The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tokyo / Metz - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Tokyo / Metz (/showthread.php?tid=3800) |
Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008 Mooi, dan op de 5e eindelijk de break =D> Re: Tokyo / Metz - buurs - 02-10-2008 behandeling voor Jo geweest lijkt mij Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008 Van mij mag je opgeven Jo, rustig aan joh. Volgende week weer een kans. Re: Tokyo / Metz - buurs - 02-10-2008 Jo moet nog 1 setje pakken, dan mag hij opgeven Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008 Nee Jo knokt zich hier wel doorheen, maar dan is het wel einde toernooi. Re: Tokyo / Metz - kooltje - 02-10-2008 Ad Wim Wrote:Ik vond Melzer idd vooraf vrij kansloos.Niet voor mij hoor...voor Buurs en Omyaca en die staan duidelijk hoger. Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008 Eerste set voor Schwank. Dat is goed voor de foepies =P~ Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008 kooltje Wrote:Wat heeft dat ermee te maken dan?Ad Wim Wrote:Ik vond Melzer idd vooraf vrij kansloos.Niet voor mij hoor...voor Buurs en Omyaca en die staan duidelijk hoger. Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008 Waar is die Schwank mee bezig joh? ![]() Re: Tokyo / Metz - Mac - 02-10-2008 wat een geluk zou dat zijn voor je ad, als tsonga hier opgeeft! ![]() Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008 Mac Wrote:wat een geluk zou dat zijn voor je ad, als tsonga hier opgeeft!Zeker, maar niet verrassend :razz: Re: Tokyo / Metz - Mac - 02-10-2008 ligt eraan...had je een 0 gepolled bij troicki - tsonga? Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008 Dat zou ik absoluut wel verrassend vinden, zelfs het feit dat Troicki nu al 7 games pakt vind ik al bijzonder. Uiteraard maakt Jo het "gewoon" in 2 setjes af. Re: Tokyo / Metz - kooltje - 02-10-2008 Ad Wim Wrote:Nou over het algemeen is de wedstrijd PSV-AJAX (Omyaca en Buurs) wedstrijd van de week en niet Vitesse - Sparta(middenmoters)kooltje Wrote:Wat heeft dat ermee te maken dan?Ad Wim Wrote:Ik vond Melzer idd vooraf vrij kansloos.Niet voor mij hoor...voor Buurs en Omyaca en die staan duidelijk hoger. Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008 Maar volgens Ad was Roddick de gedoodverfde winnaar en zou je in zijn optiek het dus moeten zien als PSV-Sparta. Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008 mindlight Wrote:Dat zou ik absoluut wel verrassend vinden, zelfs het feit dat Troicki nu al 7 games pakt vind ik al bijzonder.Nou, dan volg je Troicki toch niet helemaal de laatste tijd... Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008 kooltje Wrote:Niet als je Fietstas- op Spartasupporter bent...Ad Wim Wrote:Nou over het algemeen is de wedstrijd PSV-AJAX (Omyaca en Buurs) wedstrijd van de week en niet Vitesse - Sparta(middenmoters)kooltje Wrote:Wat heeft dat ermee te maken dan?Ad Wim Wrote:Ik vond Melzer idd vooraf vrij kansloos.Niet voor mij hoor...voor Buurs en Omyaca en die staan duidelijk hoger. Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008 Kijk, opgave Tsonga, dat zien we graag \ ![]() Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008 Godallemachtig, geeft die paardelul nog op ook ](*,) Re: Tokyo / Metz - Mac - 02-10-2008 verrassend Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008 Idd Mac =D> Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008 Lachwekkend vooral : ![]() Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008 Leg eens uit? ![]() Re: Tokyo / Metz - kooltje - 02-10-2008 mindlight Wrote:Maar volgens Ad was Roddick de gedoodverfde winnaar en zou je in zijn optiek het dus moeten zien als PSV-Sparta.Nee want het blijft de strijd Buurs Omyaca... Dan zou ik voor Melzer beter Feyenoord gekozen moeten hebben ![]() Re: Tokyo / Metz - kooltje - 02-10-2008 dag Jo...dag week Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008 Mooi, weer een keuze die goed uitpakt. Nu kijken of Troicki kan stunten tegen Roddick... Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008 Precies, en daar zit dus jullie verschil. Jij kijkt naar de FTM spelers, en Ad naar de partij op zichzelf. Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008 Ad Wim Wrote:Mooi, weer een keuze die goed uitpakt. Nu kijken of Troicki kan stunten tegen Roddick... Goed door geluk idd. Re: Tokyo / Metz - kooltje - 02-10-2008 mindlight Wrote:Is geen geluk want bla bla bla bla blaAd Wim Wrote:Mooi, weer een keuze die goed uitpakt. Nu kijken of Troicki kan stunten tegen Roddick... Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008 Lichtelijk ja, maar dit is natuurlijk niet zo heel verrassend. OD en ik roepen het al vanaf maandag. |