The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro (/showthread.php?tid=7204) |
RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - buurs - 16-02-2015 Hij bedoelt dat ik geen Ferrer heb Ferrer weinig gespeeld Hij staat achter in hth tegen Monaco Ik moet het allemaal nog zien Nadal daarentegen nid 500 pnt RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 16-02-2015 (16-02-2015, 11:35 PM)Atlanta Wrote:(16-02-2015, 11:27 PM)maartendinkelman Wrote: Buurs maakt grote fout met Ferrer. Dan wint Ymer nog eerder van Robredo. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - centre court - 16-02-2015 Ferrer gaat natuurlijk in geen 100 jaar van Gimeno Traver verliezen. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Atlanta - 16-02-2015 Was een geintje jongens ![]() RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Stille - 16-02-2015 Heb Ferrer ook niet genomen. Ik wilde dolgraag Anderson hebben + wat grut RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - centre court - 17-02-2015 Klasse Tommy. AHM is de volgende. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 17-02-2015 Prima Thiemo. In deze buurs-weken is Ferrer de volgende. Van mij mag het. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - centre court - 17-02-2015 Cruciale dag voor mij. De alternatieven voor Nadal moeten iig 45 punten pakken. Montanes Schwartzmann Berlocq en Andujar bijv. Verder spelen Vesely Giraldo Almagro en Klizan cruciale potten, die kunnen dan ook ver komen. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Stille - 17-02-2015 Wat een spanning ![]() RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 17-02-2015 Hup Fognini, doe weer eens je best. Al is dit de minst belangrijke van vandaag ongeveer. Anudjar en Mayer zo veel belangrijker. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - _Tampie - 17-02-2015 (17-02-2015, 05:10 PM)Ad Wim Wrote: Hup Fognini, doe weer eens je best. Al is dit de minst belangrijke van vandaag ongeveer. Jij hebt Fognini niet? En hij is veel vaker gekozen....? RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 17-02-2015 In de top 30 vrijwel evenveel en Vesely door veel linkere managers gekozen. Duidelijke voorkeur dus. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 17-02-2015 Vesely speelt denk ik voor het eerst zo'n toernooi. Hij hapt werkelijk naar adem... Eerste set had Fognini er geen zin in. Nu is Fognini zelfs favoriet lijkt mij. Ad, 91 managers vind ik veel. Ook hier kunnen goede managers bij zitten. Daarnaast is Fabio een drol, hup vesely. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 17-02-2015 Haase voor de 7e keer 1e ronde eruit? Ga challengers spelen Robin ! RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 17-02-2015 De mensen die nu Fognini hebben, zullen aan het eind waarschijnlijk niet om de knikkers meedoen. Was hooguit 50-50 in de eerste ronde en dan is ie echt te duur. Maar Andujar is veel belangrijker en die heeft helaas zijn vroege break ingeleverd, zie ik. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 17-02-2015 Verliest zelfs de set en Fabio serveert het niet uit, tyfus. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Haggie - 17-02-2015 Klasse Lorenzi. Klasse Vesely. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Haggie - 17-02-2015 Andujar kiezen is ook vragen om problemen. Dit jaar alleen nog van Nieminen gewonnen. Laatste 3x van Lorenzi verloren. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 17-02-2015 Toch dik favoriet bij de bookies op voorhand. H2H ook 3-4, zegt niet zoveel. Maar echt zeker was ik er niet van nee. Vorig jaar SF hier gaf de doorslag voor me. Hopelijk maakt ie het nog goed, zou welkom zijn, anders mis ik al een QF daar. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Haggie - 17-02-2015 Vesely verneukt ff een 6-3 in de tiebreak. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 17-02-2015 En nu mist Fognini sp eigen service, wat een falers. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Haggie - 17-02-2015 Gvd Vesely! RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 17-02-2015 Ah, buurs heeft Andujar, haalt ie waarschijnlijk weer de SF. Prima Fabio. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 17-02-2015 Andujar mist even 3 bps meteen. In Delray Beach ook begonnen, iedereen moet er daar uit: Johnson, Tomic en Troicki. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - centre court - 17-02-2015 Buurs heeft ook Vesely. Waar zijn die buursweken als je ze nodig hebt?! Die Vesely ook. 6-3 voor in de tb. Fog in zak en as. Verneukt ie 2 returns terwijl als ie ze terugbrengt dan slaat Fog ze t stadion uit. Op 6-5 slaat ie z'n eerste DF terwijl ie daarvoor als een malle serveerde. Zeker aan de adv kant. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - buurs - 17-02-2015 (17-02-2015, 06:14 PM)Haggie Wrote: Vesely verneukt ff een 6-3 in de tiebreak. Het gaat maar door ![]() RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Haggie - 17-02-2015 Lorenzi dan? RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - centre court - 17-02-2015 (17-02-2015, 06:21 PM)Ad Wim Wrote: Andujar mist even 3 bps meteen. En Sela ook. Die heeft Buurs. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - maartendinkelman - 17-02-2015 Wat een wedstrijden te gelijk.... Niet te volgen joh. RE: Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro - Ad Wim - 17-02-2015 Laat mij dat kleine beetje buursweek krijgen met Andujar dan. |