: Dat is hij ook. Maar hij had me zovaak in de steek gelaten. Ik heb hier ook geen verklaring voor :oops: Re: Casablanca/Houston - Stille - 06-04-2010 Gravelspeler verslaat indoorspeler. Toch vreemd dat Istomin 6x gekozen is . Lekker hoor Blaz! Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 06-04-2010 Istomin is geen indoorspeler, die is allround. Zo'n gekke pick vond ik het niet in dat stukje. Re: Casablanca/Houston - Stille - 06-04-2010 Hij houdt iig meer van snellere banen en heeft op gravel zo uit mijn hoofd nog niet veel gepresteerd (in 2009 alleen een QF challenger Barletta). Kavcic was de 1e die ik aanvinkte ![]() Ach dit zal wel eeer een Stille week worden, aangezien de punten bijna niet mee wegen. Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 06-04-2010 Hij houdt wel meer van HC ja, maar dit is Houston-gravel he, geen gewoon gravel. Re: Casablanca/Houston - Stille - 06-04-2010 In vergelijking met het groene gravel tot 2 jaar terug is het wel een stuk trager geworden Re: Casablanca/Houston - mindlight - 06-04-2010 Stille Wrote:Hij houdt iig meer van snellere banen en heeft op gravel zo uit mijn hoofd nog niet veel gepresteerd (in 2009 alleen een QF challenger Barletta). Kavcic was de 1e die ik aanvinkte Hehe jij lepelt zo even uit je hoofd een QF op, met het exacte jaar en plaats? ![]() En inderdaad, Istomin is allround, en Kavcic gehyped. Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 06-04-2010 Prima Serra, ontzettende troef! Re: Casablanca/Houston - Stille - 06-04-2010 mindlight Wrote:Stille Wrote:Hij houdt iig meer van snellere banen en heeft op gravel zo uit mijn hoofd nog niet veel gepresteerd (in 2009 alleen een QF challenger Barletta). Kavcic was de 1e die ik aanvinkte Moet toegeven dat ik die QF heb opgezocht. Ik wilde eerst wat anders typen ![]() Lekker hoor Serra en Nieminen! Hup Teimuraz! Re: Casablanca/Houston - Scholten! - 06-04-2010 Haha wat een drol die Gabash! Re: Casablanca/Houston - Scholten! - 06-04-2010 Gabash maakt het goed in de 2e set, Greul verliest 1e set van Hajek ![]() Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 06-04-2010 Hop, Greul eraf, gaat goed zo. Nu Koubek er nog af. Re: Casablanca/Houston - Stille - 06-04-2010 Dag Greul ein idd Koubek moet ook raus! Re: Casablanca/Houston - Scholten! - 06-04-2010 Ben die partij gabash-Amrani aan het kijken, wat een aparte pot zeg. Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 06-04-2010 Het is vooral heel triest van Gabash, neem ik aan? Re: Casablanca/Houston - Scholten! - 06-04-2010 Ontzettend triest ja, maakt zoveel fouten. Die Amrani slaat soms wel geweldige ballen, maar dit zie ik hem buiten Marrokko niet doen. Gabash gaat em nog verliezen ook Re: Casablanca/Houston - Scholten! - 06-04-2010 Gahbash verliest echt! Wat een kneus ![]() Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 06-04-2010 Haha, hij verliest ![]() Re: Casablanca/Houston - Scholten! - 06-04-2010 Die Amrani voelt zich de nieuwe volksheld. Moet zeggen dat ie wel talent heeft, afwisselend spel en fijne slagen. Gaat Hajek misschien wel pakken. Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 06-04-2010 Ik heb wel eerder voorbij zien komen en van Gabashvili winnen is nou ook weer geen doorbraak, maar in Marokko koesteren ze hem wel. Ze hebben ook weinig anders... Koubek gaat ook niet goed gelukkig. Re: Casablanca/Houston - Haggie - 06-04-2010 Greul! ![]() Gabas is dan wel weer prima Re: Casablanca/Houston - Scholten! - 06-04-2010 Allemaal gunstig voor Wawje [gay] Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 06-04-2010 Nee hoor, want zijn grootste hobbel op weg naar de SF zit er nog in. Robert gaat lekker. Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 06-04-2010 Robert net bp voor de dubbele break maar nu terug gebroken. Re: Casablanca/Houston - Scholten! - 06-04-2010 Koubek 6*-5 voor ineens :eeeek: Re: Casablanca/Houston - Ad Wim - 06-04-2010 Van 4-2 en kansen op 5-2 naar 5-7 #-o Re: Casablanca/Houston - mindlight - 06-04-2010 Lekker Koubekje! Re: Casablanca/Houston - Haggie - 06-04-2010 Klasse Koubek Re: Casablanca/Houston - Overdune - 06-04-2010 Lekker Robert, en ik ben de enige die hem heeft. Hoezo troef! :razz: |