The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
"Het grote FC Twente topic" - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: "Het grote FC Twente topic" (/showthread.php?tid=115)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34


- Kennedy - 07-04-2006

Simon :eeeek: :lol:


- Vret Mien Gras - 07-04-2006

Kennedy Wrote:Simon :eeeek: :lol:

Ferry; heee Simon doe mij maar 5 bier.
Simon; ignoring
Ferry; heee Simon doe mij maar 5 bier.
Simone; ik haat het als mensen mij Simon noemen, dus stop ermee!
Ferry; Zeur niet, je mag mijn naam ook wel afkorten, ik vind het niet erg als je mij Fer noemt!

:lol: :lol: :lol:


- Winstonicus - 09-04-2006

Vret Mien Gras Wrote:
Kennedy Wrote:Simon :eeeek: :lol:

Ferry; heee Simon doe mij maar 5 bier.
Simon; ignoring
Ferry; heee Simon doe mij maar 5 bier.
Simone; ik haat het als mensen mij Simon noemen, dus stop ermee!
Ferry; Zeur niet, je mag mijn naam ook wel afkorten, ik vind het niet erg als je mij Fer noemt!

:lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:


- Kennedy - 15-04-2006

Play-offs: de scenario's

FC Twente wint van Groningen.
Het meest wenselijke scenario. Twente plaatst zich bij winst automatisch voor de play-offs. Nu ja, mocht NEC met 9-0 of meer van Vitesse winnen, dan valt Twente alsnog uit de boot, maar zo masochistisch zijn ze in Arnhem ook weer niet.

FC Twente speelt gelijk.
Ook een gelijkspel in het Arke Stadion kan voldoende zijn voor plaatsing. Twente eindigt in dit geval op 47 punten. Ze plaatsen zich voor de play-offs als Roda verliest van Heracles (weinig kans) of als NEC verliest of gelijkspeelt in Arnhem. Wint NEC wel en Heracles niet, dan Twente buiten het linkerrijtje.

FC Twente verliest.
Ook onverhoopt verlies in Enschede hoeft nog niet fataal te zijn, maar veilig is anders. NEC heeft nu aan een puntje genoeg om Twente voorbij te streven en zich zo te plaatsen voor de play-offs.

Valt Twente buiten het linkerrijtje, dan wordt de positie van bekerfinalist Ajax van belang.

Twente wordt tiende, Ajax wordt zesde.
Het is nauwelijks voor te stellen, maar Ajax kan op de laatste speeldag nog buiten de Top 5 vallen. Ze dienen dan te verliezen van RKC, en zowel Utrecht als Groningen MOETEN winnen van respectievelijk Willem II en Twente. Doordat Ajax al verzekerd is van Europees voetbal via de bekerfinale, hoeven zij niet meer mee te doen in de play-offs. In dat geval plaatst de nummer 10 (lees: Twente) zich ook voor de play-offs. De nummer 11 t/m 14 strijden om een geldprijs.

Twente wordt tiende, Ajax wordt vierde of vijfde.
Zelfs in deze situatie is Europees voetbal voor Twente nog mogelijk. Mocht Ajax bij de eerste vijf eindigen, dan strijden de nummers 10 t/m 13 niet enkel om een geldprijs, maar ook om een plaats in het Intertoto-toernooi. In de nieuwe opzet stroomt de Nederlandse club pas in de derde ronde in, en moet alleen de dubbele confrontatie tegen een club uit Finland, Zweden, Estland of Wales winnen om de voorronde van het UEFA Cup-toernooi te bereiken. Twente mag hier al woensdag aan de bak tegen de nummer 13, waarschijnlijk onze vrienden uit Almelo. :8:


- D'r an met de lippe - 15-04-2006

Kennedy Wrote:Twente mag hier al woensdag aan de bak tegen de nummer 13, waarschijnlijk onze vrienden uit Almelo. :8:

Kaarte voor de wedstrijd tegen nr 10\11 heb ik inmiddels in bezit, zou niet verkeerd zijn als jullie het worden. Mooie mogelijkheid om wraak te nemen dacht ik zo. Overigens best goedkoop, hoefde maar 11.10 voor het kaartje te betalen.


- Meazza - 16-04-2006

D'r an met de lippe Wrote:
Kennedy Wrote:Twente mag hier al woensdag aan de bak tegen de nummer 13, waarschijnlijk onze vrienden uit Almelo. :8:

Kaarte voor de wedstrijd tegen nr 10\11 heb ik inmiddels in bezit, zou niet verkeerd zijn als jullie het worden. Mooie mogelijkheid om wraak te nemen dacht ik zo. Overigens best goedkoop, hoefde maar 11.10 voor het kaartje te betalen.

