The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104)

- Bor de Wolf - 13-02-2006

Treesong Wrote:Wat heb je gegeten?

Goede vraag. Die kaart hierboven klopt volgens mij niet meer. Ik had in igg een erwtensoep met kreeft als tussengerecht (klinkt bizar, maar was lekker). Dat is me het meest bijgebleven.

- Bor de Wolf - 13-02-2006

Bor de Wolf Wrote:

Goede vraag. Die kaart hierboven klopt volgens mij niet meer. Ik had in igg een erwtensoep met kreeft als tussengerecht (klinkt bizar, maar was lekker). Dat is me het meest bijgebleven.

Ik weet het weer: oesters vooraf (uitstekend) en Saltimbocca als hoofgerecht (niet slecht, maar heb beter gehad).

- Treesong - 13-02-2006

Bor de Wolf Wrote:
Bor de Wolf Wrote:

Ik weet het weer: oesters vooraf (uitstekend) en Saltimbocca als hoofgerecht (niet slecht, maar heb beter gehad).

Saltimbocca is wel een van m'n favoriete happen bij de betere Italiaan... :-k

Oesters zijn natuurlijk altijd lekker...

- goa - 13-02-2006

Treesong Wrote:Vanavond maar weer eens bij de van de Kaart een hapje eten... =P~

Ga ik donderdag maar weer eens eten =P~

- goa - 13-02-2006

Treesong Wrote:Saltimbocca is wel een van m'n favoriete happen bij de betere Italiaan... :-k

Vandekaart is geen Italiaan

- Treesong - 13-02-2006

goa Wrote:
Treesong Wrote:Saltimbocca is wel een van m'n favoriete happen bij de betere Italiaan... :-k

Laat ik het dan maar helemáál opschrijven:

Quote:Saltimbocca als hoofgerecht (niet slecht, maar heb beter gehad).

Hmmm, Saltimbocca... misschien bestel ik dat dan ook wel, want wanneer ik ga eten bij een van de betere Italianen in Amsterdam bestel ik in feite altijd Saltimbocca - maar wie weet neem ik wat anders daar VDK geen Italiaan is :waf:

- Lamme Lennie - 14-02-2006

Voor de mensen die vanavond eens flink willen tafelen, ik heb gister iets heerlijks gemaakt! ben er nog ondersteboven van:

Quote: Menutip

Ingrediënten voor 2 personen:
1 middelgrote eend
2 grote flessen whisky single malt
Spekreepjes
Olijfolie
peper en zout

De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout.
De oven 10 min. voorverwarmen op 180 graden. Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky.
De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven.
De eend op een vuurvaste schotel leggen en tweede glas whisky inschenken.
Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven leggen.
Na 20 min. de oven op 200 graden zetten en twee glaven vullen met whisky.
De glaven opdrinken en de scherven ven het eerste glav oplaapen.
Nog een half glav insjenke en opdlinke. Na een halff uul de hoven opedoen en deent sjekkn.
Blantwondezalf in de padkamer ganaale en op de povekant van de linkerand toen.
Deent opraape en met nen nantdoek de blantwondezalf van deent veege.
Deent nognns oprape en dove opedoen. De twiedde fles biski pedoen en overeinzette,
opstaan van de floer en vettspek ondrde kas vege. Nogis opstaan van de floer entochma blijve sitte.
De bles op de grondzette, uide bles drinke wande glave sijn of op of abot.
Denove aftette, dooge sluite en omfalle.

- Ekslem - 14-02-2006

Hehe, is dit de samenvatting? Ik ken deze in een veel uitgebreidere versie.

- Treesong - 14-02-2006

goa Wrote:

Ik had de saltimbocca besteld maar kreeg een of andere wildschotel :roll:

maar omdat ik net overheerlijke sintejacobsschelpen had gegeten, zag ik dit door de vingers en het was natuurlijk weer harstikke lekker Hakkuh

- Treesong - 14-02-2006

Ekslem Wrote:Hehe, is dit de samenvatting? Ik ken deze in een veel uitgebreidere versie.

Goh, kan de baard nog langer?

