The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
"Het grote FC Twente topic" - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: "Het grote FC Twente topic" (/showthread.php?tid=115)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34


- Vret Mien Gras - 26-06-2006

Dat geloof ik best, ik hou er ook niet van.


- Mukkus - 26-06-2006

Vret Mien Gras Wrote:Dat geloof ik best, ik hou er ook niet van.

Ik overweeg om geen seizoenskaart van Heerenveen aan te schaffen. Koop denk ik dit seizoen maar een knipkaart voor Thialf. Altijd gezellig, altijd sfeer. Wat leuke liedjes zingen, beetje bier drinken en af toe 'kut' roepen. Heerlijk! Maakt me geen reet uit wie er wint.


- Meazza - 08-07-2006

Wij gaan naar Kalmar.
Kalmar it is!


- Bocaloca - 28-07-2006

FC Twente loot Levadia

Uitgegeven: 28 juli 2006 14:18

ZURICH - FC Twente speelt in de tweede voorronde van het toernooi om de UEFA-beker tegen Levadia uit Tallinn in Estland. Dit is het resultaat van de loting vrijdag in Zwitserland.

FC Twente, in de play-offs van de Nederlandse competitie winnaar van een intertotoplaats en daarin sterker dan het Zweedse Kalmar, speelt eerst thuis. De data van de beide wedstrijden zijn 10 en 24 augustus.


- Kennedy - 28-07-2006

http://www.fclevadia.ee/cgi-bin/form.cgi/news
Zo te zien staan ze boven Ajax!!!
Thx Boca dacht dat de loting vanavond was!! Notworthy


http://www.estonian-air.ee/?keel=engWel een pleuris eind op de trekker!!!


- Vret Mien Gras - 28-07-2006

Kennedy Wrote:Zo te zien staan ze boven Ajax!!!

Haha, ik zie het.
Ik ga niet, Kalmar was te doen met de trekker maar dit is me te gek....


- Treesong - 28-07-2006

Ach, we worden allemaal een daggie ouwer, Vret


- Mukkus - 28-07-2006

Mac, je bent vergeten dit topic weg te gooien tijdens je schoonmaakactie.......jammer.


- Depor - 28-07-2006

Mukkus Wrote:Mac, je bent vergeten dit topic weg te gooien tijdens je schoonmaakactie.......jammer.
:lol: :lol:


- Marshall - 28-07-2006

Waarom heeft dit topic in vredesnaam al 22 pagina's? Worden de nieuwe aankopen op grasmaaiergebied besproken ofzo?


- Kennedy - 29-07-2006

And it goes on and on and on TWENTE TILL I DIE!!!!!!


- D'r an met de lippe - 29-07-2006

Een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd rooien met de knappe overwinning op Kalmar! Netjes hoor. Tot 20 augustus in de heksenketel van Almelo...

Kennedy Wrote:And it goes on and on and on TWENTE TILL I DIE!!!!!!

Hier sluit ik mij bij aan, alleen jammer dat er een Enschedese club het nodig vond om zichzelf naar de regio te benoemen :wink:


- Vret Mien Gras - 29-07-2006

Deportivo Wrote:
Mukkus Wrote:Mac, je bent vergeten dit topic weg te gooien tijdens je schoonmaakactie.......jammer.
:lol: :lol:

Whahaha wat een gein he Deportivo.
Haha ik kom ook niet meer bij van de meer dan geweldige opmerking van Mukkus. Hahaha hou op, hou op.


