The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Bor de Wolf - 13-02-2006 Treesong Wrote:Wat heb je gegeten? Goede vraag. Die kaart hierboven klopt volgens mij niet meer. Ik had in igg een erwtensoep met kreeft als tussengerecht (klinkt bizar, maar was lekker). Dat is me het meest bijgebleven. - Bor de Wolf - 13-02-2006 Bor de Wolf Wrote:Treesong Wrote:Wat heb je gegeten? Ik weet het weer: oesters vooraf (uitstekend) en Saltimbocca als hoofgerecht (niet slecht, maar heb beter gehad). - Treesong - 13-02-2006 Bor de Wolf Wrote:Bor de Wolf Wrote:Treesong Wrote:Wat heb je gegeten? Saltimbocca is wel een van m'n favoriete happen bij de betere Italiaan... :-k Oesters zijn natuurlijk altijd lekker... - goa - 13-02-2006 Treesong Wrote:Vanavond maar weer eens bij de van de Kaart een hapje eten... =P~ Ga ik donderdag maar weer eens eten =P~ - goa - 13-02-2006 Treesong Wrote:Saltimbocca is wel een van m'n favoriete happen bij de betere Italiaan... :-k Vandekaart is geen Italiaan - Treesong - 13-02-2006 goa Wrote:Treesong Wrote:Saltimbocca is wel een van m'n favoriete happen bij de betere Italiaan... :-k Laat ik het dan maar helemáál opschrijven: Quote:Saltimbocca als hoofgerecht (niet slecht, maar heb beter gehad). Hmmm, Saltimbocca... misschien bestel ik dat dan ook wel, want wanneer ik ga eten bij een van de betere Italianen in Amsterdam bestel ik in feite altijd Saltimbocca - maar wie weet neem ik wat anders daar VDK geen Italiaan is :waf: - Lamme Lennie - 14-02-2006 Voor de mensen die vanavond eens flink willen tafelen, ik heb gister iets heerlijks gemaakt! ben er nog ondersteboven van: Quote: Menutip - Ekslem - 14-02-2006 Hehe, is dit de samenvatting? Ik ken deze in een veel uitgebreidere versie. - Treesong - 14-02-2006 goa Wrote:Treesong Wrote:Saltimbocca is wel een van m'n favoriete happen bij de betere Italiaan... :-k Ik had de saltimbocca besteld maar kreeg een of andere wildschotel :roll: maar omdat ik net overheerlijke sintejacobsschelpen had gegeten, zag ik dit door de vingers en het was natuurlijk weer harstikke lekker ![]() - Treesong - 14-02-2006 Ekslem Wrote:Hehe, is dit de samenvatting? Ik ken deze in een veel uitgebreidere versie. Goh, kan de baard nog langer? - Berend Botje - 14-02-2006 ![]() - Ekslem - 15-02-2006 Toch blijven die panini's gemarineerde kip van de V&D erg goed te pruimen! - Bocaloca - 15-02-2006 Uit eten vandaag in roteknor, eens kijken waar we gaan zitten =D> - Kleine Jan - 15-02-2006 Bocaloca Wrote:Uit eten vandaag in roteknor, eens kijken waar we gaan zitten =D> Bij het raam natuurlijk... - Bocaloca - 15-02-2006 :lol: :lol: :lol: - Treesong - 15-02-2006 Bocaloca Wrote:Uit eten vandaag in roteknor, eens kijken waar we gaan zitten =D> Parkheuveeeeeel! - Ekslem - 15-02-2006 Treesong Wrote:Bocaloca Wrote:Uit eten vandaag in roteknor, eens kijken waar we gaan zitten =D> Dan kun je je maandsalaris meenemen Boca :razz: - Mukkus - 15-02-2006 Bocaloca Wrote:Uit eten vandaag in roteknor, eens kijken waar we gaan zitten =D> BurgerKing! ![]() - Treesong - 15-02-2006 Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Bocaloca Wrote:Uit eten vandaag in roteknor, eens kijken waar we gaan zitten =D> O ja... hmmm.. Bazar in de witte de withstraat is wel een okee-locatie voor de minder gevulde beurs - Kleine Jan - 15-02-2006 Ik weet nog niet wat ik eet.. Kleine Jantien belde net met de vraagwat ze moest halen.. heb maar gezegd dat ze me mag verrassen.. de vorige keer toen ik dat zei kwam ze met spruiten thuis..... :-& Het zal mij benieuwen.... - Treesong - 15-02-2006 Kleine Jan Wrote:Ik weet nog niet wat ik eet.. Kleine Jantien belde net met de vraagwat ze moest halen.. heb maar gezegd dat ze me mag verrassen.. Je kan natuurlijk ook zelf koken :wink: - Treesong - 15-02-2006 Overigens: bij de DVD-extra's van Once Upon a Time in Mexico zat een alleraardigst kort filmpje waarin Robert Rodriguez laat zien hoe men Puerco Pibil moet maken (hetgeen Johnny Depp constant zit te eten in de film). =P~ Dermate inspirerend dat ik het zeker ga maken... alleen: waar moet ik die Mexicaanse kruiden kopen #-o - Kleine Jan - 15-02-2006 Treesong Wrote:Kleine Jan Wrote:Ik weet nog niet wat ik eet.. Kleine Jantien belde net met de vraagwat ze moest halen.. heb maar gezegd dat ze me mag verrassen.. Zij haalt boodschappen.... ik kook... - Treesong - 15-02-2006 Da's lekker handig ![]() - Kleine Jan - 15-02-2006 Treesong Wrote:Dermate inspirerend dat ik het zeker ga maken... alleen: waar moet ik die Mexicaanse kruiden kopen #-o Kruitvat? - Kleine Jan - 15-02-2006 Treesong Wrote:Da's lekker handig Zij heeft de hele dag hard gewerkt, dan kan ik het toch niet maken om haar ook nog eens in de keuken te laten staan! :roll: :wink: - Treesong - 15-02-2006 Uiteraard... maar als ik (zoals vanavond) chili con carne ga maken, en de missus gaat shoppen, krijgt ze wel een boodschappenlijssie mee. Tenzij ik slechts een vag-hap ga koken, dan hoeft dat niet - Riekki - 15-02-2006 Kleine Jan Wrote:Treesong Wrote:Da's lekker handig Valentijnsdag was gister toch al :roll: - Kleine Jan - 15-02-2006 Riekki Wrote:Kleine Jan Wrote:Treesong Wrote:Da's lekker handig We hebben niet allemaal een 18-jarig ex-vriendinnetje die op valantijnsdag hartvormige-aardappelkroketjes komt eten zonder dat de Misses daar problemen mee heeft.... :wink: - Riekki - 15-02-2006 Kleine Jan Wrote:Riekki Wrote:Kleine Jan Wrote:Treesong Wrote:Da's lekker handig :-# |