The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2006 (/showthread.php?tid=711)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49


- Haggie - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:Ollie heeft echt geen tegenstand...

Heb je nog over hem getwijfeld?


- Ad Wim - 01-06-2006

Zeker. Ik had hem om 21:55 uur nog. Toen heb ik hem en Acasuso eruti gehaald voor Robredo en Sluiter.


- Haggie - 01-06-2006

Denk dat je dat wel verstandig hebt gedaan. Acasuso had ik dus ook. Faler.


- Ad Wim - 01-06-2006

Stepanek wint ook de tweede met 6-3 en heeft nog geen bp tegen gehad =D>


- Haggie - 01-06-2006

Stepanek moet er dan maar af tegen Baghdatis.


- Haggie - 01-06-2006

Kindlman gaat nu zo 3-5 maken. Hopen op een "choke" game van Albert nu.


- Ad Wim - 01-06-2006

Haggie Wrote:Denk dat je dat wel verstandig hebt gedaan. Acasuso had ik dus ook. Faler.
Stel dat Sluiter nu verliest van Grosjean en Robredo de kwart haalt (redelijk realistisch), dan moet Rochus toch de kwart halen en dan nog heeft die combinatie minder punten. Het zou kunnen, maar Martin en daarna Stepanek zal toch lastig worden. Vooral Stepanek zal een lastige worden voor de kleine man.


- Ad Wim - 01-06-2006

Henman nu ook de baan op. Heel gek dat hij 2-0 in sets achter staat, maar blijkbaar heeft Tursunov er zin in deze RG. Voor TM is het enigszins gunstig omdat hij wel een paar keer gekozen is. Voor MV is het jammer, dacht toch 15 puntjes te halen met hem.


- Haggie - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Denk dat je dat wel verstandig hebt gedaan. Acasuso had ik dus ook. Faler.
Stel dat Sluiter nu verliest van Grosjean en Robredo de kwart haalt (redelijk realistisch), dan moet Rochus toch de kwart halen en dan nog heeft die combinatie minder punten. Het zou kunnen, maar Martin en daarna Stepanek zal toch lastig worden. Vooral Stepanek zal een lastige worden voor de kleine man.

Heb je gelijk in. Denk niet dat Sluiter nog verder komt, al hoop ik dat wel. Robredo zal zijn restant van gister wel winnen en mag daarna gewoon tegen Dlouhy :roll: .. Berdych zal dan zijn eindstation worden :8: .


- Haggie - 01-06-2006

Ollie 6-2 6-0.. Icon_twisted


- Haggie - 01-06-2006

Kom op dan, Kindlman. Het KAN!


- Ad Wim - 01-06-2006

Martin 6-3 6-3 Icon_twisted


- Haggie - 01-06-2006

Hij verspeelt toch al 6 games :wink: .. Ollie pas 2.


- Ad Wim - 01-06-2006

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Denk dat je dat wel verstandig hebt gedaan. Acasuso had ik dus ook. Faler.
Stel dat Sluiter nu verliest van Grosjean en Robredo de kwart haalt (redelijk realistisch), dan moet Rochus toch de kwart halen en dan nog heeft die combinatie minder punten. Het zou kunnen, maar Martin en daarna Stepanek zal toch lastig worden. Vooral Stepanek zal een lastige worden voor de kleine man.

Heb je gelijk in. Denk niet dat Sluiter nog verder komt, al hoop ik dat wel. Robredo zal zijn restant van gister wel winnen en mag daarna gewoon tegen Dlouhy :roll: .. Berdych zal dan zijn eindstation worden :8: .
Ik vind het leuk dat je Berdych hebt genomen omdat ik hem zo goed in vorm vond, maar vlak Kiefer niet uit. Ik heb zelden iemand zo ontzettend sterk zien spelen als hij deed in de eerste twee sets gisteren.


- Haggie - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Denk dat je dat wel verstandig hebt gedaan. Acasuso had ik dus ook. Faler.
Stel dat Sluiter nu verliest van Grosjean en Robredo de kwart haalt (redelijk realistisch), dan moet Rochus toch de kwart halen en dan nog heeft die combinatie minder punten. Het zou kunnen, maar Martin en daarna Stepanek zal toch lastig worden. Vooral Stepanek zal een lastige worden voor de kleine man.

Heb je gelijk in. Denk niet dat Sluiter nog verder komt, al hoop ik dat wel. Robredo zal zijn restant van gister wel winnen en mag daarna gewoon tegen Dlouhy :roll: .. Berdych zal dan zijn eindstation worden :8: .
Ik vind het leuk dat je Berdych hebt genomen omdat ik hem zo goed in vorm vond, maar vlak Kiefer niet uit. Ik heb zelden iemand zo ontzettend sterk zien spelen als hij deed in de eerste twee sets.

Geef ik je gelijk in. Maarja Berdych is van een ander kaliber dan Gicquel en daarbij, met 2 sets goed spelen redt je het niet he.


- Ad Wim - 01-06-2006

Haggie Wrote:Hij verspeelt toch al 6 games :wink: .. Ollie pas 2.
Nee, je ziet het verkeerd. Hij wordt meer getest en krijgt zo meer ritme :Big Grin


- Haggie - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Hij verspeelt toch al 6 games :wink: .. Ollie pas 2.
Nee, je ziet het verkeerd. Hij wordt meer getest en krijgt zo meer ritme :Big Grin

Rochus krijgt een flinke dosus zelfvertrouwen.


- Haggie - 01-06-2006

1-0 kindlman
1-0 rochus


- Ad Wim - 01-06-2006

Hewitt staat nu wel sterk te spelen, hoor. Eigenlijk de hele wedstrijd al muv van die paar games in de eerste set.


- kooltje - 01-06-2006

karlo werkt drie breakpoints weg ..van 0-40 naar deuce...


- Ad Wim - 01-06-2006

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Hij verspeelt toch al 6 games :wink: .. Ollie pas 2.
Nee, je ziet het verkeerd. Hij wordt meer getest en krijgt zo meer ritme :Big Grin

Rochus krijgt een flinke dosus zelfvertrouwen.
Zelfvertrouwen door van Vanek te winnen [-X


- Ad Wim - 01-06-2006

Vanek wint weer eens een game.


- Haggie - 01-06-2006

Laatste stuiptrekking Sanguinetti (breakkans) wordt afgeweerd door Stepanek die doorstoomt naar 6-3 6-3 4-1*. Helaas!


- Haggie - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Hij verspeelt toch al 6 games :wink: .. Ollie pas 2.
Nee, je ziet het verkeerd. Hij wordt meer getest en krijgt zo meer ritme :Big Grin

Rochus krijgt een flinke dosus zelfvertrouwen.
Zelfvertrouwen door van Vanek te winnen [-X

Nee, Kindlman is top. Martin moet zich schamen dat hij nog zoveel games verliest.


- Ad Wim - 01-06-2006

Nou, Sanguinetti heeft zijn eerste bp gehad, maar Stepanek werkte die uiteraard heel sterk weg. 4-1 nu.


- Ad Wim - 01-06-2006

Hrbaty wint de tweede set van Karlo, dat is spijtig.


- Haggie - 01-06-2006

Benneteau gaat nu voor de set serveren.


- Haggie - 01-06-2006

1e pnt is iig schitterend. 15-0.


- Ad Wim - 01-06-2006

Haggie Wrote:Benneteau gaat nu voor de set serveren.
En wat een eerste punt!


- Ad Wim - 01-06-2006

Martin overleeft een zware eerste servicegame. Nu knallen Alberto!