The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
"Het grote FC Twente topic" - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: "Het grote FC Twente topic" (/showthread.php?tid=115)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34


- Balthazar - 18-12-2006

Kennedy heeft nog een contract tot 2008. dat is dus of veel geld vangen, of bijtekenen. Maar laat ze maar lekker allebei blijven :wink:


- Vret Mien Gras - 15-03-2007

Hop :razz:

ENSCHEDE - Het Arke Stadion in Enschede wordt definitief uitgebreid met een tweede ring op het huidige vak P en de tribune aan de overzijde. De capaciteit van de thuisbasis van FC Twente gaat daarmee van 13.500 naar maximaal 25.000 toeschouwers.

[Image: twentestadion_425428a.jpg]

Vermoedelijk wordt in september van dit jaar met de bouw begonnen, maar in ieder geval dit jaar nog. Dat is gisteravond door voorzitter Joop Munsterman van FC Twente meegedeeld op een sponsoravond in het Dish Hotel. Met ingang van het voetbalseizoen 2008/2009 moet de uitbouw van het stadion voltooid zijn.

Suggesties als zou FC Twente eigenlijk al eerder - in mei - willen beginnen met de verbouw wees Munsterman zonder omhaal naar het rijk der fabelen. " Eerder beginnen kan ook niet, want we spelen dan nog competitie en voor de play off’s."

De leden van de Twentse Ondernemers Sociëteit (TOS) kregen als eerste een presentatie van de uitbreidingsplannen. Met de verbouw gaat ook de hoofdingang en het hoofdkantoor verhuizen. Aan de huidige voorzijde van het stadion komen in de toekomst kantoorruimten.

De uit te breiden overzijde wordt de plek voor de nieuwe hoofdingang en de kantoorruimten van FC Twente. Met de bouw van de tweede ring krijgt het stadion een hoogte van liefst vijftig meter, dat is net zo hoog als De Kuip in Rotterdam. Van de 24 nieuwe skyboxen zijn er inmiddels al 21 verkocht. Met de verkoop van deze boxen is een belangrijk deel van de financiering zeker gesteld. Mocht er in de toekomst nog een uitbreiding komen - met een L-zijde - dan gaat de capaciteit naar 35.000 bezoekers. Dat behoort technisch gezien nog tot de mogelijkheden, maar is voorlopig niet aan de orde. In het verleden heeft Munsterman geopperd om ook het Duitse achterland gaandeweg meer bij FC Twente betrekken.

Munsterman wil komende tijd gebruiken om de wensen te inventariseren van de vaste gebruikers van het stadion zoals De Vriendekring, Vak P en de TOS. " We filosoferen wat over de plekken van iedereen." Over de totale investering in het stadion, nodig voor de uitbouw, wil hij geen uitspraken doen. Maar tegenover deze krant gaf hij wel aan dat FC Twente de investering op eigen kracht aan kan. In een tv-programma zei Munsterman deze week dat straks niet alle plaatsen aan seizoenkaarthouders worden verkocht, maar dat FC Twente ook de mogelijkheid wil houden om plaatsen ‘op de vrije markt’ te verkopen.


- gittermaster - 15-03-2007

he, dit topic was net zo lekker ver afgezakt....


- Peter - 15-03-2007

Ik zou niet graag op het randje van die 2e ring zitten. Als je verkeerd opspringt bij een goal val je zo het stadion uit. :razz:


- D'r an met de lippe - 17-03-2007

Pff jongens, wat heb ik vandaag een geluk :Big Grin

Ik dacht dat de kaartverkoop voor fct-uit volgende week zaterdag begon, maar het begon vandaag al. Toen ik dat hoorde vanmiddag ben ik als een bezetene naar O'zaal gereden om vervolgens als een idioot de ticketbox in te rennen. Jemineee, ik zit in bus 16. Wat een geluk, ik had niet een paar uur later moeten komen :|


- Frits - 17-03-2007

tis maar wat je leuk vind... je eigen cluppie afgemaakt te zien worden door je grootste tegenstander.


- Kennedy - 23-03-2007

En we hebben een nieuwe mat :8:

[Image: grasmathd9.jpg]
[Image: grasmat2oi3.jpg]
[Image: grasmat3xd1.jpg]


- Kennedy - 23-03-2007

Meazza Wrote:
Mukkus Wrote:RTL5 zendt dit seizoen zes keer op vrijdagavond een competitie-wedstrijd van SC Heerenveen rechtstreeks uit. Geen enkele club (ook FC Twente niet) :wink: in de Eredivisie krijgt zoveel aandacht.