- Winstonicus - 01-08-2006

Supporters FC Twente verknallen open dag TOP

Een groep van zo’n veertig Twentse fans zat gistermiddag niet in het vak dat gereserveerd was voor de gasten, maar nam plaats achter het doel van de thuisploeg en naast de supporters van TOP. Aan het eind van de eerste helft sloeg de vlam in de pan toen na provocaties van beide kanten de Twente-supporters het conflict zochten. Het gevolg was dat de toeschouwers - waaronder veel kinderen - op de vlucht sloegen en het stadion verlieten. De paar agenten die aanwezig waren in het stadion herstelden daarna in samenwerking met de stewards van Twente de rust in het stadion. De groep uit Twente werd vervolgens verwijderd. Arrestaties werden niet verricht. Wat het incident extra treurig maakte was dat de wedstrijd de afsluiting vormde van de Open Dag van Top, waardoor er veel families op de tribune zaten. Bovendien werd het duel gespeeld voor een goed doel. De opbrengst ging naar het Rode Kruis. FC Twente won met 4-0.

beetje jammer he


- Vret Mien Gras - 01-08-2006

Ach ja, het heeft natuurlijk niks met voetbal te maken, maar de Twentse Courant Tubantia overdrijft wel een beetje. Het is tevens een beetje jammer dat dit de Krant heeft gehaald, we zijn immers niet een Supporters-Home binnengevallen met Eastons en messen.
Wie begon er, Top-supporters of FCT-supporters, het maakt niet uit. De Top-supporters daagden de FCT-supporters uit en andersom, op het gegeven moment gingen de FCT-supporters verhaal halen bij de Top-supporters die opeens pleite waren. Er is geen klap gevallen en/of onschuldige vrouwen/mannen/kinderen lastig gevallen.

Daarentegen wil ik even vermelden dat de TC Tubantia de laatste tijd alleen maar negatief over FC Twente schrijft. En de club uit Almelo genaamd Heracles wordt telkens in het zonnetje gezet ook al verliezen ze met 0-10 in eigen huis van een vrouwenelftal.


- Depor - 01-08-2006

Vret Mien Gras Wrote:Ach ja, het heeft natuurlijk niks met voetbal te maken, maar de Twentse Courant Tubantia overdrijft wel een beetje. Het is tevens een beetje jammer dat dit de Krant heeft gehaald, we zijn immers niet een Supporters-Home binnengevallen met Eastons en messen.
Wie begon er, Top-supporters of FCT-supporters, het maakt niet uit. De Top-supporters daagden de FCT-supporters uit en andersom, op het gegeven moment gingen de FCT-supporters verhaal halen bij de Top-supporters die opeens pleite waren. Er is geen klap gevallen en/of onschuldige vrouwen/mannen/kinderen lastig gevallen.

Daarentegen wil ik even vermelden dat de TC Tubantia de laatste tijd alleen maar negatief over FC Twente schrijft. En de club uit Almelo genaamd Heracles wordt telkens in het zonnetje gezet ook al verliezen ze met 0-10 in eigen huis van een vrouwenelftal.

Ook in het oosten heb je idioten..praat het maar niet goed slaat weer als een lul op een drumstel, beetje open dag verpesten terwijl het notabene voor een goed doel is. Dit soort gasten moet je gewoon verbannen.


- T00L - 01-08-2006

Deportivo Wrote:Ook in het oosten heb je idioten..praat het maar niet goed slaat weer als een lul op een drumstel, beetje open dag verpesten terwijl het notabene voor een goed doel is. Dit soort gasten moet je gewoon verbannen.

Het is wel een terugkomend fenomeen hier in Oss, rellen bij de jaarlijkse wedstrijd voor het Rode Kruis..


- Depor - 01-08-2006

T00L Wrote:
Deportivo Wrote:Ook in het oosten heb je idioten..praat het maar niet goed slaat weer als een lul op een drumstel, beetje open dag verpesten terwijl het notabene voor een goed doel is. Dit soort gasten moet je gewoon verbannen.

Het is wel een terugkomend fenomeen hier in Oss, rellen bij de jaarlijkse wedstrijd voor het Rode Kruis..

Fijn politie apparaat dan, probleem verdwijnt vanzelf wel............niet dus, relschoppers oppakken levenslang stadion verbod.