Wraak bewaar maar voor volgend jaar, lukt toch niet.
6 punkte Enschede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


- D'r an met de lippe - 17-04-2006

Meazza Wrote:Wraak bewaar maar voor volgend jaar, lukt toch niet.
6 punkte Enschede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook al wint FCT 19 vd 20 keer, als Heracles 1 vd 20 ontmoetingen wint is het om zulke uitspraken al groot feest :wink:


- Vret Mien Gras - 27-04-2006

Caceres is eind januari naar FCT gekomen en wil alweer weg aangezien hij nog geen enkele speelminuut heeft gekregen. Duisburg geeft hem de kans om een contract te verdienen.

Het broertje van Kennedy was ook hier bij FCT om ons te imponeren van zijn voetbalkwaliteiten. Hij speelde mee met de B1. Misschien nog een Kennedy bij FCT.


- Treesong - 27-04-2006

De broertjes Kennedy... hopen voor ze dat er geen grassy knoll of een maffe moslim met een dubbele naam in de buurt van het Arke is... :waf:


- Vret Mien Gras - 27-04-2006

Haha.
Trouwens, Epi bedoel je :wink:


- Treesong - 27-04-2006

[Image: sirhan.gif]
[Image: oswald.jpg]

Hakkuh


- waf - 01-05-2006

kwam ik gister terug van spurs-bolton, moest het vliegtuig even wachten op wat tukkers die niet door de douane kwamen. Icon_twisted ze waren met een hele groep bij die pot geweest, en 2 van hen stonden voor gesloten vliegtuigdeuren. gelukkig voor ze mochten ze nog mee, en had het geen consequenties dat ze in de steek gelaten waren. zijn jullie altijd zo aardig voor elkaar?


- Dugarry - 01-05-2006

Dan hadden ze vast geen kaartjes van Dugarry Waf.... Hakkuh


- Vret Mien Gras - 01-05-2006

waf Wrote:kwam ik gister terug van spurs-bolton, moest het vliegtuig even wachten op wat tukkers die niet door de douane kwamen. Icon_twisted ze waren met een hele groep bij die pot geweest, en 2 van hen stonden voor gesloten vliegtuigdeuren. gelukkig voor ze mochten ze nog mee, en had het geen consequenties dat ze in de steek gelaten waren. zijn jullie altijd zo aardig voor elkaar?

Stug volk he. Ze maakten natuurlijk veel kabaal en houden weinig rekening met elkaar. Lekker lomp en onbenullig, zo zie ik het graag!


- Dugarry - 01-05-2006

#-o


- Vret Mien Gras - 01-05-2006

haha


- Ricochan - 01-05-2006

waf Wrote:kwam ik gister terug van spurs-bolton, moest het vliegtuig even wachten op wat tukkers die niet door de douane kwamen. Icon_twisted ze waren met een hele groep bij die pot geweest, en 2 van hen stonden voor gesloten vliegtuigdeuren. gelukkig voor ze mochten ze nog mee, en had het geen consequenties dat ze in de steek gelaten waren. zijn jullie altijd zo aardig voor elkaar?


Jammer dat je net de slechtste thuis wedstrijd van het seizoen gezien hebt, maar ze hebben iig gewonnen.


- waf - 01-05-2006

Vret Mien Gras Wrote:Stug volk he. Ze maakten natuurlijk veel kabaal en houden weinig rekening met elkaar. Lekker lomp en onbenullig, zo zie ik het graag!

:lol: ik heb nog even gevraagd wat twente gedaan had en waarom ze daar niet bij waren. ik hoorde nog wel dat het 0-1 geworden was, de rest heb ik niet verstaan. :wink:

nog het grapje van kesler gehoord gister? misschien waren er zo weinig heerenveen supporters omdat ze het land niet uit mochten. :roll: zou hij bedoelen dat ze het land friesland niet uitmochten of dat ze nederland niet uitmochten om het land twente binnen te komen......


- waf - 01-05-2006

Ricochan Wrote:
waf Wrote:kwam ik gister terug van spurs-bolton, moest het vliegtuig even wachten op wat tukkers die niet door de douane kwamen. Icon_twisted ze waren met een hele groep bij die pot geweest, en 2 van hen stonden voor gesloten vliegtuigdeuren. gelukkig voor ze mochten ze nog mee, en had het geen consequenties dat ze in de steek gelaten waren. zijn jullie altijd zo aardig voor elkaar?


Jammer dat je net de slechtste thuis wedstrijd van het seizoen gezien hebt, maar ze hebben iig gewonnen.

jij zal dat wel weten. het was een mooie wedstrijd en een puike sfeer. bolton (heeft een paar mooie spelers lopen) verdiende meer. maar als je de dag ervoor bij charlton bent geweest ben je al snel tevreden met het voetbal dat geboden wordt.


