The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tour 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Wielrennen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: Tour 2007 (/showthread.php?tid=2458) |
- Ad Wim - 13-07-2007 Lamme Lennie Wrote:Ad Wim Wrote:Ach, na die val won McEwen gewoon en in de dagen erna ook 6e en 7e. Quote:Toujours handicapé par les séquelles dââ¬â¢une chute dans lââ¬â¢Ã©tape de Canterbury Die was toch echt zondag. - Lamme Lennie - 13-07-2007 Das waar ook, hij won in dezelfde etappe dat hij viel :oops: : ![]() Desondanks heeft hij er wel problemen van ondervonden in de ritten daarna. - Ad Wim - 13-07-2007 Freire en Hushovd niet fit :roll: - Lamme Lennie - 13-07-2007 Kut McEwen!! - Ad Wim - 13-07-2007 Mooie overwinnen van Boonen, wat een overmacht! En hij verdiende hem ook. - kooltje - 13-07-2007 vond wel dat hij tegenover freire niet erg fair sprintte. maar was zeker niet asociaal of iets dergelijks. benieuwd naar morgen...ze kunnen allemaal winnen bijna - Lamme Lennie - 14-07-2007 Ik ben erg benieuwd naar de etappe van vandaag. Als teams van de kanshebbers slim zijn, houden ze vandaag vanaf het begin al een strak tempo aan om ervoor te zorgen dat Vino en Klöden niet meer fris bij de Colombiere aankomen. Ze zijn natuurlijk al niet fris, dus ik ben acht benieuwd of ze mee kunnen komen en of de eventuele kanshebbers op de gele trui vandaag al hun slag willen slaan. Het is natuurlijk nog vroeg. Ik denk dat de favorieten vandaag niet voluit zullen gaan en dat er een redelijk grote groep gaat sprinten om de overwinning, waarbij ik vandaag ga voor Kirchen/Rogers (T-Mobile dag dus) - kooltje - 14-07-2007 Mooie dag inderdaad...wordt het een ouderwetse franse feestdag met voeckler of casar? of wordt het tempo opgedreven door rabo,csc,CdE? en gaat astana het moeten hebben van savoldelli/kasjetskin? Ik gok vandaag op garate - Depor - 14-07-2007 Salvodelli er ff afgereden. - Ad Wim - 14-07-2007 Gerdemann heeft er zin in :razz: - EJR - 15-07-2007 Tsjongejonge wat zit de Rabo weer te slapen vandaag. - Depor - 15-07-2007 Loopt die Rasmussen te huilen dat ie gisteren niet mee was, zit ie vandaag weer niet mee... - Ad Wim - 15-07-2007 Hij is weer aan het werk voor Menchov en terecht. Flikker op met die bolletjestrui als je gewoon echt een favoriet in je ploeg hebt. - EJR - 15-07-2007 Je zou Valverde maar in je ploeg hebben. :razz: Gisteren Gerdemann en nu Kohl als verrassend goede opvulsloebers in mijn SD-team. - EJR - 15-07-2007 Rogers en Arroyo het ravijn in. #-o - Ad Wim - 15-07-2007 Pfff, die Arroyo komt goed weg :| - Ad Wim - 15-07-2007 Jezus, belachelijk wat er net met Leipheimer gebeurde :| - Ekslem - 15-07-2007 Rasmussen op weg naart geel :razz: - kooltje - 15-07-2007 parra opgegeven....hele week op vlakke komt hij door en dan de eerste bergen en hij geeft op :roll: - Berend Botje - 15-07-2007 Rogers kunnen we afschrijven.... - Ad Wim - 15-07-2007 En inderdaad, afgestapt. Spijtig voor hem. Ze laten Rasmussen trouwens gewoon lopen :roll: - Ekslem - 15-07-2007 Wat een slagveld vandaag - Ad Wim - 15-07-2007 Hushovd en O'Grady ook exit en McEwen ver achter, blijft geen sprinter meer over :| - Ad Wim - 15-07-2007 Daar gaat Mayo :razz: - Ad Wim - 15-07-2007 Sastre en Menchov zitten er niet bij en ze knallen gewoon niet door :roll: - Ad Wim - 15-07-2007 Wat een bikkel die Klöden =D> - Genomico - 15-07-2007 Ad Wim Wrote:Wat een bikkel die Klöden =D> Klöden en Vino kunnen mooi voor Kasheckin gaan rijden... Moreau - Valverde - Schleck =D> Op naar het podium!! - Ad Wim - 15-07-2007 Dat je voor Valverde gaat klappen :oops: Mooie uitgangspositie voor de Rabobank. Op naar de touroverwinning! - Box Brother - 15-07-2007 Prachtige rit vandaag.... raar dat ze na 2 tours nog steeds Rasmussen zo makkelijk laten gaan. Aan de andere kant als ze Rasmussen terug gaan halen gaat menchov wel en anders wellicht Boogerd.... Geen slechte pleog die Rabobank. Enig minpuntje was dat ik vandaag voor Rogers ging bij een tourspel, zat ik toch even mis... - Fred Naaigaren - 15-07-2007 Box Brother Wrote:Enig minpuntje was dat ik vandaag voor Rogers ging bij een tourspel, zat ik toch even mis...Je zat met Rogers best goed, totdat hij een bocht miste. |