The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
de Grote WK poule - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- Thread: de Grote WK poule (/showthread.php?tid=5357) |
Re: de Grote WK poule - gittermaster - 27-05-2010 ![]() bij unibet wel een aantal leuke quoteringen. Eerste ronde Noord Korea wint van Brazilie 25 x je inzet. Nou is de kans natuurlijk niet zo groot, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een kleintje in de eerste ronde van een wk stunt. Uruguay wereldkampioen; 100 x je inzet. Is ook wel 2 tientjes waard voor mij. Re: de Grote WK poule - gittermaster - 31-05-2010 nog anderhalve week mannen, vorige keer was t drukkler ![]() Maar goed, nog 11 dagen voor deadline inleveren en betaling ![]() Re: de Grote WK poule - harry_bierdop - 31-05-2010 Ja ik wou net zeggen, het is nog een kleine 2 weken. De online poules kan je simpel veranderen door ff in te loggen, deze vul ik liever een dag of 2 voor het begint in. Re: de Grote WK poule - gittermaster - 31-05-2010 das ook weer waar har ![]() hoewel elke aanpassing op tijd, nog kan worden doorgegeven aan mij Re: de Grote WK poule - gittermaster - 07-06-2010 Berend, denk je eraan dat je wel al hebt betaald, maar nog geen voorspellingen hebt ingevuld ![]() Overigens is Brazilie onder de forummers duidelijk favoriet to nu toe. Laatste week gaat in, hopelijk komen er nog wat forummers bij... Re: de Grote WK poule - Berend Botje - 07-06-2010 Ja, ja, ik ben het niet vergeten, ik zal het woensdag invullen en op sturen. Maar ik ben ook bezig op kleinere en simpelere schaal een pouletje te organiseren op kantoor. Re: de Grote WK poule - gittermaster - 09-06-2010 Leuk dat er nog een paar lastminute aanmeldingen waren. Nu zitten we in totaal op een mannetje of 16... Morgen laatste dag om te betalen/ in te vullen en op te sturen... Re: de Grote WK poule - cruijff - 09-06-2010 Ik probeer hem morgenochtend nog even in te vullen.. Re: de Grote WK poule - cruijff - 09-06-2010 Heb hem nu maar even snel ingevuld.. Is onderweg naar je hotmail.. Geld + Toto is verstuurd inmiddels Re: de Grote WK poule - harry_bierdop - 10-06-2010 Gitterrrr, just send it! PM of mail ff je rekeningnummer. Of heb je liever dollars :waf: ? Re: de Grote WK poule - centre court - 11-06-2010 Ik heb 'm gisteren ook opgestuurd Gitt. Ontvangen? Als je me even wat info mailt zal ik 't geld overmaken. Re: de Grote WK poule - gittermaster - 11-06-2010 ontvangen, maar stuur nog maar eens alleen dan met bijlage ![]() Re: de Grote WK poule - Dugarry - 11-06-2010 Mn laptop kan de file niet openen oid. Re: de Grote WK poule - harry_bierdop - 11-06-2010 Komt omdat je dan waarschijnlijk nog de oude word hebt 97 tot 03! Gitter heeft zeer waarschijnlijk Windows Vista of Windows 7 en jij nog XP! Dat is wel om te zetten alleen weet ik niet meer hoe! Re: de Grote WK poule - harry_bierdop - 11-06-2010 Komt omdat je dan waarschijnlijk nog de oude word hebt 97 tot 03! Gitter heeft zeer waarschijnlijk Windows Vista of Windows 7 en jij nog XP! Dat is wel om te zetten alleen weet ik niet meer hoe! Re: de Grote WK poule - Mac - 11-06-2010 moet je de file van berend botje nemen Re: de Grote WK poule - Dugarry - 11-06-2010 Nah, die is niet hier en die is niet daar. Re: de Grote WK poule - Berend Botje - 11-06-2010 Joehoe, hier ben ik! Re: de Grote WK poule - gittermaster - 11-06-2010 CC doet ook mee, maar redt t misschine niet om te sturen voor de eerste wedstrijd. Zijn uitslag voor deze pot is 2-1 voor Mexico, dan weet iedereen daarvan ![]() Ik wacht to zijn sheet binnen is en dan zal ik de boel gaan versturen naar iedereen Re: de Grote WK poule - gittermaster - 11-06-2010 Ik zal ook om eventuele rare situaties te voorkomen mijn uitslag vd eerste wedstrijd vast melden.... ik: 2-1 v z afrika (deshotas 2-1 Mexico) Re: de Grote WK poule - gittermaster - 11-06-2010 uuuuh CC, bedankt voor je mailtje en goed dat je het geld hebt overgemaakt, maar ik heb nog steeds geen excell sheet van je ontvangen... ![]() Re: de Grote WK poule - centre court - 11-06-2010 ![]() Wat een knuppel ben ik ook. Re: de Grote WK poule - Jansoe - 11-06-2010 ZO. De uitslag van wedstrijd 1 klopte al als een bus. :8: Re: de Grote WK poule - gittermaster - 11-06-2010 Bijgaand alle uitslagen. Jullie hebben ook een mail gehad met de prijsverdeling. Succes...[attachment=0] Re: de Grote WK poule - Ekslem - 12-06-2010 Kut spel Re: de Grote WK poule - Gerben Zonderland - 12-06-2010 Ekslem Wrote:Kut spel ![]() Re: de Grote WK poule - harry_bierdop - 13-06-2010 Ik heb echt nog nooit zo slecht gepouled als dit jaar en niet alleen bij deze poule maar bij elke poule. Wat een drama zeg... Re: de Grote WK poule - kuiper - 14-06-2010 harry_bierdop Wrote:Ik heb echt nog nooit zo slecht gepouled als dit jaar en niet alleen bij deze poule maar bij elke poule. Wat een drama zeg... Hier gaat het al niet veel beter. ook met Unibet sta ik al behoorlijk in de min. Maar dat kan met één of twee goede weddenschappen wel weer bijtrekken. Re: de Grote WK poule - gittermaster - 14-06-2010 Tussenstand na de wedstrijd van Duitsland. Jansoe 17 Herbert 16 Patrick 12 Gitter 11 Kuiper 9 Deshotas 9 David 8 Pascale 8 Jonathan 8 Cruijff 8 Berend Bot 7 Ekslem 6 Bierdop 6 Centercourt 6 Ronald K. 5 Kathy 4 Tampie 4 Re: de Grote WK poule - Dugarry - 14-06-2010 Hup Jansoe! |