Twee thuiswedstrijden en vier wedstrijden worden vanwege live-uitzendingen gespeeld op vrijdag. AZ, Sparta, NAC Breda, NEC en Vitesse komen elk vijf keer rechtstreeks aan bod. Vanuit het stadion van de thuisspelende club maakt RTL5 een programma onder de titel De Aftrap. Voorzitter Riemer van der Velde van SC Heerenveen: ,,In het begin waren we niet tevreden over het programma van Heerenveen. Maar na overleg met de planner hebben we nog het een en ander kunnen veranderen. Het is nu wel positief dat we regelmatig in beeld zijn, maar dat schept ook verplichtingen: we moeten nu elke keer weer voor een groot publiek laten zien wat we waard zijn.

De zes wedstrijden die rechtstreeks te zien zijn op RTL5: ADO Den Haag - SC Heerenveen (26/8), SC Heerenveen - NEC (23/9), Ajax - SC Heerenveen (28/10), FC Groningen - SC Heerenveen (13/01), FC Utrecht - SC Heerenveen (10/3), SC Heerenveen - Feyenoord (7/4)
Dit allemaal is een voorbode Twente komt wel.jullie zullen versteld staan hahahahahaha in de toekomst is het niets anders meer dan Twente,Twente en Twente met AZ op de 2de plaats,
Of heb ik ongelijk.
:lol:


- Gerben Zonderland - 23-03-2007

Kennedy Wrote:En we hebben een nieuwe mat :8:

Lang gespaard?

[Image: mullet%20wig.jpg]


- Bocaloca - 24-03-2007

:| :|


- Ekslem - 27-03-2007

Wordt het dit achterin tegen Utreg?

Wilkshire Wielaert Zomer Heubach

of bestaat er een kans dat Braafheid zich in de basis heeft geknokt?


- Treesong - 27-03-2007

Spannend!


- Ekslem - 27-03-2007

Nog steeds ongesteld Tree?


- Treesong - 27-03-2007

Nee hoor, ik zit nu aan m'n team te kloten en vind het net zo spannend als jij! Wie zal er spelen? :eeeek:


- Ekslem - 27-03-2007

:razz: sure

Staat Braber in het spitske?


- Balthazar - 27-03-2007

Ik denk dat dit inderdaad gewoon de achterhoede blijft tot het einde van het seizoen. Tenminste als er geen blessures en schorsingen komen


- Onmeunige Ik - 19-04-2007

Wij gaan Europa in, eindelijk weer eens!!!!!!


- Depor - 19-04-2007

Doe het dit keer wel goed, de laatste keer was een blamage Big Grin


- D'r an met de lippe - 20-04-2007

Gefeliciteerd fct'ers!
Nette prestatie.


- waf - 20-04-2007

Onmeunige Ik Wrote:Wij gaan Europa in, eindelijk weer eens!!!!!!

dit seizoen zaten jullie ook al in europa. en daar is ons coefficient niet echt blij mee.


- Ricochan - 20-04-2007

waf Wrote:
Onmeunige Ik Wrote:Wij gaan Europa in, eindelijk weer eens!!!!!!

dit seizoen zaten jullie ook al in europa. en daar is ons coefficient niet echt blij mee.


En volgend seizoen zonder die kalebas wordt het weer niks...


- Onmeunige Ik - 20-04-2007

Ricochan Wrote:
waf Wrote:
Onmeunige Ik Wrote:Wij gaan Europa in, eindelijk weer eens!!!!!!

dit seizoen zaten jullie ook al in europa. en daar is ons coefficient niet echt blij mee.


En volgend seizoen zonder die kalebas wordt het weer niks...

Vorig seizoen zaten we in de voorronde van de UEFA CUP, dus die tel ik maar niet mee.


- waf - 20-04-2007

Onmeunige Ik Wrote:
Ricochan Wrote:
waf Wrote:
Onmeunige Ik Wrote:Wij gaan Europa in, eindelijk weer eens!!!!!!

dit seizoen zaten jullie ook al in europa. en daar is ons coefficient niet echt blij mee.


En volgend seizoen zonder die kalebas wordt het weer niks...

