The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
"Het grote FC Twente topic" - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: "Het grote FC Twente topic" (/showthread.php?tid=115)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34


- FC Petr - 01-09-2006

Gevoelig typetje die Vret. =D>


- FC Petr - 01-09-2006

Je verwijderde post was best een beetje lullig LL. :lol:


- FC Petr - 01-09-2006

Toch mag ik Vret wel.....


- FC Petr - 01-09-2006

Want ik ben die Duitse mentaliteit gaan waarderen....


- FC Petr - 01-09-2006

...mede omdat mijn zus getrouwd is met een Duitser.


- Lamme Lennie - 01-09-2006

FC Petr Wrote:Je verwijderde post was best een beetje lullig LL. :lol:

:razz:


- FC Petr - 01-09-2006

Maar ja, Vret heeft me op de ignore staan.....


- FC Petr - 01-09-2006

...en kan zodoende al mijn welgemeende vriendelijke posts niet lezen.


- FC Petr - 01-09-2006

En dat stemt mij een beetje verdrietig...


- FC Petr - 01-09-2006

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Sorry Vret..... :cry:


- Vret Mien Gras - 01-09-2006

Onze Robbie Wielaert was na de welverdiende overwinning op PSV bij Dancing Bruins in Saasveld te vinden. Hij is echt "tukker-waardig".

[Image: Dsc00007.jpg]


- Treesong - 01-09-2006

Een discopils :roll:


- Kennedy - 01-09-2006

Oefenzege Twente op Duisburg

Vrijdag 1-9-2006 - Erwin
FC Twente heeft de oefenwedstrijd tegen de Duitsers van MSV Duisburg weten te winnen. In Homburg werd het 1-2 voor de Enschedese formatie na treffers van Gerk en Kennedy. Daun wist in de tussenliggende periode de gelijkmaker op de borden te zetten.

FC Twente vloog uit de startblokken. Na 20 seconden was het al Anatoli Gerk die de score opende. Hij kan de bal binnentikken na een voorbereidende actie van Blaise N'Kufo. In de 9e minuut zorgde Markus Daun echter alweer voor de gelijkmaker. Twente speelde in de eerste helft leuk, aanvallend voetbal, iets wat we ook al tijden niet meer in Enschede hebben kunnen aanschouwen.
Na rust kreeg Resit Schuurman een kans van Fred Rutten. Hij verving Heubach, waardoor Wilkshire naar linksback verhuisde. Ook Kennedy Bakircioglu maakte zijn opwachting, hij vervangt de debuterende Engelaar. Guilherme Afonso mocht kort na rust de plaats innemen van N'Kufo. In de tweede helft kabbelde de wedstrijd rustig door en verslaggever The Stone vond de wedstrijd inmiddels weinig boeiend meer. In de 60e minuut werden Sibum en Wilkshire vervangen door Wellenberg en.. Jawel, Niels Oude Kamphuis. Kleizen en Zijler worden even later in het veld gebracht voor Gerk en Gakhokidze. Het tempo was laag, maar de wedstrijd werd grimmiger. In de slotfase wist Kennedy Bakircioglu met een fraaie individuele actie de 1-2 voor Twente te scoren. Hij passeerde daarmee de zeer irritante (vroeger nog door Waterreus uit de PSV-goal gekeepte) Georg Koch, die bij ieder opstootje als eerste bij de scheidsrechter stond te zeuren.

MSV Duisburg - FC Twente 1 - 2
1' Anatoli Gerk 0-1
9' Markus Daun 1-1
83' Kennedy Bakircioglu 1-2

FC Twente:
Paauwe; Wilkshire (63' Wellenberg), Rahim, Zomer, Heubach (46' Schuurman); Sibum (63' Oude Kamphuis), Engelaar (46' Kennedy), Gerk (70' Kleizen); Gerritsen, N'Kufo (55' Afonso), Gakhokidze (70' Zijler)


=D> goed gedaan jongens!!!!


- FC Petr - 01-09-2006

Dat is een knappe overwinnig......helaas beginnen jullie net ietsje te laat. :wink:

Waarom hebben jij en Vret eigenlijk dat zielige onderschrift?


- Winstonicus - 01-09-2006

FC Petr Wrote:Dat is een knappe overwinnig......helaas beginnen jullie net ietsje te laat. :wink:

Waarom hebben jij en Vret eigenlijk dat zielige onderschrift?

omdat typetjes als jij, maar in je eentje bent. :roll:


- FC Petr - 01-09-2006

Winstonicus Wrote:
FC Petr Wrote:Dat is een knappe overwinnig......helaas beginnen jullie net ietsje te laat. :wink:

Waarom hebben jij en Vret eigenlijk dat zielige onderschrift?

omdat typetjes als jij, maar in je eentje bent. :roll:

:-$ Ik heb jou nog nix gevraagd.


