The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Punten - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Punten (/showthread.php?tid=1887) |
- Mukkus - 26-02-2007 PETER! MAILEN! - Ricochan - 26-02-2007 En jantje slaat gelijk nog een groter gat met ons : ![]() Ze hebben idd nu alles 2 keer geteld :roll: - Ricochan - 26-02-2007 Mukkus Wrote:PETER! peter is erop vooruit gegaan dus reken daar maar niet op..... - Kleine Jan - 26-02-2007 Ricochan Wrote:En jantje slaat gelijk nog een groter gat met ons : bij mij staat alles gewoon goed hoor... of mis ik iets? - Mukkus - 26-02-2007 Ricochan Wrote:Mukkus Wrote:PETER! Dan kan ie nu mooi laten zien dat ie een kerel is! Altijd maar huilen, als ie benadeeld wordt....nu is het tijd om ballen te tonen. - Peter - 26-02-2007 Mukkus Wrote:Ricochan Wrote:Mukkus Wrote:PETER! ![]() ![]() - Ricochan - 26-02-2007 Kleine Jan Wrote:Ricochan Wrote:En jantje slaat gelijk nog een groter gat met ons : Ja.....ze hebben dat x 2 gedaan. - Ricochan - 26-02-2007 Peter Wrote:Mukkus Wrote:Ricochan Wrote:Mukkus Wrote:PETER! Dan neem ik jouw rol wel even over hoor petertje...geen probleem, de mail is verstuurd :razz: - Ekslem - 26-02-2007 Ik heb gemaild ![]() - Peter - 26-02-2007 Is niet nodig jongens mag ik toch hopen, al weet je het met SD nooit. Misschien hadden ze het echt niet door. :razz: - Ricochan - 26-02-2007 Peter Wrote:Is niet nodig jongens mag ik toch hopen, al weet je het met SD nooit. Misschien hadden ze het echt niet door. :razz: Als het niet nodig is waarom mail jij dan normaal altijd wel : ![]() - Peter - 26-02-2007 Ricochan Wrote:Peter Wrote:Is niet nodig jongens mag ik toch hopen, al weet je het met SD nooit. Misschien hadden ze het echt niet door. :razz: Ik kan met niet herinneren dat ik meer dan 2 mails heb gestuurd naar die gasten. Beide keren vond ik gewoon dat ik 100% gelijk had, zag SD dat ook in en werd mijn verzoek aangenomen. Nu vind ik dat jullie 100% gelijk hebben en zullen ze dat ook wel aannemen hoor; tenzij ik natuurlijk ff mail dat ze de DB open moeten laten. :p - Mukkus - 26-02-2007 Peter Wrote:Ricochan Wrote:Peter Wrote:Is niet nodig jongens mag ik toch hopen, al weet je het met SD nooit. Misschien hadden ze het echt niet door. :razz: Je verzoek werd aangenomen? Hebben ze er nog wat meegedaan? - Peter - 26-02-2007 Mukkus Wrote:Peter Wrote:Ricochan Wrote:Peter Wrote:Is niet nodig jongens mag ik toch hopen, al weet je het met SD nooit. Misschien hadden ze het echt niet door. :razz: Ook dat ja. - Mukkus - 26-02-2007 Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Ricochan Wrote:Peter Wrote:Is niet nodig jongens mag ik toch hopen, al weet je het met SD nooit. Misschien hadden ze het echt niet door. :razz: Zeg dat dan. - R2D2 - 26-02-2007 Ekslem Wrote:Stelletje rukkers, er klopt geen hol van :letitallout:Ik ben plots 25 punten kwijt. ![]() P.S. Zie net dat de verwerking weer bezig is. :roll: - Ricochan - 26-02-2007 Altijd lol met sportdreams |