- Dugarry - 01-05-2006

Precies. TOttenham heeft thuis leuke potten afgeleverd dit seizoen. Ik denk dat Davydoff naar een van de mooiste geweest is, 3-2 tegen Blackburn. Ook die tegen Manchester was goed, helaas werd dat 1-2.

Volgend jaar zelf ook voor het eerst die kant op, Tottenham - Arsenal/Chelsea/West Ham, een echte londense derby dus, ws Arsenal als die datum gunstig valt.


- Vret Mien Gras - 01-05-2006

waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Stug volk he. Ze maakten natuurlijk veel kabaal en houden weinig rekening met elkaar. Lekker lomp en onbenullig, zo zie ik het graag!

:lol: ik heb nog even gevraagd wat twente gedaan had en waarom ze daar niet bij waren. ik hoorde nog wel dat het 0-1 geworden was, de rest heb ik niet verstaan. :wink:

nog het grapje van kesler gehoord gister? misschien waren er zo weinig heerenveen supporters omdat ze het land niet uit mochten. :roll: zou hij bedoelen dat ze het land friesland niet uitmochten of dat ze nederland niet uitmochten om het land twente binnen te komen......

:lol:


- D'r an met de lippe - 01-05-2006

Jullie beloftes hebben vanavond een 1-2 nederlaag geleden...in Almelo. Door deze overwinning zijn ook de beloftes van Heracles volgend seizoen verzekerd van eredivisie =D>


- Vret Mien Gras - 02-05-2006

D'r an met de lippe Wrote:Jullie beloftes hebben vanavond een 1-2 nederlaag geleden...in Almelo. Door deze overwinning zijn ook de beloftes van Heracles volgend seizoen verzekerd van eredivisie =D>

Juist, daarom hebben ze ook verloren. Het ligt nml dicht bij de gesamenlijke jeugd en is voor de toekomst beter dat jullie beloftes erin blijven!


- D'r an met de lippe - 02-05-2006

Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Jullie beloftes hebben vanavond een 1-2 nederlaag geleden...in Almelo. Door deze overwinning zijn ook de beloftes van Heracles volgend seizoen verzekerd van eredivisie =D>

Juist, daarom hebben ze ook verloren. Het ligt nml dicht bij de gesamenlijke jeugd en is voor de toekomst beter dat jullie beloftes erin blijven!

Volgens de Tubantia en een ooggetuige op een ander forum ging fct wel degelijk spelen op de winst, fel waren ze in ieder geval wel. Anderzijds zou je wel denken dat er een afspraak is gemaakt voor de wedstrijd. Waarheid kom je toch niet achter. Verder speelde Heracles ook met Sluijter, Wuijtens, Klavan en Hocher uit het eerste elftal. Dankzij het samenwerkingsverband blijven jullie beloftes toch wel beter, als onze begroting omhoog gaat moet de samenwerking dan ook stop worden gezet!


- RR - 03-05-2006

Hallo, is hier iemand....? :wink:


- FC Petr - 03-05-2006

RR Wrote:Hallo, is hier iemand....? :wink:


:letitallout:


kut RR! :wink:


- Mukkus - 03-05-2006

Het is stil in het Twente-topic!
Enneh.....alvast bedankt voor de felicitaties!

Mooie headlines in de verschillende media....."Heerenveen maakt gehakt van FC Twente". Nu blijkt ik in het bezit te zijn van de officiele foto uit de kleedkamer van FC Twente vlak voordat de spelers naar de bus worden gedragen.....degene die alle elf basisspelers van fC Twente weet te ontdekken, wint een prijs! Welke prijs dat is zeg ik uiteraard nog niet!

[Image: Lam_Gehakt_a.jpg]


- Vret Mien Gras - 04-05-2006

Het is hier stil zegt hij een dag na er nog in dit topic gepost is, zucht.
Wat moet ik zeggen, "goed van Heerenveen" "slecht van FCT" "wij staan massaal achter FCT en Heerenveen komt met 20 schapenkoppen".
Onze vriendelijke vriend Gert-Jan verwoordde het correct na de samenvatting op talpa. Laat ik het daar ook maar bij houden.

En Mukkus, ik vond de headlines in de verschillende media veel mooier toen jullie in eigen huis verloren van Heracles!


- Mukkus - 04-05-2006

Heerenveen wint 4x in een seizoen van Twente. Het verliest en speelt een keer gelijk tegen Heracles. Dat zegt al redelijk veel over de verhoudingen in Tukkerland. Misschien moeten jullie niet alleen op jeugdgebied gaan samenwerken, maar ook met de eerste elftallen. Kortom: Alle spelers van FC Twente verkopen en alle spelers van Heracles in de basis, mooie fusienaam: FC Almelo.


- Winstonicus - 04-05-2006

#-o