- Kennedy - 01-08-2006

Vret Mien Gras Wrote:Ach ja, het heeft natuurlijk niks met voetbal te maken, maar de Twentse Courant Tubantia overdrijft wel een beetje. Het is tevens een beetje jammer dat dit de Krant heeft gehaald, we zijn immers niet een Supporters-Home binnengevallen met Eastons en messen.
Wie begon er, Top-supporters of FCT-supporters, het maakt niet uit. De Top-supporters daagden de FCT-supporters uit en andersom, op het gegeven moment gingen de FCT-supporters verhaal halen bij de Top-supporters die opeens pleite waren. Er is geen klap gevallen en/of onschuldige vrouwen/mannen/kinderen lastig gevallen.

Daarentegen wil ik even vermelden dat de TC Tubantia de laatste tijd alleen maar negatief over FC Twente schrijft. En de club uit Almelo genaamd Heracles wordt telkens in het zonnetje gezet ook al verliezen ze met 0-10 in eigen huis van een vrouwenelftal.
Quote:Van den Herik maakt nieuwe start bij TOP
door Jan Broeks


Maandag 31 juli 2006 - Oss - Wouter van den Herik speelt de komende twee seizoenen voor TOP Oss. Gisteren verloor hij met zijn club, van FC Twente.

Zelf spreekt hij van een nieuwe start. Een nieuwe start, na een jaar van pech. Wat heet: aan voetballen kwam Wouter van den Herik (26) vorig seizoen nauwelijks toe. Een zware enkelblessure hield hem lange tijd aan de kant. Al met al kwam de linkspoot bij FC Emmen slechts twee maanden in actie. „Veel te weinig, dus.“
Een contractaanbieding zat er niet in. Tenminste, niet bij Emmen. Want gisteren kwam Van den Herik een tweejarig contract overeen met TOP Oss. „En daar ben ik blij mee. Net als het vertrouwen dat ik krijg van deze club. Ik heb er een goed gevoel bij.“
Of Van den Herik tevens een goed gevoel overhield aan de wedstrijd van gistermiddag, valt te betwijfelen. Op de dag dat de eerstedivisionist thuis een open dag hield, speelde het tevens een oefenwedstrijd, thuis tegen FC Twente. Die ging verloren, met 0-4. Van den Herik, met een schamper lachje: „Eerste of eredivisie... Het is toch wel een verschil.“

Heer en meester

Daarmee zei de linksbuiten niets te veel. Vanaf het begin was Twente heer en meester in Oss. De Tukkers kwamen na twintig minuten op voorsprong, die ze in de tweede helft geleidelijk aan vergrootten. Weliswaar was de 0-1 van Gerk er een op randje buitenspel, en was de door Afonso benutte penalty wel érg makkelijk gegeven, maar toch, op de zege viel niets af te dingen.

Ongeregeldheden

Hoewel het gisteren om een vriendschappelijk duel ging, waarvan de opbrengst nota bene ten goede kwam aan het Rode Kruis, liep het toch uit de hand, op de C-tribune. Daar zaten zowel supporters van Twente als van TOP Oss, wat vlak voor rust uitliep op ongeregeldheden. Scheidsrechter Roelof Luinge legde de wedstrijd stil, wachtte tot de Twente-supporters naar een ander vak waren begeleid, en hervatte na zo’n twintig minuten het duel.
Daarbij werd maar meteen begonnen aan de tweede helft. Een helft waarin TOP zo nu en dan ook in aanvallend opzicht van zich deed spreken. Met name Davy Zafarin viel op in positieve zin. De middenvelder kopte op de lat, na goed voorbereidend werk van Van den Herik, en zette Kenneth Cicilia met een bekeken balletje alleen voor de goal van Twente. Jammer dat de aanvaller de voorzet met zijn voet wilde afronden, in plaats van - wat eenvoudiger leek - met zijn hoofd.
Overigens speelde Marcel van der Sloot gisteren niet mee bij TOP. Hij zat weliswaar langs de kant, maar was wat grieperig. Ook Marko Kolsi, die in het weekeinde een eenjarig contract op amateurbasis tekende bij TOP, kwam gisteren nog niet binnen de lijnen.

