The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Songtitel - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: Songtitel (/showthread.php?tid=753) |
- Mukkus - 21-06-2006 Ja, hij viel nog niet op mannen, maar stak wel allerlei wildvreemde voorwerpen in zijn anus. - Mukkus - 21-06-2006 Dugarry Wrote:Mukkus Wrote:Treesong Wrote:schralend bier Nee, het was om die klootzak van een verkoper van de Free Record Shop voor lul te zetten...... :roll: - gittermaster - 21-06-2006 ladadi ladada ladadi ladada - Treesong - 21-06-2006 Borsato: de man die dit soort teksten uit z'n strot weet te krijgen: Ik lig op m'n rug in het gras En aanschouw de maan Ik vraag haar of zij misschien weet Waarom wij bestaan Waarom we worden geboren En straks weer gaan Maar ze zwijgt En kijkt me lachend aan Met name om het woord 'aanschouw' lig ik al in een deuk :lol: - T00L - 21-06-2006 ...maar waarom fluister ik jouw naam nog, hoor ik steeds je stem ![]() - Dugarry - 21-06-2006 Ik zie je levensgroot hier staan nog, omdat ik niets vergeten ben.... - Gerben Zonderland - 21-06-2006 Dugarry Wrote:Ik zie je levensgroot hier staan nog, omdat ik niets vergeten ben.... ...oh, had ik jou maar nooit gekend... :cry: - Treesong - 21-06-2006 Joaaaaa, de wereld kreeg er een kleur beeeei Toen jei me sei Ik sie je sittuuuuh ![]() - Aukinho - 21-06-2006 don't be fouled by the bucks that i got i'm still i'm still jenny from the block.. :roll: - de nieuwe - 21-06-2006 Dank jullie wel om me er ff aan te herinneren waarom ik ook al weer zo'n hekel heb aan Nederlandse songteksten.Briljant is daarentegen wel :" Als jij bij me weggaat, mag ik dan met je mee?" - Aukinho - 21-06-2006 maar ook de grootste ariesten kunnen er wat van obladie oblada life goes on la la la la life goes on - de nieuwe - 21-06-2006 Aukinho Wrote:don't be fouled by the bucks that i got - Aukinho - 21-06-2006 de nieuwe Wrote:Dank jullie wel om me er ff aan te herinneren waarom ik ook al weer zo'n hekel heb aan Nederlandse songteksten.Briljant is daarentegen wel :" Als jij bij me weggaat, mag ik dan met je mee?" zitten zeker ook mooie teksten tussen 'en je kunt niets zeker weten, want alles gaat voorbij maar ik geloof ik geloof ik geloof.. in jou en mij' misschien simpel, maar mooi, vind ik - Treesong - 21-06-2006 de nieuwe Wrote:Briljant is daarentegen wel :" Als jij bij me weggaat, mag ik dan met je mee?" Maar die tekst is dan ook gejat van Bryan Adams - Aukinho - 21-06-2006 de nieuwe Wrote:Aukinho Wrote:don't be fouled by the bucks that i got i never wanna hear you say.. which backstreet boy's gay okay.. we are all gay :roll: - Aukinho - 21-06-2006 beste lyrics ooit (daar gaat het hele lied dan ook over). baz luhrmann - everybody's free to wear sunscreen - Marshall - 21-06-2006 Treesong Wrote:Marshall Wrote:Soooooomweeeer ofur de reenboo.... =D> Ken je moderne versies... ![]() - de nieuwe - 21-06-2006 Aukinho Wrote:de nieuwe Wrote:Dank jullie wel om me er ff aan te herinneren waarom ik ook al weer zo'n hekel heb aan Nederlandse songteksten.Briljant is daarentegen wel :" Als jij bij me weggaat, mag ik dan met je mee?" Gelukkig zijn er inderdaad uitzonderingen....(die de regel bevestigen?) - Keyzer - 21-06-2006 Wat te denken van de "lege fles wijn" van Guuske? Ook iets waar ik mij altijd aan geërgerd heb... - Marshall - 21-06-2006 Ik zit weer op het dak, de Eerste Helmersstraat beneden Zestien sigaretten en een zee van tijd Vorige week nog even vanaf een dak in de eerste helmersstraat naar beneden gekeken maar zo bijzonder was het niet ![]() - Treesong - 21-06-2006 Marshall Wrote:Vorige week nog even vanaf een dak in de eerste helmersstraat naar beneden gekeken maar zo bijzonder was het niet En aanbellen ho maar :cry: - Gerben Zonderland - 21-06-2006 http://www.lyricsdownload.com/de-dijk-onderuit-lyrics.html M.i. 1 van de betere Nederlandstalige nummers zowel qua tekst als melodie. - Mukkus - 21-06-2006 Poepnummer: I'm blue dabadidabada.... - Keyzer - 21-06-2006 Topnummer, heerlijk 's avonds in de cabrio: Boys Of Summer van Don Henley... - Depor - 22-06-2006 Aquarius (Party Animals, voordat Tree weer met foto's uit zijn tijd aankomt)\ Blijft een lekker nummertje! - Bocaloca - 22-06-2006 ![]() ![]() - Marshall - 22-06-2006 Treesong Wrote:Marshall Wrote:Vorige week nog even vanaf een dak in de eerste helmersstraat naar beneden gekeken maar zo bijzonder was het niet En dan halfgare sate babi roedjak naar binnen gestouwd krijgen zekers... Maar moet binnenkort weer eens langs dus pass je gegevens maar door doen we een biertje, MAAT! ![]() ![]() ![]() - Ekslem - 22-06-2006 Keyzer Wrote:Wat te denken van de "lege fles wijn" van Guuske? Ik erger me ook altijd aan lege flessen wijn :razz: - Marshall - 22-06-2006 Lege flessen wijn erger ik me nou nooit aan, wel aan lege wijnflessen, vooral wat later op de avond... - Ekslem - 22-06-2006 Marshall Wrote:Lege flessen wijn erger ik me nou nooit aan, wel aan lege wijnflessen, vooral wat later op de avond... Wat later op de avond erger ik me doorgaans niet meer zo snel :razz: On topic; de beste is natuurlijk van Lownoise en Theo... Wonderful days ![]() |