The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Teams 26 tot 28 januari - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Teams 26 tot 28 januari (/showthread.php?tid=1697)

Pages: 1 2 3 4 5 6

- AssyriskaFF - 23-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:Iedereen Mendes als captain....

Had ik al Big Grin

- FC Wageningen - 23-01-2007

Is Fortuné alweer fit Icon_question

Heel snel 1e opzetje:

Budget: 0.00M Sinouh, Khalid (12.50M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Zuiverloon, Gianni (12.55M)
Cornelisse, Tim (12.75M)
Drenthe, Royston (12.35M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Mendez, Edison (15.30M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

Fortuné, Marc-Antoine (11.95M)
Koevermans, Danny © (17.50M)
Alves, Afonso (14.65M)

Nog even kijken naar Mendez, Fortuné, Zuiverloon en Sinouh nog even afwachten.

- Lamme Lennie - 24-01-2007

Bumme Wrote:Budget: 0.60M

Vorm, Michel (10.65M)

Derijck, Timothy (11.60M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Imschoot, Kristof (7.50M)
Van Dijk, Gregoor (11.45M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

N'Kufo, Blaise (18.90M)
Alves, Afonso (14.65M)
Koevermans, Danny (17.50M)

8 dezelfde, en op 3 plekken dezelfde teams alleen een andere speler.

- de nieuwe - 24-01-2007

Sinouh, Khalid (12.50M)

Pieters, Erik (9.00M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Mendes da Silva, David (17.65M)
Kivuvu, Dominique (9.50M)

Buijs, Danny (15.40M)

Nilsson, Lasse (14.20M)
N'Kufo, Blaise (18.90M)
Knalves (14.65M)

Ik zat hier aan te denken. Maar wie als © Mendes, Knalves, Kufo.......

- Mukkus - 24-01-2007

Knalves! =D>

- Ekslem - 24-01-2007

Lamme Lennie Wrote:
Bumme Wrote:Budget: 0.60M

Vorm, Michel (10.65M)

Derijck, Timothy (11.60M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Boutahar, Saïd (6.95M)

N'Kufo, Blaise (18.90M)
Alves, Afonso (14.65M)

8 dezelfde, en op 1 plek hetzelfde team alleen een andere speler, 3-4-3 dus 1 andere speler van hetzelfde team opt middenveld ipv in de verdediging en Slot ipv Imschoot (risciospreiding)

- Scumpie - 24-01-2007

Budget: 0.05M Van Dijk, Arjan (2.50M)

Drenthe, Royston (12.35M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Mendes da Silva, David (17.65M)
Pieters, Erik (9.00M)

De Guzman, Jonathan (17.80M)
Kruys, Rick (10.60M)

Nilsson, Lasse (14.20M)
Alves, Afonso © (14.65M)

- goa - 24-01-2007

Pieters? Jij durft!

- Scumpie - 24-01-2007

tja, klein gokje.. Anders wordt het Buijs ipv de guzman en keller in plaats van Pieters..

Is dat beter?

- goa - 24-01-2007

Keller is geblesseerd. Net als Cornelisse, Shew Atjon, Dickoh en Schut overigens. Ik sta ook nog even met de handen in het haar mbt die verdediging.

- goa - 24-01-2007

Wilkshire (2 doelpunte, 4 assists) of toch de nog doelpuntloze Zomer? In het laatste geval kom ik namelijk op 0.00 Hakkuh

- Treesong - 24-01-2007

goa Wrote:Wilkshire (2 doelpunte, 4 assists) of toch de nog doelpuntloze Zomer? In het laatste geval kom ik namelijk op 0.00 Hakkuh

Lijkt me een no-brainer :wink:

- goa - 24-01-2007

Die kwis werd weer niks trouwens zoals je hebt gemerkt. Mijn geheugen is vergiet waar weinig meer in blijft hangen these days...

- gittermaster - 24-01-2007

wilde toch da Silva erin, dus heb mijn team behoorlijk omgegooid, nu maar hopen dat dit goed uitpakt...

Budget: 0.45M
Vorm, Michel (10.65M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Pieters, Erik (9.00M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Schaars, Stijn (15.65M)
Kaya, Onur (9.70M)

Salmon, Glen (9.75M)
Charisteas, Angelos (15.55M)
Alves, Afonso (14.65M)

- Peter - 24-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:Iedereen Mendes als captain....

Hoe vaak gebeurd het dat een verdediger 3 potjes op rij scoort dan? :p

Enige probleem is dat hij zeker is van zn plek en al die andere te pas en te onpas op de bank zitten. :|

- goa - 24-01-2007

Peter Wrote:Hoe vaak gebeurd het

(hehe)

- Treesong - 24-01-2007

goa Wrote:Die kwis werd weer niks trouwens zoals je hebt gemerkt. Mijn geheugen is vergiet waar weinig meer in blijft hangen these days...

