The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dubai / Acapulco / Delray Beach - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Dubai / Acapulco / Delray Beach (/showthread.php?tid=5885) |
Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 24-02-2011 15-30 op service waw nu eens geen ue aub [-o< omg, een bal van waw door het midden op de servicelijn en fognini slaat hem 2 meter uit ](*,) 45 slagenwisselingen en dan een winner van waw =D> 40-30 6-5 en een schreeuw van waw....kansen op 15-30 zeg ](*,) Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 15-15 kom nou eens op Waw! Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 Tuurlijk! Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 24-02-2011 we beginnen weer met een ue...0-15 wereldpassing van fogini 15-15 hoe wisselvallig kun je zijn. en nog een ue..15-30 dan weer een goed punt en 30-30 mp waw ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 MP :yeah: Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 NID :-({|= Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 24-02-2011 fognini...sukkelllllllllllllllllllllllllllllllllll :letitallout: Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 Nu Qbot nog [-o< Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 24-02-2011 kubot serveert voor de partij. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 Verspeelt Kubot nou gewoon een 40*-0? Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 3 MP's op eigen service missen en dan BP tegen fucking Schwank? ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 24-02-2011 Ja triest Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 MP #4 [-o< Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 GSM :-({|= Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 24-02-2011 Toch winst. Ga ik weer verder pitten haha Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 Ik ben ook pitten. Hup Almagro tot besluit. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 Klasse Nico! Verder ook prima nacht, hoewel het jammer is van Ferrer. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2011 Zeker prima nacht, als enige van het spel alle 8 kwartfinalisten \ ![]() Vooral Wawrinka is klasse, die was ook de belangrijkste. Maar ook Kubot en Bellucci zijn heel goed. Nu hopen op Ferrer-Wawrinka en Giraldo-Bellucci. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 Ik heb er slechts 5, maar als er daar 3 van de SF halen, ben ik natuurlijk dik tevreden. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2011 SFs lijken mij Ferrer-Dolgo en Almagro-Bellucci te worden. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 Ik verwacht Ferrer-Wawrinka en Almagro-Bellucci. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kooltje - 24-02-2011 Mooi team Ad...Dure week voor mij.. Hoop toch echt op Monaco...staat 3-2 voor in HTH tegen Ferrer en speelt goed dit toernooi. Verder mag het gewoon Federer Djoko worden. Wel leuk dat managers met spelers in Delray daar het verschil mee gaan maken. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - _Tampie - 24-02-2011 Schwank en Montanes zijn vervelende nederlangen. Met Schwank heb ik niet teveel te mopperen, omdat ik Kubot heb en hij tegen Chela natuurlijk al mazzelde. Montanes daar was ik al bang voor, ontzettende drol die het is. Wawrinka hakken over de sloot, nu zou hij mogen verliezen. Ferrer en Bellucci belangrijk en uiteraard NID, evenals Almagro. Komende nacht moeten Ferrer en Almagro winnen, gezien hun easy uitslagen tot nu toe zijn ze ruim favoriet in ieder geval tegen Monaco en Giraldo, bepaald geen prutsers. Een overwinning van Bellucci zou ook lekker zijn, de supertroef! Dus aub SF: Ferrer - Dol/Waw Almagro - Bellucci En als Sweeting dan zou stunten tegen Nishikori, lonkt er zelfs een weekwinst. Al zou ik die wel aan Ad gunnen met zijn megalaffe team :wink: . Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - tedscholtes - 24-02-2011 Niks aan de hand, 7e plaats : ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 24-02-2011 Denk niet dat Wawrinka nog genoeg energie over heeft om Dolgo te verslaan. Daar moet je namelijk heel geduldig voor zijn en topfit. Het is gewoon doodzonde dat hij zoveel energie verspilt in de eerste rondes, en ik vind het ook vreemd. Maar Dolgo winnen zou prima zijn. Zolang Ferrer en Bellucci maar winnen. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 24-02-2011 Het is natuurlijk een gunstig teken dat de maffia daar bezig is wedstrijden voortijdig te beslissen. Dolgo heeft daar ook een handje van, dus wie weet helpt dat Wawrinka naar de SF. Belucci en Ferrer lijken me een zekerheidje voor de aankomende ronde. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Scholten! - 24-02-2011 Pff, die Wawrinka flikt het iedere keer weer om in 3 te winnen.... Volgende rondes worden erg belangrijk. Delray Beach ook nog paar leuke spelers over. Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 24-02-2011 Auf geht's Petzschner kämpfen und siegen! Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Michael K - 24-02-2011 Zat het ff terug te lezen van Chela... Echt gekkenhuis. Chela won dus de eerste set en had Schwank gebroken en eigen service behouden (dus stond 6-3, 2-0 voor...). De notering voor Schwank was toen 1.50 haha, terwijl die kansloos achterstond... en hth 2x had verloren. ![]() Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Stille - 24-02-2011 Stond zelfs 5-2 voor ![]() |