The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Parijs TMS - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Parijs TMS (/showthread.php?tid=6189) |
Re: Parijs TMS - _Tampie - 07-11-2011 Omdat ik Murray verwacht als afzegger, moest ik Berdych wel nemen, hij is te riskant daar en kan zelfs het toernooi winnen. Steppie was degene waar ik nog vanaf wilde, maar ik heb hem laten staan ![]() Re: Parijs TMS - Ad Wim - 07-11-2011 _Tampie Wrote:Gaat Djoko nog afzeggen, wat denken jullie? Lang over Troicki getwijfeld.Ik denk het wel. Hij gaat vast geen risico nemen met die schouder met het oog op WTF. Daarom ook veel mensen genomen in zijn deel. Re: Parijs TMS - Ad Wim - 07-11-2011 _Tampie Wrote:Omdat ik Murray verwacht als afzegger, moest ik Berdych wel nemen, hij is te riskant daar en kan zelfs het toernooi winnen. Steppie was degene waar ik nog vanaf wilde, maar ik heb hem laten staanDus je hebt Kunitsyn, omdat je Murray OUT verwachtte? Dan heb je geluk dat Potro iig niet speelt. Re: Parijs TMS - buurs - 07-11-2011 Mensen, hier gaat iets niet goed. Ik keek net om 10.02 naar het team van Arco en toen had hij Del Potro. Nu heeft hij ineens Roddick ipv hem..... Re: Parijs TMS - andre - 07-11-2011 Bij een andere loting was ik ook zeker voor Wawrinka en Cilic gegaan, maar die hebben het niet getroffen. Wawrinka al snel Monfils en Cilic al snel Berdych. Cilic geef ik daar overigens best kans. Re: Parijs TMS - andre - 07-11-2011 buurs Wrote:Mensen, hier gaat iets niet goed.Dat zag ik ook ja, merkwaardig. Re: Parijs TMS - buurs - 07-11-2011 andre Wrote:buurs Wrote:Mensen, hier gaat iets niet goed.Dat zag ik ook ja, merkwaardig. Dit kan alleen als je de deadline even snel open zet.... Re: Parijs TMS - Ad Wim - 07-11-2011 Aiaiai, dat is wel heel pikant... Re: Parijs TMS - _Tampie - 07-11-2011 Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Omdat ik Murray verwacht als afzegger, moest ik Berdych wel nemen, hij is te riskant daar en kan zelfs het toernooi winnen. Steppie was degene waar ik nog vanaf wilde, maar ik heb hem laten staanDus je hebt Kunitsyn, omdat je Murray OUT verwachtte? Dan heb je geluk dat Potro iig niet speelt. Djoko, Murray, Tipsa, er waren zoveel onzekerheden. Ik durfde Kunitsyn met een bye dus wel aan ja. Re: Parijs TMS - Roos - 07-11-2011 Wat is dit. Ik krijg continu mailtjes over de sluitingstijd. Maar ik kan telkens geen team maken?! Re: Parijs TMS - Ad Wim - 07-11-2011 buurs Wrote:Ik dacht eerst dat we er nooit bewijs van zouden hebben om het hard te maken, maar dat is er nu dus wel met die mails.andre Wrote:buurs Wrote:Mensen, hier gaat iets niet goed.Dat zag ik ook ja, merkwaardig. Ben heel benieuwd wat de andere organisatoren hiermee gaan doen... Re: Parijs TMS - Roos - 07-11-2011 Ja en nu heb ik geen team? Krijg om 20 over mail dat sluitingstijd 10:25 is. Ik snel team maken, krijg ik vervolgens mail dat sluitingstijd 10:00 uur is en kan ik mijn team ineens niet meer opslaan. Ik wil mijn geld terug! ![]() Re: Parijs TMS - Ad Wim - 07-11-2011 Die mail was er zaterdag ook al. Re: Parijs TMS - omyaca - 07-11-2011 Dus dit is er gebeurd? Arco merkt na 10:00 dat Del Potro uit is en stelt om 10:02 de database open tot 10:10, wisselt Del potro voor Roddick en sluit de database weer. Ziet dan dat mensen het door