Je moogt ook vanavond om 20:00 een poging wagen als ik mijn 2-wekelijkse kennisquiz presenteer Hakkuh

- Treesong - 24-01-2007

gittermaster Wrote:wilde toch da Silva erin,

Ies heel verstandieg!

[Image: foto4.jpg]

- Frits - 24-01-2007

AZ is momenteel in onderhandeling met een doelman uit Brazilië, zo onthulde voorzitter Scheringa in Voetbal Insite. De preses wilde nog niet onthullen om welke doelman het gaat, maar verwacht dat het voor 1 februari rondkomt.

Mogelijk gaat het om doelman Bruno Fernandes, die al eerder in de belangstelling stond van de Alkmaarders. Toen ketste de transfer echter af op de financiële voorwaarden, aangezien AZ niet de gevraagde drie miljoen euro wilde betalen.

Joey Didulica is nog altijd geblesseerd, terwijl Khalid Sinouh niet voldoet en transfervrij mag vertrekken in de zomer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kan zo maar dat hij vrijdag al gaat spelen Smile

- Scumpie - 24-01-2007

goa Wrote:Keller is geblesseerd. Net als Cornelisse, Shew Atjon, Dickoh en Schut overigens. Ik sta ook nog even met de handen in het haar mbt die verdediging.

Dan is Pieters toch juist een zekerheidje?

- goa - 24-01-2007

Die blessures zijn vrijwel allemaal zeer licht zo kun je lezen op de utrecht website. Met andere woorden, voor hetzelfde geld zijn ze er allemaal weer bij (op schut na dan)

- Frits - 24-01-2007

schut is niet meer geblesseerd, speelt al met jong utrecht mee.
maar spelen zal hij zondag niet. Sad

net als keller en braafheid.

ik denk

cornelisse pieters broerse en shew a tjon mss dickoh ipv pieters. maar pieters zal dan wel invallen omdat ze allemaal nog niet helamaal 100 procent zijn

- Peter - 24-01-2007

Frits Wrote:AZ is momenteel in onderhandeling met een doelman uit Brazilië, zo onthulde voorzitter Scheringa in Voetbal Insite. De preses wilde nog niet onthullen om welke doelman het gaat, maar verwacht dat het voor 1 februari rondkomt.

Mogelijk gaat het om doelman Bruno Fernandes, die al eerder in de belangstelling stond van de Alkmaarders. Toen ketste de transfer echter af op de financiële voorwaarden, aangezien AZ niet de gevraagde drie miljoen euro wilde betalen.

Joey Didulica is nog altijd geblesseerd, terwijl Khalid Sinouh niet voldoet en transfervrij mag vertrekken in de zomer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als ze nou aan het onderhandelen zijn, moeten de clubs een akkoord bereiken, vervolgens club en speler en dan moet de speler nog ingevlogen worden. Lijkt me niet dat die over 2 dagen op doel staat. Die zal dan in Eindhoven wel debuteren, om er meteen 5 om zijn oren te krijgen waarna Sinouh weer op doel komt. :p

- Frits - 24-01-2007

Peter Wrote:
Frits Wrote:AZ is momenteel in onderhandeling met een doelman uit Brazilië, zo onthulde voorzitter Scheringa in Voetbal Insite. De preses wilde nog niet onthullen om welke doelman het gaat, maar verwacht dat het voor 1 februari rondkomt.

Als ze nou aan het onderhandelen zijn, moeten de clubs een akkoord bereiken, vervolgens club en speler en dan moet de speler nog ingevlogen worden. Lijkt me niet dat die over 2 dagen op doel staat.

vandaar ook die Smile Wink

- Mukkus - 24-01-2007

Peter Wrote:

Als ze nou aan het onderhandelen zijn, moeten de clubs een akkoord bereiken, vervolgens club en speler en dan moet de speler nog ingevlogen worden. Lijkt me niet dat die over 2 dagen op doel staat.

Dat moet kunnen, Peter. Misschien zijn de club en de speler het al eens. Werkvergunning duurt iets langer (ervan uitgaande dat ie alleen de braziliaanse nationaliteit heeft).

- Peter - 24-01-2007

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:

Dat moet kunnen, Peter. Werkvergunning duurt iets langer (ervan uitgaande dat ie alleen de braziliaanse nationaliteit heeft).

Louis kennende gooit hij een keeper niet meteen op doel voordat hij een keer meegetraind heeft.

- Mukkus - 24-01-2007

Niet zonder werkvergunning, nee.

- Frits - 24-01-2007

sinouh speelt gewoon. net als pieters en derijck.... hoop ik

- Peter - 24-01-2007

Ook niet met als het opeens toch een NL-keeper is.

- Mukkus - 24-01-2007

Zou knap scoutingswerk zijn, als ze een nederlandse keeper zouden vinden in Brazilie....misschien wel het kind van een nederlandse sextoerist!

Ik weet hoever je wilt gaan met een team maken, maar hier hou ik dus geen rekening mee.