Moeizame opbouw

Hans de Koning, trainer van TOP, legde zich neer bij de nederlaag tegen FC Twente. „We hebben wat kansen gehad, maar zo’n Twente is gewoon te sterk voor ons. Toch vind ik 0-4 wat overdreven een 0-2 was beter geweest.“
Over de moeizame opbouw, met name in de eerste helft: „Normaal gesproken is Ripson degene die dat verzorgt. Hij kwam daar nu niet aan toe, had het te druk met zijn tegenstanders.“



- D'r an met de lippe - 02-08-2006

Vret Mien Gras Wrote:Daarentegen wil ik even vermelden dat de TC Tubantia de laatste tijd alleen maar negatief over FC Twente schrijft. En de club uit Almelo genaamd Heracles wordt telkens in het zonnetje gezet ook al verliezen ze met 0-10 in eigen huis van een vrouwenelftal.

Klopt Vretje, dit valt mij ook al op. De rode krant uit Enschede graaft zo zijn eigen graf, bij de Heraclieden is de krant al lang en breed verdoemd en nu doen ze het ook nog eens bij het Enschedese publiek. Dat de fcttubantia nu wel veel over Heracles schrijft laat me koud, ik weet nog dondersgoed waar het Heracles nieuws stond voor de promotie; in het allerkleinste hoekje van de sportpagina. Buiten deze discussie om vind ik het wel terecht dat we afgelopen seizoen veel in het zonnetje werden gezet, veel wedstrijden waar verlies echt onze eigen schuld was zaten er niet bij. Sparta uit was zo'n voorbeeld, en wat ik me nog kan herinneren had de Tubantia toen ook wel degelijk kritiek...


- Marshall - 02-08-2006

Maarreh, dit is dus voor niks: ??

http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=5516


- Mukkus - 02-08-2006

Je moet 'ze' eerst beter leren te begrijpen, Marsh, voordat je oordeelt:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.roetert.com/inburgering/">http://www.roetert.com/inburgering/</a><!-- m -->


- Marshall - 02-08-2006

Op het aanmeldingsformulier krijg ik continu een foutmelding. "Nederlandse emailadressen zijn ongeldig. Gebruik uw Duitse emailaccount mocht u deze niet bezitten dan kunt u deze via de bekende kanalen aanvragen."


- Vret Mien Gras - 02-08-2006

Zucht


- gittermaster - 02-08-2006

Marshall Wrote:Op het aanmeldingsformulier krijg ik continu een foutmelding. "Nederlandse emailadressen zijn ongeldig. Gebruik uw Duitse emailaccount mocht u deze niet bezitten dan kunt u deze via de bekende kanalen aanvragen."

:lol: :lol:


- Kennedy - 01-09-2006

Hopperderhopderhop die zat verstopt :8:

