The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 (/showthread.php?tid=3881) |
Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Stille - 13-11-2008 Volgens mij telt het onderlinge resultaat Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - buurs - 13-11-2008 bp davy door andermaal alleen maar 2e services van potro ](*,) gvd, ga serveren. dan is deze partij een eitje Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - mindlight - 13-11-2008 Een eitje nog wel :lol: Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - buurs - 13-11-2008 en nog maar even een df... Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Stille - 13-11-2008 DA BREAKSKI ! Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - buurs - 13-11-2008 potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg ![]() Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 andre Wrote:Dat klopt, maar dat is toch niet makkelijk? Ten eerste moet hij al in straight winnen, wat niet makkelijk was, en ten tweede was hij al kansloos geweest als Djoko in straight had gewonnen, en heeft hij nu geluk dat Djoko er met de pet naar gooide in de de derde. Dat noem ik niet makkelijk...Ad Wim Wrote:Als Davy nu in 2 wint is hij toch poulewinnaar?andre Wrote:Davydenko kan nog makkelijk poulewinnaar worden, ik denk niet dat Djokovic nog vol gaat tegen Tsonga (het gaat om setsaldo).Makkelijk? Dat lijkt me toch niet. Hij moet sowieso in twee van Potro winnen, wat me al lastig lijkt. En dan moet hij hopen op een verlies in straight van Djoko tegen de al uitgeschakelde Tsonga, want als Djoko een setje pakt is het ook vrij kansloos voor Davydenko. Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 buurs Wrote:potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg ![]() Wat een punt ook weer om te breaken \ ![]() Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 buurs Wrote:bp davy door andermaal alleen maar 2e services van potro ](*,)Je zegt net zelf dat hij minder op zijn 1e service wint ![]() Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - mindlight - 13-11-2008 buurs Wrote:potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg :| Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 Klasse Dacy, never in doubt! Een slappe servicegame, maar gewwon goed hersteld. Je bent ook duidelijk beter, hou dit vast =D> Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - buurs - 13-11-2008 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:bp davy door andermaal alleen maar 2e services van potro ](*,)Je zegt net zelf dat hij minder op zijn 1e service wint jij bent echt dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() minder punten zei ik en dat komt door het lage 1e service % natuurlijk. Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 buurs Wrote:Ik zou dat "Ad zit ernaast" ook maar weghalen jaandre Wrote:Ad Wim Wrote:Als Davy nu in 2 wint is hij toch poulewinnaar?andre Wrote:Davydenko kan nog makkelijk poulewinnaar worden, ik denk niet dat Djokovic nog vol gaat tegen Tsonga (het gaat om setsaldo).Makkelijk? Dat lijkt me toch niet. Hij moet sowieso in twee van Potro winnen, wat me al lastig lijkt. En dan moet hij hopen op een verlies in straight van Djoko tegen de al uitgeschakelde Tsonga, want als Djoko een setje pakt is het ook vrij kansloos voor Davydenko. ![]() Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:bp davy door andermaal alleen maar 2e services van potro ](*,)Je zegt net zelf dat hij minder op zijn 1e service wint ![]() Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - cruijff - 13-11-2008 buurs Wrote:potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg Schijf Ongelovelijk nou eens met een F... Ongelofelijk... Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 Potro zal er ook wel niet zoveel zin in hebben. Wordt gewoon in de rally regelmatig weggespeeld en serveert dus ook niet goed genoeg om er een wedstrijd van te maken. Die moet zich toch gaan sparen voor de DC-finale... [-o< Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - mindlight - 13-11-2008 cruijff Wrote:buurs Wrote:potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg :lol: =D> Hoevaak is dat nou al niet gezegd? Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - buurs - 13-11-2008 cruijff Wrote:buurs Wrote:potro geeft het compleet weg... ongelovelijk zeg :-& Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 Stille Wrote:Volgens mij telt het onderlinge resultaatDat zou je zeggen ja, maar volgens mij is het eerst sets, dan games, en dan pas onderling resultaat. Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - mindlight - 13-11-2008 Dat lijkt mij ook logisch Ad, aangezien je dan de problematiek van halverwege opgevende spelers niet meer hebt. Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - mindlight - 13-11-2008 3 bp Davy, dit gaat lekker hard zo =D> Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 Wat een fantastische game weer van Davy om te breaken, elk punt Potro gewoon weggespeeld =D> Wel jammer dat het weer op het 1e bp raak is ![]() Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Haggie - 13-11-2008 ik kan me even iets van Tampie herinneren nu. Correct me if i'm wrong please: Tampie zei.. (ik heb nu alleen mn mobiel beschikbaar).. Wanneer davy murray en simon de halve finale halen en davy-simon tegen elkaar komen dan kan bij haggie de vlag uit, dus.. Als davy nu in twee wint, murray fedex verslaat en simon wint van steppie.. Dan ben ik er? Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 mindlight Wrote:Dat lijkt mij ook logisch Ad, aangezien je dan de problematiek van halverwege opgevende spelers niet meer hebt.En het is ook veel eerlijker. Zoals nu, dan is het toch eerlijker om te kijken naar wat Djoko-Davy was, en daarop bepalen wie de poulewinnaar wordt. Zeker als de setstanden ook nog eens gelijk zijn. Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - buurs - 13-11-2008 Haggie Wrote:ik kan me even iets van Tampie herinneren nu. Correct me if i'm wrong please: je kunt zelf toch wel rekenen? :crazy: Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 Haggie Wrote:ik kan me even iets van Tampie herinneren nu. Correct me if i'm wrong please:UItgaande van die tekst wel ja. Maar goed, dat wordt nog wel morgen even afwachten en ik denk dat Federer van Murray gaat winnen... Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - buurs - 13-11-2008 geef maar op potro scheelt weer bp :-" Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 Davy is zooooooooooveel beter in de rally zeg, mooi om te zien. Hij maakt alleen nu nog een beetje te veel vroege foutjes, nergens voor nodig. Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Ad Wim - 13-11-2008 buurs Wrote:geef maar op potro ![]() Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets voor Dennis Buurs :-({|= Re: Tennis Masters Cup Shanghai 2008 - Tripplexxx - 13-11-2008 Ben ik de enige die vindt dat Buurs een cursus " Hoe gebruik ik smilies op de juiste manier" kan gebruiken? |