The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Like a rolling stone - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: Like a rolling stone (/showthread.php?tid=833) |
- de nieuwe - 27-07-2006 Berend Botje Wrote:Treesong Wrote:2. Child in Time - Deep Purple Je wil hopelijk zeggen dat alleen het intro enigszins gepikt is. Voor de rest blijft het 1 van de meest "superlatieven" nummer aller tijden. - Treesong - 27-07-2006 Hmmm... :-k 1. Sister Morphine 2. Sympathy for the Devil 3. Gimme Shelter 4. Jumping Jack Flash 5. Miss You 6. Street Fighting Man 7. 2000 light years from home 8. Paint it Black 9. Waiting on a Friend 10. Honky Tonk Women - Marshall - 27-07-2006 Ben het hier wel mee eens, heb de Beatles altijd ruk gevonden ondanks dat iedereen ermee wegloopt... Maar komt misschien ook omdat ik over het algemeen een hekel heb aan happy happy joy joy liedjes... En laat dat nou het voornaamste genre van the beatles zijn... Dus als ik een paar decennia ouder was geweest had ik inderdaad het 'stones-vakje' gezeten... - de nieuwe - 27-07-2006 Een Stones top 10 ? Zoveel nummers ken ik niet eens van die gasten. : ![]() Edit: van de Beatles ook niet trouwens :wink: - Marshall - 27-07-2006 Een topic als deze is wel goed voor mijn MP3 verzameling ![]() @de nieuwe: Treesong ook niet maar die heeft onlangs 'iedereen kan goegelen' gekregen voor zijn burfdeei! ![]() - Treesong - 27-07-2006 Keyzer Wrote:Over één ding zijn we het toch wel eens; The Rolling Stones zijn belangrijker voor de popmuziek dan The Beatles... Eens/Oneens? Oneens... Irrelevant eigenlijk... edoch: 1. Norwegian Wood 2. I'm Only Sleeping 3. Happiness is a warm gun 4. Across the Universe 5. Girl 6. Tomorrow Never knows 7. Paperback Writer 8. I am the Walrus 9. Eleanor Rigby 10. I want You (she's so heavy) - Treesong - 27-07-2006 Marshall Wrote:Maar komt misschien ook omdat ik over het algemeen een hekel heb aan happy happy joy joy liedjes... En laat dat nou het voornaamste genre van the beatles zijn... Gelukkig heb je meer verstand van auto's (in de greppel rijden) :waf: - gittermaster - 27-07-2006 Quote:1. Norwegian Wood admit... Die ben ik zeker in mijn top 10 vergeten... - Gerben Zonderland - 27-07-2006 Keyzer Wrote:Over één ding zijn we het toch wel eens; The Rolling Stones zijn belangrijker voor de popmuziek dan The Beatles... Eens/Oneens? NEEN. Er zijn namelijk nauwelijks bands die zeggen dat ze echt beïnvloed zijn door de Stones terwijl je van tientalen bekende bands invloeden van The Beatles hoort en ziet. Niks mis met The Stones, maar qua invloed op andere (latere) muziek stellen ze vrij weinig voor. De haat/liefde tussen Paul en John is ook niet te vergelijken met de ouwe-jongens-krentenbrood tussen die diklip en die junk. En als we dan toch gaan vergelijken: ik denk dat er zelfs meer bands beïnvloed zijn door vooral PF (maar ook door LZ) dan door de Stones... - Berend Botje - 27-07-2006 Ook voor th Beatles geldt op een enkele uitzondering na, hoe ouder en simpeler, hoe beter, dus I've just seen a face I don't want to spoil the party Things we said today And I love her Every little thing etc. Uitzondering Here comes the sun - Marshall - 27-07-2006 True, heb mezelf ook nooit als muziekgoeroe bestempeld ![]() Nee, the Beatles nummers die ik ken zijn allen op een happy happy joy joy muziekje gezet. Ik weet wel dat de teksten heel anders zijn en heel anders bedoeld zijn, maar de muziek is toch het eerste waar je naar luistert ey?! Daarom heet het ook muziek... En dat vind ik minder aan de Beatles. Ik sta nog altijd