Vorig seizoen zaten we in de voorronde van de UEFA CUP, dus die tel ik maar niet mee.

nou (ik vind het ook onbegrijpelijk) de uefa telt hem wel mee. :razz:


- Mukkus - 20-04-2007

Estland / Letland of Litouwen (weet ik veel waar die postbodes, slagers, leraren en hondenpooiers vandaam kwamen) hebben hiermee hun coefficient wel meteen vertienvoudigd.


- Kennedy - 20-04-2007

Wij gaan gewoon die cup pakken!!! :razz:

June 29, 2007 draw for 1st and 2nd qualifying round Champions League
draw for 1st qualifying round of the UEFA Cup
July 19, 2007 1st qualifying round UEFA Cup, 1st leg
July 31/August 1, 2007 2nd qualifying round Champions League, 1st leg
August 2, 2007 1st qualifying round UEFA Cup, 2nd leg
draw for 2nd qualifying round of the UEFA Cup
August 16, 2007 2nd qualifying round UEFA Cup, 1st leg
August 30, 2007 2nd qualifying round UEFA Cup, 2nd leg
August 31, 2007 draw for 1st round UEFA Cup
September 20, 2007 1st round UEFA Cup, 1st leg
October 4, 2007 1st round UEFA Cup, 2nd leg
October 5, 2007 draw for UEFA Cup group stage
October 25, 2007 1st matchday UEFA Cup group stage
November 8, 2007 2nd matchday UEFA Cup group stage
November 29, 2007 3rd matchday UEFA Cup group stage
December 5/6, 2007 4th matchday UEFA Cup group stage
December 19/20, 2007 5th matchday UEFA Cup group stage
draw for 3rd and 4th round UEFA Cup
February 13/14, 2008 3rd round UEFA Cup, 1st leg
February 21, 2008 3rd round UEFA Cup, 2nd leg
March 6, 2008 4th round UEFA Cup, 1st leg
March 12/13, 2008 4th round UEFA Cup, 2nd leg
March 14, 2008 draw for quarter-finals and semi-finals UEFA Cup
April 3, 2008 Quarter Finals UEFA Cup, 1st leg
April 10, 2008 Quarter Finals UEFA Cup, 2nd leg
April 24, 2008 Semi Finals UEFA Cup, 1st leg
May 1, 2008 Semi Finals UEFA Cup, 2nd leg
May 14, 2008 Final UEFA Cup (Manchester)


- Balthazar - 20-04-2007

Hoezo de uefa cup? we winnen de Champions League hoor!! Icon_twisted


- Depor - 20-04-2007

Jullie winnen geen van beide....1e ronde UEFA CUP niet verder..


- Onmeunige Ik - 20-04-2007

Depor Wrote:Jullie winnen geen van beide....1e ronde UEFA CUP niet verder..

Onderbouwen is ook een vak....


- Depor - 20-04-2007

Onmeunige Ik Wrote:
Depor Wrote:Jullie winnen geen van beide....1e ronde UEFA CUP niet verder..

Onderbouwen is ook een vak....

Hmm van mij verwacht je dat ik het onderbouw, maar Kennedy en Balthazar die beweren dat jullie de UEFA Cup of de CL pakken niet...

iig. Ik denk dat FCTwente wat belangrijke spelers gaat kwijtraken wo. Aisatti Bakkal, Kennedy, Engelaar misschien Touma.


- Vret Mien Gras - 20-04-2007

Depor Wrote:
Onmeunige Ik Wrote:
Depor Wrote:Jullie winnen geen van beide....1e ronde UEFA CUP niet verder..

Onderbouwen is ook een vak....

Hmm van mij verwacht je dat ik het onderbouw, maar Kennedy en Balthazar die beweren dat jullie de UEFA Cup of de CL pakken niet...

iig. Ik denk dat FCTwente wat belangrijke spelers gaat kwijtraken wo. Aisatti Bakkal, Kennedy, Engelaar misschien Touma.

Op Kennedy na kunnen ze allemaal gemist worden.
Maar ik zal reeel zijn, als we nog tien keer tegen Levadia moeten ballen dan winnen we zeker negen keer. Het was zeker een blamage en het leek nergens op. Hopelijk komen we nu verder.

En dat wij het gemiddelde van Nederland omlaag hebben getrokken kan zo zijn, maar daar is Ajax al jarenlang mee bezig!!!!!
Alleen PSV en nu ook AZ houden ons op de been.