The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Lingo! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Lingo! (/showthread.php?tid=320) |
- Kleine Jan - 09-11-2005 Ricochan Wrote:die bal in zijn hand is blauw hoor Jantje :wink: Ik heb dat moment maar niet vastgelegd.. wilde niet dat Gitter elke keer ermee geconfronteerd zou worden als hij op het forum zou zijn.... t zou allemaal beetje pijnlijk worden.. - Bumme - 09-11-2005 Wel stoer dat hij als eerste bal het nummer van Van der Vaart trekt ! - Moker - 09-11-2005 Ehmm....Bumme!....B-U-M-M-E... Jury is dit een bestaand woord? Nee helaas...de beurt gaat naar de tegenpartij! Gitter: ECHT WEL BUMME IS EEN GOZER VAN HET FORUM! :lol: - Kleine Jan - 09-11-2005 Gitter kwam ook met het woord "ezelin" :roll: Had er echt nog nooit van gehoord maar de jury zei dat het goed was! :lol: - Moker - 09-11-2005 Dat is mevrouw ezel kleine jan... : ![]() - Treesong - 09-11-2005 Kleine Jan Wrote:Gitter kwam ook met het woord "ezelin" :roll: Als je wat meer in den Bijbel had gelezen, had je het ook geweten [-( - gittermaster - 09-11-2005 hehe, dank KJ ![]() Ezelin was nog tot daar aan toe. De eerste keer bij Francois Boulangier hadden we bij de z als 1 van de 2 woorden, het woord "zaluw". Wij hadden dit uiteraard vantevoren opgezocht. Toen wij dit woord spelden zei Francois " Jury zaluw is dat correct?" Op dat moment werd toen nog de camera stopgezet en werd t opgezocht. Hij vertelde ons dat hij daar nog nooit van had gehoord en wij zeiden dat t geelachtig was. Het bleek inderdaad correct. Camera weer aan; Francois: "Jury? Zaluw, is dat niet geelachtig? Ik lag in een stuip daar. - EJR - 09-11-2005 gittermaster Wrote:hehe, dank KJ Boelansjee, ouwe relnicht. Dat waren nog eens tijden. Nu zit ik naar een zwangere manke te kijken, of is ze gewoon dik? - Treesong - 09-11-2005 Vrouwen die zeggen: "Mijn lichaam is mijn vriendje", daar loop ik met een wijde boog omheen - gittermaster - 09-11-2005 Ik heb geen idee, maar mank is ze idd wel... Echt snugger niet overigens, Francois was d eleukste m.i. van de 3. Nu heb ik Robert natuurlijk niet meegemaakt als kandidaat. - Kleine Jan - 09-11-2005 gittermaster Wrote:hehe, dank KJ Heb een TV kaart in me pc, kan je gewoon van tv "caps" maken... - Kleine Jan - 09-11-2005 Treesong Wrote:Kleine Jan Wrote:Gitter kwam ook met het woord "ezelin" :roll: Luciel wist het ook niet.. en die is zelf zo mank als een ezelin.. dus die had het echt wel moeten weten... - Gerben Zonderland - 09-11-2005 gittermaster Wrote:Nu heb ik Robert natuurlijk niet meegemaakt als kandidaat. Is Robert dan zelf ook kandidaat geweest? Sorry, die is flauw. Maar ik heb het helaas gemist. - Treesong - 09-11-2005 gittermaster Wrote:Nu heb ik Robert natuurlijk niet meegemaakt als kandidaat. Gelukkig maar, anders was ik verplicht je voortaan überlingonerd te noemen :wink: - Hoef - 09-11-2005 Ricochan Wrote:die bal in zijn hand is blauw hoor Jantje :wink: ![]() We hebben het hier over de linkerhand van Gittermaster, Rico :razz: - Balthazar - 10-11-2005 GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN - Bumme - 10-11-2005 Balthazar Wrote:GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Dat moet je tegen Guido Weijers zeggen ! - Bakke - 02-12-2005 Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... ![]() Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn ![]() - Bumme - 02-12-2005 De Ballebakke ! - gittermaster - 04-12-2005 Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Knoop in je zakdoek? ![]() Nee lachen man, wel ff laten weten he als t doorgaat want dan kan KJ weer de plaatjes erbij plakken... - Bakke - 04-12-2005 Absoluut ![]() Re: Lingo! - Mac - 03-03-2008 speciaal voor gitter ook dit topic even bumpen ![]() Re: Lingo! - gittermaster - 03-03-2008 Damn, dat was voor mijn afvalrace... ![]() Re: - Mukkus - 04-03-2008 Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... En? Re: Re: - Bakke - 14-01-2009 Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Mukkus Wrote:Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Het ging destijds over de fameuze spelshow That's The Question van de EO. Die vriend meldde zich kort na mijn bericht van toen aan en werd uitgenodigd voor de voorronde. Daar kwam hij helaas niet doorheen... Zelf had ik meer geluk. Begin december meldde ik me aan; twee weken later kwam ik door de voorrondes en en passant werd ik ook nog uitgenodigd in de studio's. Vanmorgen zijn mijn aflevering(en) opgenomen... uitzending: vanaf 18 februari. Wie plakt de plaatjes ![]() Re: Lingo! - Mukkus - 14-01-2009 Paar weken geleden de inschrijving gedaan voor 'Deal or no Deal'. Ik wacht nog even met spanning af op een reactie, hoewel de kans erg klein is gezien de hoeveelheid inschrijvingen volgens een reactie die ik ontving. Re: Lingo! - Bakke - 14-01-2009 Mukkus Wrote:Paar weken geleden de inschrijving gedaan voor 'Deal or no Deal'. Ik wacht nog even met spanning af op een reactie, hoewel de kans erg klein is gezien de hoeveelheid inschrijvingen volgens een reactie die ik ontving. Cool, laat maar weten ![]() ![]() Re: - Bumme - 14-01-2009 Hoef Wrote:Ricochan Wrote:die bal in zijn hand is blauw hoor Jantje :wink: ![]() Zoek de verschillen. Re: Lingo! - Mukkus - 14-01-2009 Het blauwe rondje met nummer 51 is nu een rood vierkantje geworden met nummer 35! Re: Lingo! - Mukkus - 14-01-2009 Bakke Wrote:Mukkus Wrote:Paar weken geleden de inschrijving gedaan voor 'Deal or no Deal'. Ik wacht nog even met spanning af op een reactie, hoewel de kans erg klein is gezien de hoeveelheid inschrijvingen volgens een reactie die ik ontving. Nee, staat daar los van. Kreeg er iig geen vraag over in het formulier. |