The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Mooi weer.... - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Mooi weer.... (/showthread.php?tid=106)

Pages: 1 2 3 4 5

- waf - 25-11-2005

hiero deelt onze lieve heer gratis golfballetjes uit....

- Kennedy - 25-11-2005

Zal wel hard aankomen he :eeeek:

- waf - 25-11-2005

Kennedy Wrote:Zal wel hard aankomen he :eeeek:

ik zit binnen. :razz:

- goa - 25-11-2005

waf Wrote:
Kennedy Wrote:Zal wel hard aankomen he :eeeek:

ik zit binnen. :razz:

Ik ook en ik weiger naar buiten (lees: werk) te gaan voordat het droog wordt. Lekker rustig dagje zo :8:

- Kennedy - 25-11-2005

[Image: illusjon.jpg] :razz:

- harry_bierdop - 25-11-2005

De tering :eeeek:

- goa - 25-11-2005

Waar een beetje photoshop niet goed voor is

- goa - 25-11-2005

Gezien het weer denk ik dat ik vandaag maar eens heel veel dingen ga laten bezorgen. Dat zal die brommerjeugd leren Icon_twisted

Bor, kun jij even brood voor me halen?

- waf - 25-11-2005

Kennedy Wrote:[Image: illusjon.jpg] :razz:

sowe, wat een lelijk paard. voordeel is wel dat je bij haar kunt schuilen.

- Marshall - 25-11-2005

Hier vanochtend met mijn karretje van 1.5m hoog door een plas van 2.5m diep moeten gaan... Leuke ervaring, stond meteen stil... Wink

- Vret Mien Gras - 25-11-2005

Sneeuwen hier vannacht, ben gelijk met mijn vriendje naar buiten gegaan:

[Image: x-mas_2002_-_Peddy_and_Alex.jpg]

Waar was dat?

huh...je woonde toch eerst in Nijmegen? Nu zie ik Arnhem staan!?!

- Ekslem - 25-11-2005

Dat zijn twee gasten! Je vriend zul je bedoelen :8:

- Treesong - 25-11-2005

Bah, met pijn en moeite naar Uitgeverij Piep kunnen komen, vervolgens allemaal druipend water over m'n jongste schetsen van Reus Knorretje gemorst en nu realiseer ik me dat ik vanmiddag niet lekker buiten de deur kan lunchen, maar verplicht ben om die rotzooi van de kantine naar binnen te werken... Icon_evil

- Marshall - 25-11-2005

harry_bierdop Wrote:Waar was dat?

huh...je woonde toch eerst in Nijmegen? Nu zie ik Arnhem staan!?!

Je zegt het inderdaad correct... Woonde eerst in Nijmegen, Koninginnelaan, sinds medio juli verhuisd naar Arnhem, Sonsbeekkwartier. Was die drie verschrikkelijke kleuren spuugzat Wink
Rijd nog wel elke dag heen en weer tussen Arnhm en Nmgn...

Was overigens onderaan de Sonsbeekweg in Arnhem...

Gelukkig weer een verrader minder in de stad :8:

- Treesong - 25-11-2005

Bekijk het maar, vandaag is een officiële baaldag

[Image: stom22-2.jpg]

- Marshall - 25-11-2005

Ach, een Ernhemmer die zonder problemen een potje van NEC gaat kijken kun je amper een verrader noemen lijkt me... Wink

Verrader aan Arnhemse kant hé! Voor ons was je alleen importtroep!

- Davydoff - 25-11-2005

wat een pokke weer. In heb blanke Edam stond alles blank, ze kunnen van het busstation nu een ijsbaan maken zoveel water ligt er nu. En op Amsterdam CS liep, net zoals bij waf, onze lieve heer golfballetjes uit te delen.

Mijn jas en mijn mooie Etnies hangen/liggen nu te drogen voor een kachel. Om in mij boxer hier te gaan zitten vonden mijn collega's niet kunnen, dus ik zit hier in een zeiknatte spijkerbroek... dat zal lekker ruiken!!