Engelaar: ‘Ha ha, ik ben een Tukker’
Door Fardau Wagenaar


ENSCHEDE - Orlando Engelaar kan het nog maar moeilijk geloven. Het ene moment wist hij zeker dat hij voorlopig bij Racing Genk moest blijven, even later had hij een afspraak met FC Twente en nog geen 24 uur later tekende hij een contract in Enschede.
Zijn wedstrijdshirt is al gedrukt, nummer 27. Wat zijn schoenmaat is, vraagt iemand van FC Twente. De 1.96 meter lange Orlando Engelaar kijkt naar zijn voeten: ‘maat 47’. Lachend: ‘Ja, dat is bovengemiddeld, maar niet extreem.’
Hij heeft net zijn handtekening gezet onder een driejarig contract, met een optie voor een vierde seizoen. FC Twente blij, Engelaar blij. ‘Ik kreeg net een sms van mijn neefje, hij schreef dat we nu een Tukker in de familie hebben. Ha ha, ik ben een Tukker. Dat ik dat ooit zou worden, had ik nooit verwacht.’ De Rotterdammer geeft toe: ‘Ik heb wel wat vooroordelen over Twente. Ik kom uit de grote stad, hou van de drukte. Toen ik hier aankwam was alles rustig, geen files, geen hoge gebouwen en weinig mensen. Ik weet nog niet waar ik ga wonen, maar wel ergens in de buurt, Enschede schijnt leuk te zijn. Dit is echt de eerste keer dat ik hier ben. Ik zal Ellery Cairo eens bellen, die heeft hier ook gespeeld. Hij is een vriend van me en heeft vast tips. Ik had me gisteren niet voor kunnen stellen dat ik hier over na zou moeten denken. Het is allemaal zo snel gegaan.’
Stel je voor: afgelopen woensdagavond, Engelaar zit thuis in België. Hij wil weg bij Racing Genk. Zijn oude club NAC schijnt interesse te hebben, maar laat niets horen en de andere gegadigde Willem II is net afgehaakt. De aanvaller weet zeker: ik zit nog minimaal een half jaar hier. ‘Niet dat het een straf zou zijn geweest, maar toch, ik wilde graag weg. Bij Genk zat ik op de bank, onterecht vond ik. Daardoor kreeg ik strubbelingen met de trainer. Het was tijd om weg te gaan.’
Om een uur of zes hoort hij dat FC Twente interesse heeft. Engelaar gelooft niet dat het goedkomt, want Genk heeft al aangegeven hem toch liever te willen houden. Vier uur later ziet de wereld er compleet anders uit: vuurrood om precies te zijn. ‘Ik werd gebeld dat de clubs eruit waren. Ik was verrast, blij, maar kon het maar moeilijk geloven. Ik heb wat telefoontjes gepleegd, als eerste naar mijn vader. Hij was blij voor me. Ik ben terug in Nederland, daar ben ik blij om. De Belgische competitie begon me tegen te staan, er zijn maar een paar leuke wedstrijden per jaar, tegen de topclubs. Verder zijn er veel ploegen die heel vervelend voetbal spelen.’
Woensdagavond, na tienen, Engelaar is verlost. De ochtend erna wordt hij al in Twente verwacht. Hij kan niet slapen, alles is zo snel gegaan. Het schiet steeds door zijn hoofd: ik ga weg, ik ga naar Enschede. Morgen al. ‘Ik ben blij met Twente. In mijn beleving is het nog altijd een stabiele subtopper, maar dat schijnt niet zo te zijn, werd me hier verteld. Dat verraste me. Ik hoop dat ik de club kan helpen daar weer te komen. Ik ken de selectie een beetje, jongens als N’Kufo en Touma zijn goede spelers. En dat Fred Rutten trainer is, is voor mij ook belangrijk. Hij heeft toch vijf jaar ervaring bij PSV.’
Donderdagmorgen zes uur. Aantal uren slaap: vijf. ‘Ik dacht: waarom gaat die wekker nu? Maar dat duurde maar heel even. Ik ben meteen uit bed gesprongen en naar Enschede gereden.’
Engelaar is er vrijdagavond in het oefenduel van Twente tegen MSV Duisburg in het PCC-Stadion al bij. Aanvang: 18.30 uur.

=D>


- FC Petr - 01-09-2006

Engelaar, dat moet haast wel een goeie zijn. OSmile


- Vret Mien Gras - 01-09-2006

Welkom Engelaar, laat ons genieten van je kwaliteiten en verlos ons van het kwade, amen.


- FC Petr - 01-09-2006

Vret Mien Gras Wrote:Welkom Engelaar, laat ons genieten van je kwaliteiten en verlos ons van AJAX, amen.

:wink:


- Vret Mien Gras - 01-09-2006

Petr, jij staat bij mij al maanden op "ignore" dus ik weet niet wat je nu allemaal weer voor een onzin uitkraamt. Dit had je zelf ook wel kunnen opmerken aangezien ik al maanden niet meer op jou waardeloze posts reageer.