The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/printthread.php 207 get_post_attachments

FTM Forum
Miami - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=5946)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Re: Miami - Scholten! - 29-03-2011

Geen break in de 3e set?

Re: Miami - Stille - 29-03-2011

Nee helaas on serve

Update: Miami 11:15 p.m. The Tsonga vs. Dolgopolov is suspended again for rain. It’s now on serve in the third with “Dog” at 3-2. We know Coach Jack can handle that … Coach Jack and Alix make a dynamic duo. Alix, Sasha, Dog is an amazing young player from the Ukraine.

Ben er helemaal niet blij mee aangezien Dolgo vaak slecht begint. Enige voordeel is dat Tsonga begint met serveren en dat het niet 3-3 staat. Vanavond rond 19.00 uur wordt de partij afgespeeld. Dan moet het wel droog zijn. Er kan weer ene bui gaan vallen

Heb inmiddels uitgevogeld dat Tsonga in de 2e set een break voorsprong heeft gehad. Dolgo brak direct terug. Zie ook dat Tsonga zijn serve games makkelijker houdt

Re: Miami - _Tampie - 29-03-2011

Bring it home, JW!

Vanavond / vannacht belangrijke potjes zeg!

Go Tsonga, Simon, Isner, Potro en Djoko!

Re: Miami - Kraai - 29-03-2011

Stille Wrote:Heb inmiddels uitgevogeld dat Tsonga in de 2e set een break voorsprong heeft gehad. Dolgo brak direct terug. Zie ook dat Tsonga zijn serve games makkelijker houdt

Dolgo had in de eerste set een break voorsprong en serveerde voor de set op *5-4...

Re: Miami - centre court - 29-03-2011

Dolgo begon gisteren idd beter dus ik zie 't niet echt als een probleem. Hij zal vanavond meteen breaken en de wedstrijd rustig uitspelen. :8:

Kijk in de scenariocalculator voor uw positie in de weekscore aan het eind van de week!

Oh daar durf ik nu echt niet aan. Als ik daar Djoko voor 1000 punten invul krijg ik een beroerte denk ik.

Ferrer moet de hf halen en nadal moet van fed in de halve winnen. Dan lonkt er iets moois

Re: Miami - kooltje - 29-03-2011

Nou voor mij niet...thnx Tampie Wink....mooie sheet waarvoor hulde

Re: Miami - Michael K - 29-03-2011

Come on Potro, FedeX en Nole!

Gokje:

Nadal-Berdych
Federer-Tipsa
Ferrer-Del Potro
Isner-Djokovic

Re: Miami - kooltje - 29-03-2011

Michael K Wrote:Come on Potro, FedeX en Nole!

Gokje:

Nadal-Berdych
Federer-Tipsa
Ferrer-Del Potro
Isner-Djokovic

Dat lijkt mij inderdaad het meest realistisch.

Heel gewaagd Michael :roll: maar ik ga voor Nadal-Mayer, Federer-Tipsa, Ferrer-Potro en Anderson-Djoko

Haha. Afgelopen week had ik wél een gewaagde gok geplaatst, maar toen had ik er 4 vd 7 fout ofzo. Het is en blijft een raar toernooi...

Trouwens, Berdych eruit kan inderdaad wel gaan gebeuren. Stond slecht te serveren tegen Berlocq, had veel missers ... voor hem te hopen dat hij meeging in het niveau, maar ben nooit echt overtuigd van Berdych. Anderson en Isner is wel een 50-50... hoeveel aces zullen daar gaan vallen? :razz:

Jeetje wat speelt Beest goed in het begin van de partij. De ene winner na de andere. Potro slordig

Re: Miami - buurs - 29-03-2011

Potro lijkt gesloopt.

Kan ook niet anders na al die partijen van de afgelopen weken in combinatie met de hitte.

Re: Miami - Ad Wim - 29-03-2011

Beest Notworthy

Wordt Potro hier even genaaid bij 4-4 en bp :eeeek:

OMG Potro wordt genaaid op 4-4 en BP Delpo. Slaat een bal op de lijn die uit werd gegeven. Fish raakte hem nog maar zo dat Delpo hem alleen af hoefde te maken. Wordt let gegeven

Winnaar Ferrer/Granollers tegen winnaar Fish.JMDP zal morgen normaal gesproken de dag KF zijn. Laat Delpo maar winnen. Dan is ie morgen helemaal gesloopt

Hou toch op met dat gesloopt man. Dat heeft toch iedereen? Djokovic helemaal.

De gezichtsuitdrukking van Djoko is heel anders.

Bij jou zijn altijd na 1 goede week al moe...Potro heeft heel veel gespeeld en ook veel 3-setters.

Ze hebben toch allemaal meer dan 3 dagen rust gehad? Dat is nauwelijks meer 2 weken achter elkaar spelen te noemen. Potro heeft niet eens een finale, en zelfs niet in eens een kwartfinale, gespeeld vorige week. En dit toernooi was het alleen tegen Kohl zwaar. Gewoon een zeikerd als ie nu moe is.

Tering Ferrer, je gaat nog echt de finale halen ook zo! Wordt elke wedstrijd beter.

Ad Wim Wrote:Tering Ferrer, je gaat nog echt de finale halen ook zo! Wordt elke wedstrijd beter.

Je hebt door dat hij tegen Granollers speelt?

We gaan toch niet de vorm van Ferrer laten afhangen van een snel potje tegen Grannollers mag ik hopen?

Pony werkt 3 sps op rij weg!

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Tering Ferrer, je gaat nog echt de finale halen ook zo! Wordt elke wedstrijd beter.

Je hebt door dat hij tegen Granollers speelt?
Je hebt door dat het 61 62 is?

centre court Wrote:We gaan toch niet de vorm van Ferrer laten afhangen van een snel potje tegen Grannollers mag ik hopen?

Pony werkt 3 sps op rij weg!
Haha, wat een onzin. Het gaat er toch juist om hoe ie speelt?