- Berend Botje - 14-02-2006

[Image: heinz-b.jpg]

- Ekslem - 15-02-2006

Toch blijven die panini's gemarineerde kip van de V&D erg goed te pruimen!

- Bocaloca - 15-02-2006

Uit eten vandaag in roteknor, eens kijken waar we gaan zitten =D>

- Kleine Jan - 15-02-2006

Bocaloca Wrote:Uit eten vandaag in roteknor, eens kijken waar we gaan zitten =D>

Bij het raam natuurlijk...

- Bocaloca - 15-02-2006

:lol: :lol: :lol:

- Treesong - 15-02-2006

Bocaloca Wrote:Uit eten vandaag in roteknor, eens kijken waar we gaan zitten =D>

Parkheuveeeeeel!

- Ekslem - 15-02-2006

Treesong Wrote:

Parkheuveeeeeel!

Dan kun je je maandsalaris meenemen Boca :razz:

- Mukkus - 15-02-2006

BurgerKing! Hakkuh

- Treesong - 15-02-2006

Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:

Parkheuveeeeeel!

Dan kun je je maandsalaris meenemen Boca :razz:

O ja... hmmm.. Bazar in de witte de withstraat is wel een okee-locatie voor de minder gevulde beurs

Ik weet nog niet wat ik eet.. Kleine Jantien belde net met de vraagwat ze moest halen.. heb maar gezegd dat ze me mag verrassen..

de vorige keer toen ik dat zei kwam ze met spruiten thuis..... :-&
Het zal mij benieuwen....

- Treesong - 15-02-2006

Kleine Jan Wrote:Ik weet nog niet wat ik eet.. Kleine Jantien belde net met de vraagwat ze moest halen.. heb maar gezegd dat ze me mag verrassen..

Je kan natuurlijk ook zelf koken :wink:

- Treesong - 15-02-2006

Overigens: bij de DVD-extra's van Once Upon a Time in Mexico zat een alleraardigst kort filmpje waarin Robert Rodriguez laat zien hoe men Puerco Pibil moet maken (hetgeen Johnny Depp constant zit te eten in de film). =P~

Dermate inspirerend dat ik het zeker ga maken... alleen: waar moet ik die Mexicaanse kruiden kopen #-o

Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:Ik weet nog niet wat ik eet.. Kleine Jantien belde net met de vraagwat ze moest halen.. heb maar gezegd dat ze me mag verrassen..

Je kan natuurlijk ook zelf koken :wink:

Zij haalt boodschappen.... ik kook...

- Treesong - 15-02-2006

Da's lekker handig Confused

Treesong Wrote:Dermate inspirerend dat ik het zeker ga maken... alleen: waar moet ik die Mexicaanse kruiden kopen #-o

Kruitvat?

Treesong Wrote:Da's lekker handig Confused

Zij heeft de hele dag hard gewerkt, dan kan ik het toch niet maken om haar ook nog eens in de keuken te laten staan! :roll:

:wink:

- Treesong - 15-02-2006

Uiteraard... maar als ik (zoals vanavond) chili con carne ga maken, en de missus gaat shoppen, krijgt ze wel een boodschappenlijssie mee. Tenzij ik slechts een vag-hap ga koken, dan hoeft dat niet

- Riekki - 15-02-2006

Kleine Jan Wrote:

Zij heeft de hele dag hard gewerkt, dan kan ik het toch niet maken om haar ook nog eens in de keuken te laten staan! :roll:

Valentijnsdag was gister toch al :roll:

Riekki Wrote:
Kleine Jan Wrote:

We hebben niet allemaal een 18-jarig ex-vriendinnetje die op valantijnsdag hartvormige-aardappelkroketjes komt eten zonder dat de Misses daar problemen mee heeft.... :wink:

- Riekki - 15-02-2006

Kleine Jan Wrote:
Riekki Wrote:
Kleine Jan Wrote:

We hebben niet allemaal een 18-jarig ex-vriendinnetje die op valantijnsdag hartvormige-aardappelkroketjes komt eten zonder dat de Misses daar problemen mee heeft.... :wink:

:-#