- Bor de Wolf - 25-11-2005

goa Wrote:Gezien het weer denk ik dat ik vandaag maar eens heel veel dingen ga laten bezorgen. Dat zal die brommerjeugd leren Icon_twisted

Bor, kun jij even brood voor me halen?

Als jij de bladeren voor mn huis ff komt wegharken...

- Mukkus - 25-11-2005

In Heerenveen droog, windstil en af en toe zon.

Hier op mijn werk, in Emmeloord, droog, windstil en erg bewolkt. Nog geen regenbui gezien vandaag! Vanmiddag maar even een terrasje pikken, denk ik.... :wink:

- Balthazar - 25-11-2005

Net een kwartiertje thuis, om half 1 werd de school dichtgedaan omdat er anders niemand meer thuis zou komen. en ja hoor de hele dag geen treinen. mijn vader gebeld, die heeft er intotaal 2 uur over gedaan om van hier naar Hengelo te komen en terug :| en ik had het een beetje ijskoud, met niet waterdichte schoenen :|

- Matador! - 25-11-2005

Balthazar Wrote:Net een kwartiertje thuis, om half 1 werd de school dichtgedaan omdat er anders niemand meer thuis zou komen. en ja hoor de hele dag geen treinen. mijn vader gebeld, die heeft er intotaal 2 uur over gedaan om van hier naar Hengelo te komen en terug :| en ik had het een beetje ijskoud, met niet waterdichte schoenen :|

Hmm, dit hadden wij in Friesland, in maart. Toen had de rest van Nederland bijna nergens last van en hadden wij hier een halve meter sneeuw. Het dagelijkse leven werd stilgelegd, je kon alleen ergens komen door over besneeuwde wegen te lopen, waar anders auto's reden...

Is het bij jullie nu ook zo erg? Hier heeft het de hele dag nog niet eens geregend, laat staan dat er sneeuw naar beneden is gekomen! :wink:

- Balthazar - 25-11-2005

het word hier alleen nog maar erger vanavond, werd er net gezegt op journaal. maar nou vriest het hier ook nog niet. als dat over een uurtje ofzo begint dan zijn de spreekwoordelijke rapen wel gaar hier ben ik bang :wink: ik denk dat alles dan stil komt te liggen.

- Treesong - 25-11-2005

Balthazar Wrote:het word hier alleen nog maar erger vanavond, werd er net gezegt op journaal. maar nou vriest het hier ook nog niet. als dat over een uurtje ofzo begint dan zijn de spreekwoordelijke rapen wel gaar hier ben ik bang :wink: ik denk dat alles dan stil komt te liggen.

Dan moet ik die koefo maar even uit m'n team halen Confused

- Balthazar - 25-11-2005

Treesong Wrote:
Balthazar Wrote:het word hier alleen nog maar erger vanavond, werd er net gezegt op journaal. maar nou vriest het hier ook nog niet. als dat over een uurtje ofzo begint dan zijn de spreekwoordelijke rapen wel gaar hier ben ik bang :wink: ik denk dat alles dan stil komt te liggen.

Dan moet ik die koefo maar even uit m'n team halen Confused

Die is nu op zijn best hoor :wink:

- Bakke - 25-11-2005

Oeii, mijn vader staat al vast richting Breda. Heeft er vanmorgen ook al 3 (!) uur over gedaan van R'dam naar Eindhoven.

Tegen de 700 km op het moment... zouden er nog forummers in staan =D> ?

- FC Wageningen - 25-11-2005

Ook hier is het lekker bezig, hè, Bakke?

- Bakke - 25-11-2005

Inderdaad zeg... van Wageningen weet ik het niet helemaal zeker, aangezien ik vanmorgen wakker werd in Ede. Maar daar was het ook één grote puinzooi.