open voor andere categorie nummers van The Beatles hoor, dus geef een gil als je een tip hebt voor wat minder vrolijke deuntjes... Enne, het was geen greppel maar een grasveld ![]() - Treesong - 27-07-2006 Berend Botje Wrote:Ook voor th Beatles geldt op een enkele uitzondering na, hoe ouder en simpeler, hoe beter, dus Da's makkelijk! Voor je floyd top 10 kun je Piper at the Gates of Dawn integraal overnemen :razz: - gittermaster - 27-07-2006 @ Marsh; Michele ma belle - Gerben Zonderland - 27-07-2006 Marshall Wrote:...dus geef een gil als je een tip hebt voor wat minder vrolijke deuntjes... Tomorrow never knows, Helter Skelter, Fool on the hill.... - Treesong - 27-07-2006 Marshall Wrote:True, heb mezelf ook nooit als muziekgoeroe bestempeld Helter Skelter en Everybody's Got something to hide (except me and my monkey) zijn best haknummers... en ze hebben ook zat supergroovy nummers gemaakt als Come Together en het eerder genoemde I want You. - Treesong - 27-07-2006 Gerben Zonderland Wrote:Fool on the hill.... Ook best wel een hoog ladeladidie gehalte hè - gittermaster - 27-07-2006 Obladi oblada... ![]() - Marshall - 27-07-2006 Ik ga eens kijken of ik mijn mening over the Beatles kan/ga bijstellen ![]() Hup Limewire! - Gerben Zonderland - 27-07-2006 Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Fool on the hill.... Maar tis geen vrolijk nummer. Blackbird, A day in the life en natuurlijk Yesterday zijn ook geen vrolijke nummers en dat was de kritiek.... - Marshall - 27-07-2006 :oops: Helter Skelter ken ik zelfs, alleen dan van de mannen van de Motley... Hoezo schande :lol: Overigens vind ik het wel beter passen bij Motley dan bij the Beatles... Michelle ma Belle kende ik niet maar vind ik ook zo'n typisch Beatles nummer Come Together kende ik inderdaad ook en is inderdaad stukken beter dan het oordeel wat ik over The Beatles velde... - Marshall - 27-07-2006 Oh en GZ, Blackbird kende ik uiteraard al wel en vind ik wel een absurd mooi nummer. Is een tijd terug nog een complete docu over geweest op tv... Nummer schijnt in een mum van tijd geschreven te zijn - Treesong - 27-07-2006 Nu nog even I am the Walrus ![]() - Treesong - 27-07-2006 Marshall Wrote:Oh en GZ, Blackbird kende ik uiteraard al wel en vind ik wel een absurd mooi nummer. Is een tijd terug nog een complete docu over geweest op tv... Nummer schijnt in een mum van tijd geschreven te zijn Hoorde laatst Paul zeggen dat het door Bach geïnspireerd was. Helter Skelter is ontstaan na een weddenschap met de Stones die stelden dat de bietels geen haknummer konden maken - Marshall - 27-07-2006 I am the Walrus: :eeeek: Dat stuk van Bach heb ik ook gehoord inderdaad, kwam ook in dezelfde docu ter sprake volgens mij - Berend Botje - 27-07-2006 Hakken bestond toen nog niet. Ja, onder je schoenen. - Treesong - 27-07-2006 Marshall Wrote:I am the Walrus: :eeeek: Maar GEEN happy happy joy joy :negerwaf: - gittermaster - 27-07-2006 I am the eggman.. chochoochoochooo - Marshall - 27-07-2006 En dan roepen dat Hawaiian Joe en Mikey Mike (of hoe heten die amsterdamse losertjes) een kutnummer maken met hun zomerhitje 'Toppertje'... :roll: ![]() - Treesong - 27-07-2006 Marshall Wrote:En dan roepen dat Hawaiian Joe en Mikey Mike (of hoe heten die amsterdamse losertjes) een kutnummer maken met hun zomerhitje 'Toppertje'... :roll: Ahum: Tropical Danny en Guillermo voor jou hè - Berend Botje - 27-07-2006 Treesong Wrote:Da's makkelijk! Voor je floyd top 10 kun je Piper at the Gates of Dawn integraal overnemen :razz: Set the controls for the heart of the sun |