The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
AZ - Ajax - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: AZ - Ajax (/showthread.php?tid=2301)

Pages: 1 2 3 4 5

- Ronnie D. - 20-05-2007

Ekslem Wrote:Belachelijk dat de goal van Donk afgekeurd werd. Vermaelen maakt de eerste overtreding!

Was al gefloten voor de bal bij Donk in de buurt was. En doelpunten na een fluitsignaal van de scheids worden zelden toegekend :roll:

- waf - 20-05-2007

Ronnie D. Wrote:
Ekslem Wrote:Belachelijk dat de goal van Donk afgekeurd werd. Vermaelen maakt de eerste overtreding!

Was al gefloten voor de bal bij Donk in de buurt was. En doelpunten na een fluitsignaal van de scheids worden zelden toegekend :roll:

dan was het belachelijk dat hij floot. maar stekelvarken zal wel zeggen dat hij hem wel had gepakt als er na deze aai over de rug van huntelaars niet gefloten was.

- Ricochan - 21-05-2007

Peter Wrote:Sneijder: "Het was gewoon en normale sliding.. en als je dan daarvoor geel krijgt, naja, dan is dat zo"

Als dat een normale sliding is.. :lol:

Die wesley sneidert ziet echt alles anders dan de rest van de wereld...

- Fabian - 21-05-2007

Terechte overwinning voor AZ, de enige ploeg die 'wou' voetballen.

Ajax liep steeds verder achteruit, de 2 middenvelders Heitinga en vd Wiel gingen als echte verdedigers tussen Roger en Vermaelen in lopen, zo had AZ 45 minuten lang vrij spel op het middenveld.
Via counters krijg je nog 3, opgelegde, kansen. Eigenlijk creeer je zo meer als AZ, bizar genoeg, alleen is het met Babel, en die denkt dat altijd alles in de verre hoek moet of zo hard mogelijk.... #-o

Na de wedstrijd was er een feestje voor het klapvee van AZ ( Wat zijn die klappers irritant zeg!), spelers mochten zo'n 50 ballen het publiek inschieten.
Sinouh vond het grappig om er 1 het uitvak in te knallen, kreeg ie alleen net zo hard weer terug....

Donk stond, tijdens de wedstrijd, ook erg schaapachtig (verbaasd) te kijken toen het het uitvak ineens zong 'Donkie bedankt' :lol:

Voor de rest was er geen ruk an. :wink:

- Ekslem - 21-05-2007

Sneijder lachte na zijn interview gewoon. Volgens mij vond hij het totaal niet erg dat hij geschorst is thuis tegen AZ en met zijn hoofd zit hij al bij Valencia. Als ajacied zou ik me kapot ergeren!

- Ricochan - 21-05-2007

Ekslem Wrote:Sneijder lachte na zijn interview gewoon. Volgens mij vond hij het totaal niet erg dat hij geschorst is thuis tegen AZ en met zijn hoofd zit hij al bij Valencia. Als ajacied zou ik me kapot ergeren!

wrs wil hij niet met valencia tegen ajks spelen in Europa Idea

- Treesong - 21-05-2007

Quote:Sneijder

[Image: gay.gif]

- Fabian - 21-05-2007

Ekslem Wrote:Sneijder lachte na zijn interview gewoon. Volgens mij vond hij het totaal niet erg dat hij geschorst is thuis tegen AZ en met zijn hoofd zit hij al bij Valencia. Als ajacied zou ik me kapot ergeren!

Sneijder ergerde zich kapot aan die 10 lamzakken waar ie mee stond :wink: ! Speelde gister weer een geniale pot voetbal, jammer dat hij dan z'n frustraties zo laat zien....

Hij stond wel weer als eerste bij het uitvak om de meegereisde supporters te bedanken, iets waar maar 7 spelers de moeite voor namen uiteindelijk.

- Frits - 26-05-2007

[Image: 525200744241PM802.jpg]

:lol:

- Peter - 26-05-2007

beter als =D>

- Amor Fati - 27-05-2007

Hup AZ =D>

- RR - 27-05-2007

AJAX: Stekelenburg,Ogararu,Heitinga,
Vermaelen,Emanuelson,Gabri,Perez,
Davids,Babel,Huntelaar,Mitea

AZ: Waterman,Steinsson,Jaliens,Donk,
De Cler,Jenner,De Zeeuw,Martens,
Molhoek,Boukhari,Arveladze

- Lamme Lennie - 27-05-2007

Geen Stam Sad

- goa - 27-05-2007

Geen Koevermans, geen Dembele :cry:

- Bakke - 27-05-2007

Stelletje rausdouwers!

- Ekslem - 27-05-2007

1-0 Heitinga

- Bakke - 27-05-2007

Sjonnie!

- Ekslem - 27-05-2007

Meters buitenspel schijnbaar #-o

- RR - 27-05-2007

Assist Perez

- Ekslem - 27-05-2007

2-0 ed'tje Donk

- Bakke - 27-05-2007

Ach ach dat worden weer tranen voor Donk.

- Lamme Lennie - 27-05-2007

Die Donk treft het idd wel zeg :eeeek:

- Ricochan - 27-05-2007

gelukkig heb ik die gaysloggie in me tiem

- Mukkus - 27-05-2007

Die Donk! Die slaat deze week een complete supermarkt kort en klein, omdat ie fles 'ajax' ziet staan.

- Ricochan - 27-05-2007

Mukkus Wrote:Die Donk! Die slaat deze week een complete supermarkt kort en klein, omdat ie fles 'ajax' ziet staan.

die donk stopt wrs met voetbal na deze maand.

- Ekslem - 27-05-2007

Ik heb gister trouwens afgesproken om deze wedstrijd in de kroeg te kijken, word ik om half 4 wakker #-o

- Ricochan - 27-05-2007

Ekslem Wrote:Ik heb gister trouwens afgesproken om deze wedstrijd in de kroeg te kijken, word ik om half 4 wakker #-o

ik stond gewoon om 7 uur op :|

- Berend Botje - 27-05-2007

Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:Die Donk! Die slaat deze week een complete supermarkt kort en klein, omdat ie fles 'ajax' ziet staan.

die donk stopt wrs met voetbal na deze maand.

Gaat hij naar Feijenoord?

- Ekslem - 27-05-2007

Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Ik heb gister trouwens afgesproken om deze wedstrijd in de kroeg te kijken, word ik om half 4 wakker #-o

ik stond gewoon om 7 uur op :|

Toen stond ik ook nog op :wink:

- Ekslem - 27-05-2007

3-0 Huntelaar