- Balthazar - 02-09-2006

niet alle tukkers hebben die :wink:


- FC Petr - 02-09-2006

Balthazar Wrote:niet alle tukkers hebben die :wink:

Gelukkig maar...

Ik begrijp de reactie van die PSV gloryhunter uit Oldenzaal :-k niet echt, voelt ie zich van binnen toch nog een beetje schuldig t.o.v. de trouwe FC Twente fans.
Het kan natuurlijk ook opgekropte woede t.o.v. mij zijn, maar waar heb ik dat aan verdiend, 'k ben altijd aardig tegen hem geweest OSmile
Mijn post was niet lullige bedoelt, ik had de tukkers Europa echt gegund, en ook mijn term "zielig" was zonder kwade bedoeling......'t was gewoon het eerste wat in me opkwam, uit een soort medelijden.


- Lamme Lennie - 02-09-2006

Balthazar, mag nou eindelijk dat verschrikkelijk grote en irritante plaatje weg uit je onderschrift?


- Treesong - 02-09-2006

Maar tis Millhouse!


- Keyzer - 02-09-2006

Zojuist mijn visum aangevraagd, over twee weken weer eens richting Twente...


- FC Petr - 02-09-2006

Keyzer Wrote:Zojuist mijn visum aangevraagd, over twee weken weer eens richting Twente...

Kijk, als ik nou zulke lullige opmerkingen zou maken... :-k


- D'r an met de lippe - 02-09-2006

Vret Mien Gras Wrote:Onze Robbie Wielaert was na de welverdiende overwinning op PSV bij Dancing Bruins in Saasveld te vinden. Hij is echt "tukker-waardig".

Ramon Zomer was er ook nog kan ik U mededelen.

Heracles was beter vertegenwoordigd maar dat zal jou wel niet zoveel intresseren :wink:


- Vret Mien Gras - 07-12-2006

Quote:Nieuw bestemmingsplan omgeving stadion
Burgemeester en Wethouders van de gemeente Enschede hebben een besluit genomen over het nieuwe bestemmingsplan voor de Kanaalzone, de directe omgeving van het Arke Stadion.

In dit nieuwe plan worden met het oog op de toekomst diverse ontwikkelingen mogelijk gemaakt, waaronder de uitbreiding van het Arke Stadion. FC Twente zal later dit seizoen haar exacte plannen naar buiten brengen.

Voor meer informatie willen wij u verwijzen naar de website van de gemeente Enschede.

Ze maken er duidelijk werk van. Er is ook ruimte zat richting Hengelo.


- Frits - 07-12-2006

Vret Mien Gras Wrote:Onze Robbie Wielaert was na de welverdiende overwinning op PSV bij Dancing Bruins in Saasveld te vinden. Hij is echt "tukker-waardig".

[Image: Dsc00007.jpg]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dancingbruins.nl/">http://www.dancingbruins.nl/</a><!-- m -->

wat een pauperbende


- Balthazar - 07-12-2006

Frits Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Onze Robbie Wielaert was na de welverdiende overwinning op PSV bij Dancing Bruins in Saasveld te vinden. Hij is echt "tukker-waardig".

[Image: Dsc00007.jpg]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dancingbruins.nl/">http://www.dancingbruins.nl/</a><!-- m -->

wat een pauperbende


Dat zal de terreinknecht van Utrecht ook wel gedacht hebben maandag :wink:


- Vret Mien Gras - 12-12-2006

FC Twente voetbalt vanavond een vriendschappelijke pot tegen Achilles'12 Hengelo. Na een half uur spelen is het nog altijd 0-0. Mads speelt op de positie van Kufo, maar hij heeft nog niet gescoord. Hij maakt een goede indruk, maar als hij een contract wil verdienen zal hij toch wel een goaltje moeten maken dunkt me.

Opstelling Twente: Paauwe, Heubach, Wielaert, Zomer, Niemeyer, Sibum, Engelaar, Gerk, Zijler, Thomsen, Touma (Sayesteh)
De tweede helft begint Rutten met Koetsier, Vidarsson, El Ahmadi en Kleizen. Paauwe, Heubach, Wielaert en Engelaar verdwijnen uit het veld.

Alleen Touma heeft vroegtijdig het veld verlaten, blessure misschien.....


- Vret Mien Gras - 12-12-2006

Sayesteh scoort de 0-1 op aangeven van Zijler in de 55ste minuut.
EDIT: 0-2 Kleizen, 0-3 Kleizen (assist Thomsen), 0-4 Thomsen (assist Sibum)

Einde oefening!


- Balthazar - 18-12-2006

ik heb het gevoel dat Touma heeft besloten om bij tekenen, ze stonden na de wedstrijd met z'n allen om hem heen te dansen en hij werd extra gefeliciteerd door bepaalde spelers! hopen dus!! [-o<


- Vret Mien Gras - 18-12-2006

Ik heb liever dat we Kennedy langer kunnen houden.
Uiteraard ben ik ook tevreden met Touma.