The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Utreg - Psv - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Utreg - Psv (/showthread.php?tid=2156) |
- Bocaloca - 18-04-2007 Ja nu zijn het ineens happers uitlokkers en stemmingsmakers Als PSV dan kampioen wordt zeg je, ik zei het toch altijd al En als psv het niet wordt kan je dat ook zeggen. - Ricochan - 18-04-2007 Peter Wrote:Bocaloca Wrote:EN nu ziet petertje het weer helemaal rooskleurig in Het hele forum (including me) bestaat uit louter zeikerds, jankerds en gloryhunters, dus hij hoort er ook bij. - Bocaloca - 18-04-2007 Ricochan Wrote::/\ buurman :/\Peter Wrote:Bocaloca Wrote:EN nu ziet petertje het weer helemaal rooskleurig in - Bor de Wolf - 18-04-2007 Ricochan Wrote:Peter Wrote:Bocaloca Wrote:EN nu ziet petertje het weer helemaal rooskleurig in Ik heb nog nooit een negatieve bijdrage geleverd op het forum. Ik sta bekend om mijn positieve instelling en mijn vriendelijke benadering van andere forummers. Ook gloryhunten is mij vreemd. Hoor ik er nu niet bij? - Bocaloca - 18-04-2007 Helaas Bor, terug naar het bos - Mukkus - 18-04-2007 Ja, wat doe je hier dan, Bor? - Berend Botje - 18-04-2007 Bor is geen boef. - Treesong - 18-04-2007 Ostracise the bastard! ![]() - Bor de Wolf - 18-04-2007 Nou, ik hoor het al. Ik ben niet welkom. Dan ga ik mijn vriendje Ada Wim wel opzoeken op het tannesforum. Die wil altijd met mij buiten spelen. - Ekslem - 18-04-2007 Buiten met jou spelen #-o - Treesong - 18-04-2007 Dat is intersant. Op het moment dat men Bor weg wil, stort-ie zich in de armen van zijn grootste vijand. Wat zou daar achter zitten? :-k - Bocaloca - 18-04-2007 Interwattes? - Treesong - 18-04-2007 Intersant - Bocaloca - 18-04-2007 Nee dan begrijp ik je tenminste - Peter - 18-04-2007 Bocaloca Wrote:Ja nu zijn het ineens happers uitlokkers en stemmingsmakers Gast waarom zou ik vredesnaam op dit forum mn gelijk willen halen? ![]() Enige waar je mij van kunt betichten is 'draaikonterij' aangezien ik voor dit seizoen Ajax kampioen zag worden, na de 1e seizoenhelft overtuigd was dat het toch PSV werd omdat ze geweldig speelde, waarna ik nu geen vertrouwen heb ik een zege in Utrecht (na de winter uit pas 1, zeer onterechte ook nog, zege) en derhalve ook niet meer in de titelkansen (gelijkspel = titel weg). :8: Maar zelfs de 'grootste' voetbalkenners tipten voor dit seizoen (op Wilfred Genee na) Ajax of AZ als kampioen terwijl nu iedereen al 3/4e seizoen blert dat het toch PSV wordt. - Ekslem - 18-04-2007 PETER WE WETEN HET NU WEL ![]() - Peter - 18-04-2007 Ekslem Wrote:PETER WE WETEN HET NU WEL Had ik t tegen jou soms? : ![]() ![]() - Ricochan - 18-04-2007 Peter Wrote:Ekslem Wrote:PETER WE WETEN HET NU WEL waarom komen we hier eigenlijk nog, aangezien niemand het ooit met elkaar eens is en wat de een intersant vindt dat vindt de ander totaal onintersant :-k - Bocaloca - 18-04-2007 Peter Wrote:Bocaloca Wrote:Ja nu zijn het ineens happers uitlokkers en stemmingsmakers Gaaaast, waarom reageer je dan ![]() - Treesong - 18-04-2007 Hoe zou 't met Holleeder zijn? :-k - Gerben Zonderland - 18-04-2007 Treesong Wrote:Hoe zou 't met Holleeder zijn? :-k Grappig dat je 't vraag, want hij zei laatst iets over jou. Wat ook alweer? Iets in de trant van... :wink: - Ekslem - 18-04-2007 Holleeder mag meebetalen aan de boete van Heineken! - gittermaster - 18-04-2007 wanneer ben je twee vrienden die elkaar niet elke dag hoeven te zien en wanneer...... ![]() - Ekslem - 18-04-2007 Geneukt? - Treesong - 18-04-2007 gittermaster Wrote:wanneer ben je twee vrienden die elkaar niet elke dag hoeven te zien Ja, dat zegt ie net! Als een van die vrienden met een been in het graf en de ander in de bak staat :8: - Peter - 18-04-2007 Ricochan Wrote:Peter Wrote:Ekslem Wrote:PETER WE WETEN HET NU WEL Omdat we allemaal van zinloze discussie houden; en omdat we allemaal verbonden zijn door CM. :8: - gittermaster - 18-04-2007 Ekslem Wrote:Geneukt? ![]() nee, was een reactie op de post van Gerben... Google maar op "andere maan" van acda en de munnik - Ekslem - 18-04-2007 Quote:Boussaboun keert terug bij FC Utrecht - Ricochan - 19-04-2007 0-1 alex kopbal - Peter - 19-04-2007 Ricochan Wrote:0-1 alex kopbal Nu al? Ze zijn wel op tijd begonnen. Nu maar hopen dat ze het tot zondag 16.15 kunnen vasthouden. :| |