hebben en opent de database tot 10:25, zet Del Potro er weer in en sluit de database weer. Hebben er nog andere mensen iets gewijzigd in de twee korte periodes dat de teams konden worden aangepast? Re: Parijs TMS - buurs - 07-11-2011 omg, nu heeft arco Del Potro dus wel weer :lol: Dit had ik niet achter hem gezocht. Re: Parijs TMS - buurs - 07-11-2011 Ik heb nu 4 mailtjes van FTM binnen na 10 uur vanochtend ![]() Dit is wel heel erg zeg. Dat de organisatie (1 iemand iig) het spel probeert te manipuleren.... ![]() Re: Parijs TMS - buurs - 07-11-2011 Roos Wrote:Ja en nu heb ik geen team? Krijg om 20 over mail dat sluitingstijd 10:25 is. Ik snel team maken, krijg ik vervolgens mail dat sluitingstijd 10:00 uur is en kan ik mijn team ineens niet meer opslaan. Ik wil mijn geld ook terug! Re: Parijs TMS - Ad Wim - 07-11-2011 Tja, ik had dit dus wel achter Arco gezocht. Zijn fanatisme gaat ver, dat is bekend. Maar ik vind het dan wel nog iets dat ie uiteindelijk Potro weer teruggezet heeft, toch een soort van schuldbekentenis. Re: Parijs TMS - buurs - 07-11-2011 Ad Wim Wrote:Tja, ik had dit dus wel achter Arco gezocht. Zijn fanatisme gaat ver. Wat als ik het niet gezien had? Het gaat om het principe. Wie weet hoevaak hij dit al gedaan heeft. Re: Parijs TMS - Ad Wim - 07-11-2011 Daar heb je helemaal gelijk in, het is ook zeer kwalijk. Re: Parijs TMS - omyaca - 07-11-2011 Hij kan het dus niet eerder gedaan hebben als ik het goed begrijp hadden we dan ook twee mails moeten krijgen. Of het moet zijn geweest voordat we standaard mails kregen als de database open gaat. Re: Parijs TMS - Ad Wim - 07-11-2011 Die mails krijgen we pas sinds augustus, dus daarvoor zou het de eerste 7 maanden gekund hebben. Niet echt aannemelijk, maar wel mogelijk gezien dit incident. Re: Parijs TMS - Kraai - 07-11-2011 Als dit allemaal klopt is dit zeker zeer kwalijk en dan vind ik een disqualificatie en een verwijdering uit de stand niet meer dan normaal. [-X Re: Parijs TMS - buurs - 07-11-2011 Ik vind iig dat hij niet meer in aanmerking moet komen voor een prijs. Re: Parijs TMS - buurs - 07-11-2011 kohl van 3*-0 naar 3-3 :roll: Re: Parijs TMS - Stille - 07-11-2011 Wat lees ik hier nu allemaal. SCHANDE ! Kijk maar wat jullie er mee doen maar dit kan echt niet. Het is gewoon vals spelen! Snap ook niet waarom Potro nog te kiezen was terwijl hij al zaterdag had afgezegd Re: Parijs TMS - Ad Wim - 07-11-2011 buurs Wrote:kohl van 3*-0 naar 3-3 :roll:Ik zal hem er maar weer ingooien. Ik heb lang over Giraldo getwijfeld. Maar er was niet echt een goed alternatief, precies voor dat geld. Eigenlijk alleen Muller. Re: Parijs TMS - buurs - 07-11-2011 Stille Wrote:Wat lees ik hier nu allemaal. SCHANDE ! Kijk maar wat jullie er mee doen maar dit kan echt niet. Het is gewoon vals spelen! Officieel is het schema nog niet aangepast. Re: Parijs TMS - Ad Wim - 07-11-2011 Idd, en op speculaties zouden we niks aanpassen. Wie weet gaat ie nog spelen... Re: Parijs TMS - buurs - 07-11-2011 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:kohl van 3*-0 naar 3-3 :roll:Ik zal hem er maar weer ingooien. Ik heb lang over Giraldo getwijfeld. Maar er was niet echt een goed alternatief, precies voor dat geld. Eigenlijk alleen Muller. Wat vind je van mijn team, Ad? Ga ik nat of nat deze week? :8: |