The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Madrid - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Madrid (/showthread.php?tid=4538) |
Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009 Ja ik ook, Rafa zal gewoon winnen, zou wel een giga-meevaller zijn als dat niet zo is, maar die kans is erg klein. Heb wel hoop dat mijn overgebleven alternatieven nog voldoende punten halen om een redelijke score neer te zetten. Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009 mindlight Wrote:jouW Ik vindt dat jij niet zo moet zeuren :wink: Re: Madrid - Ad Wim - 13-05-2009 Die Fognini joh. Ik kijk nu weer even, en hij mist net bp op 2-1, en gaat nu van 40-15 naar de break tegen met 3 ballen tegen het hek aan ongeveer, te triest... Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009 Nadal mag het over een uurtje gaan proberen. Het zou het mooi zijn......... [-o< Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009 Wel mooi dat Kohllie nu uitblinkt tegen de man waar hij vorige week hopeloos tegen faalde. Re: Madrid - cruijff - 13-05-2009 Volgens mij is de verwerking niet helemaal goedgegaan.. Robredo komt nu uit tegen Wawrinka in het schema ![]() Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009 Fixed ![]() Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009 cruijff Wrote:Volgens mij is de verwerking niet helemaal goedgegaan.. Robredo komt nu uit tegen Wawrinka in het schema?? Re: Madrid - cruijff - 13-05-2009 Nu niet meer idd! ![]() Re: Madrid - Ad Wim - 13-05-2009 6-1 Kohlschreiber, zo zo. Fognini-Simon is echt dramatisch, ik geef Ljubo een goede kans tegen Simon. Weinig interessants nu, ik ga maar even wat doen. Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009 Ad Wim Wrote:6-1 Kohlschreiber, zo zo. vanaf ongeveer 16 uur kun je Nadal komen steunen. Melzer is on fire! Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009 Toch laat Robredo (samen met Granollers) ook vandaag zijn topvorm weer zien, door in de dubbel het illustere duo Mirnyi/Ram te verslaan. Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009 Als Nadal zometeen verliest gaan wij met stip stijgen ML... :-({|= Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009 Ja dat zou echt briljant zijn. Dan kleien wij een standbeeld voor Melzer in elkaar \ ![]() Re: Madrid - buurs - 13-05-2009 Haggie Wrote:Als Nadal zometeen verliest gaan wij met stip stijgen ML... :-({|= In de top 40 met het lied: Que Rafa, Que no! Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009 Nee met het lied "Ich bin so schoan , ich bin so toll. Ich bin der Jurgen aus Tirol" :-({|= Re: Madrid - kooltje - 13-05-2009 Jurgen moet gewoon zingen....Als je nou niet springt... Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009 buurs Wrote:Haggie Wrote:Als Nadal zometeen verliest gaan wij met stip stijgen ML... :-({|= Ik denk het een lied wordt ter ere van Jurgen Melzer natuurlijk.. :wink: Ik: Daaaar boven op die berg Ml: Daaaaaar boven op die berg Ik: Staat een man genaamd Jurgen Ml: Staat een man genaamd Jurgen Ik: Vanaf nu onze helddd Ml: Vanaf nu onze helddd Ik: Want hij wist Rafa te wurgen Ml: Want hij wist Rafa te wurgen van je heee laa heee laaa heeee laaaa heeeee laaalaaaa Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009 Haggie Wrote:buurs Wrote:Haggie Wrote:Als Nadal zometeen verliest gaan wij met stip stijgen ML... :-({|= ![]() ![]() Re: Madrid - centre court - 13-05-2009 Je weet 't ook altijd te presteren om lettergrepen te veel of te weinig voor dit ''liedje'' te gebruiken he. :razz: Re: Madrid - buurs - 13-05-2009 =D> :lol: ![]() Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009 centre court Wrote:Je weet 't ook altijd te presteren om lettergrepen te veel of te weinig voor dit ''liedje'' te gebruiken he. :razz: :-({|= Het is maar net hoe je het zingt. Improviseren en aanpassingen zijn bij dit liedjes veel vaak te geval :wink: Re: Madrid - centre court - 13-05-2009 Haggie Wrote:centre court Wrote:Je weet 't ook altijd te presteren om lettergrepen te veel of te weinig voor dit ''liedje'' te gebruiken he. :razz: Wat een spelfouten toch elke keer joh. Zit je weer te posten met die kut mobiel van je? ontzettende nadal-moet-eruit-oppurtunist. ![]() Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009 Melzer ![]() Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009 centre court Wrote:Haggie Wrote:centre court Wrote:Je weet 't ook altijd te presteren om lettergrepen te veel of te weinig voor dit ''liedje'' te gebruiken he. :razz: :lol: :lol: Bijna thuis! Bij de Giro gaan ze 25km klimmen vanaf NU! =P~ Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009 Die Giro is volstrekt niet interessant. Koning Jurgen gaat het sportjournaal openen vanavond :-({|= Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009 met 15min zullen de heren wel op de baan staan ![]() Re: Madrid - kooltje - 13-05-2009 Cilic mist de 0-40 voor de set...nu TB. Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009 Hmm Nadal zich nog niet teruggetrokken, hij gaat iig warmspelen. Dan moet Melzer het maar met prestaties doen =D> Re: Madrid - kooltje - 13-05-2009 Cilic van 6-5 40-0* naar 6-6 *0-3 Nadal op sb! |