The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Miami - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=5946)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Re: Miami - Overdune - 02-04-2011

Stille Wrote:Zo en nu opschieten want over half uurtje naar....Heerenveen voor de zoveelste pak slaag van het seizoen :|

Dat is zo op de valreep nog een mooi avondje geworden voor je. =D>

Re: Miami - mindlight - 02-04-2011

Ik heb uiteraard wel zitten kijken en wat een pot. Eerste helft ging gelijk op, maar scoorde Heerenveen wel en Excelsior niet, en tweede helft was Excelsior beter, maar kwam het goed weg bij de uitbraken.
Overigens had Heerenveen wel 2 of 3 keer rood mogen hebben. Fernandez zal niet meer voor Excelsior in actie gaan komen als ik dat zo zag, en ook van Steensel en Wattamaleo leken zeer ernstige blessures.

Dat Heerenveen publiek trouwens na de goals van Roorda en na de wedstrijd Notworthy

Re: Miami - Michael K - 02-04-2011

Heerenveen publiek is altijd wel tof. Ook paar jaar geleden toen we degradeerden daar, iedereen had toen respect voor ons... Kippenvel...

Volgende week De Graafschap pakken, dan kan het weer... Utrecht thuis winnen, dan kan je op laatste speeldag het zelf afdingen tegen Vitesse! :Big Grin

Re: Miami - mindlight - 02-04-2011

Wat een schandalige samenvatting zeg...

Re: Miami - _Tampie - 03-04-2011

Wat miste je erin?

Re: Miami - mindlight - 03-04-2011

1. De schandalige overtreding op Wattamaleo (wedstrijd uit geschopt)
2. Blessuremoment van Fernandez
3. Elleboog op Bergkamp
4. De manier waarop de 1-0 viel (hinderen doelman)

Nou maakt die elleboog me nog niet eens zo heel veel uit, maar een beetje consequenter zouden die beelden wel mogen mbt ellebogen en charges.

Re: Miami - Stille - 03-04-2011

Topdag gehad! Maar ik heb vannacht de samenvatting ook gezien en mijn haren stonden behoorlijk overend. Volgens mij zaten er Friezen bij de regie want dit kan je echt niet maken. Vooral met het 1e punt ben ik het eens met Mindlight. Dat was gewoon gestrekt been zoals ze bij andere clubs 321x herhaald worden. Fernandez heb ik vanaf de tribune niet waar kunnen nemen, net als punt 3. Over punt 4 kan je twisten maar hij stelt zich ook niet echt slim op bij die corner. Maar ja we hebben voor het eerst sinds 3 jaar in de eredivisie uit gewonnen en hopen dat Vitesse vandaag in ieder geval niet wint. Ons resterende programma is in ieder geval hoopvoller als je het vergelijkt met Vitesse. HUP NEC !!

Re: Miami - The Player - 03-04-2011

We zullen zien volgende week! :-({|=

Ik denk helemaal niets met gemak. Anderen ook niet. Staat nergens

Re: Miami - The Player - 03-04-2011

Sorry liet me even gaan, was een beetje snel over heen gelezen! Maar ik acht jullie gewoon nog vrij kansloos.. Tegen ''ons'' heb je niet zomaar gewonnen, en tegen Utrecht en Vitesse word het ook nog moeilijk! Ben benieuwd, maar denk dat het gewoon zo blijft;

14. De Graafschap
15. Vitesse
16. Excelsior
17. VVV
18. Willem2

De Graafschap speelt thuis inderdaad best aardig voetbal. Uit is het vaak stukken minder, alleen vrees ik dat de blessuregevallen wat roet in het eten gaan gooien voor de rest van de competitie. Met name Fernandez kan Excelsior gewoon niet missen. En ik stel helemaal nergens dat Excelsior met gemak van de Graafschap gaat winnen, maar feit is wel dat behoorlijk wat clubs in het rechterrijtje (Willem II, VVV, Feyenoord, Heracles, NEC) op Woudestein verloren. De Graafschap verloor gisteren alle beheersing, dus die hebben met wat schorsingen te maken.

Dat krat bier staat trouwens, bij winst Excelsior krijg ik in het Baakweekend een kratje van je?

Dat denk ik ook maar een overwinning zoals gisteren is wel heerlijk voor het zelfvertrouwen. Jullie missen volgende week Meyer en Broekhof. Onze blessures vallen gelukkig mee en misschien zijn Van Steensel en Fernandez inzetbaar volgende week. Ook Edwin de Graaf is er dan waarschijnlijk weer bij.

Re: Miami - Michael K - 03-04-2011

Fernandez kunnen we wel missen hoor, overschatte speler. Vind Bergkamp en Isoufi beter!!! Jammer dat Shabir al weg is Sad

Undecided

Re: Miami - Overdune - 03-04-2011

Vitesse wint, jammer.

Nogal, maar ik zie het nog steeds redelijk in. Volgens mij halen wij nog 9 punten dit seizoen, dan kan er nog van alles gebeuren.

Re: Miami - buurs - 03-04-2011

omg, zie hoe de koning het bp wegwerkt :eeeek: Notworthy Hakkuh

Nadal laat nu toch wel even zien wie de beste is =D>

vamos!

Ik geef Djoko max 25% kans om te winnen.

Re: Miami - Kraai - 03-04-2011

Vamos Rafa :8:

Djoko in topvorm, maar toch 5-1 voor Rafa :lol:

Zo ging het vorige keer ook, inmiddels ook weer 5-4 bijna. Ik moet het nog maar zien. Hup Rafa!

Re: Miami - _Tampie - 03-04-2011

Djoko terug naar 5-4, ik denk dat Rafa hem wel uitserveert maar het biedt weer hoop voor set 2 en hopelijk set 3.

Re: Miami - Mac - 03-04-2011

5-4, grappig dat je die 3 games toevallig hebt gemist buurs.

djoko ging even vrijuit spelen.
daarna weer de fouten.

Re: Miami - centre court - 03-04-2011

Klasse Rafa! Nog eentje! Zo belangrijk die 400 punten extra.

Precies! Nu valt het nog redelijk mee.

En meteen de break voor Djoko, daar gaan we weer.

Wel een geweldige partij tot nu toe =D>

Re: Miami - Ad Wim - 03-04-2011

mindlight Wrote:Dat Heerenveen publiek trouwens na de goals van Roorda en na de wedstrijd Notworthy
Was dit serieus of cynisch?

Ik vond het namelijk vrij treurig en compleet respectloos naar je eigen ploeg, en het eigenlijke probleem omzeilen.
Ik vind sowieso als jaren dat het Heerenveen-publiek overschat wordt, en dit bevestigde het wel voor mij.

Die Djoko krijgt het zwaarder en zwaarder :lol: