The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Bangkok / Beijing - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Bangkok / Beijing (/showthread.php?tid=3778) |
Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 24-09-2008 Pfff, fucking *4-1 en *5-4 voor en nu sp tegen ](*,) Re: Bangkok / Beijing - buurs - 24-09-2008 2e sp ook gemist. dit was op eigen service #-o Re: Bangkok / Beijing - buurs - 24-09-2008 3e sp Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 24-09-2008 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ja idd, vreemd klimaat, maar ik blijf het organisatorisch ook vreemd vinden dat alles op woensdag stond.DC hè... Dat begrijp ik, maar slechts 2 partijen op dinsdag is natuurlijk wel raar. Bangkok kon ook meer gespeeld worden. Re: Bangkok / Beijing - buurs - 24-09-2008 en nu gemist op 2e service.. Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 24-09-2008 Tjonge, wat een choke zeg :letitallout: Re: Bangkok / Beijing - kooltje - 24-09-2008 en de set =D> moet nu beter gaan serveren... Re: Bangkok / Beijing - buurs - 24-09-2008 4e sp afmaken!!!!!! Re: Bangkok / Beijing - buurs - 24-09-2008 eindelijk!!! maar deze partij is nog niet binnen Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 24-09-2008 Gaat Querrey nu toch beginnen? Re: Bangkok / Beijing - buurs - 24-09-2008 hup querrey!!! Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 24-09-2008 mindlight Wrote:In Bangkok doen nauwelijks DC-ers mee, in Beijing heel veel, kijk maar eens naar de partijen die nog niet gespeeld zijn. Vrijwel allemaal DC-ers. Gewoon policy van de ATP, dat je dan pas op woensdag hoeft te spelen.Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ja idd, vreemd klimaat, maar ik blijf het organisatorisch ook vreemd vinden dat alles op woensdag stond.DC hè... Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 24-09-2008 Ohh ok, dat wist ik niet. En is dat altijd? Want er zijn weken geweest dat het halve veld zich afmeldde voor een toernooi.... Dat lijkt me toch niet nodig als er pas op woensdag gespeeld wordt. Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 24-09-2008 kooltje Wrote:en de set =D>Hij slaat gewoon 73%, dat is heel hoog, zeker voor iemand met zo'n service. Hij is gewoon (nog) niet in vorm... Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 24-09-2008 mindlight Wrote:Ohh ok, dat wist ik niet. En is dat altijd? Want er zijn weken geweest dat het halve veld zich afmeldde voor een toernooi.... Dat lijkt me toch niet nodig als er pas op woensdag gespeeld wordt.Het beleid is volgens mij dat je zeker twee dagen rust moet krijgen na je laatste partij. Als je dus op zondag gespeeld hebt, hoef je pas op woensdag te spelen, maar als je alleen op vrijdag gespeeld heb dus niet. En dat afmelden was volgens mij ook vaak tijdens de partij en niet van tevoren. En je kunt natuurlijk ook gewoon geblesseerd raken in de DC, of geen zin hebben... Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 24-09-2008 Dlouhy mist maar weer eens een bp, kansen zat. Maar goed, ik geef Melzer een goede kans zo. Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 24-09-2008 Nee joh, dat afmelden was vaak zat gewoon gedurende de week, dat je er pas op het scorebord achterkwam dat iemand toch niet meedeed. Maar idd, dat zou goed geen zin hebben kunnen zijn. Break Dlouhy =D> Re: Bangkok / Beijing - kooltje - 24-09-2008 Ad Wim Wrote:Hij levert 19 punten in van de 48...dat is gewoon veel te veel Ad...kooltje Wrote:en de set =D>Hij slaat gewoon 73%, dat is heel hoog, zeker voor iemand met zo'n service. Hij is gewoon (nog) niet in vorm... Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 24-09-2008 Ja, dat zeg ik ook. Maar dat komt niet omdat ie niet goed serveert, aangezien ie 73% 1e services sloeg. Dat komt denk ik gewoon omdat ie niet in vorm is... Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 24-09-2008 Ik had eerst constant Querrey ipv Gonzo, maar toen Phau zo makkelijk won, toch maar voor Phau en Gonzo gegaan. Ook omdat Gonzo het nogal goed doet in Beijing. Re: Bangkok / Beijing - kooltje - 24-09-2008 Tsonga waar ben je mee bezig :x Zal in drie moeten... Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 24-09-2008 Gonzo, tsja, die doet het zeker goed hier. Het is objectief gezien een must-pick, maarja, toch maar niet gedaan. Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 24-09-2008 Querrey #-o Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 24-09-2008 Nou ja, must-pick lijkt me wat te veel van het goed. Hij heeft natuurlijk wel DC gespeeld en dan kan het vaak raar lopen. Het is natuurlijk altijd maar een gok of hij uberhaupt speelt natuurlijk. Maar goed, hij hoeft pas morgen te spelen, en is titelverdediger dus die gok durfde ik wel aan. Maar ik vind het wel link dat hij niet bij dat slaan op die trommels was gisteren, waar de rest van de geplaatste spelers wel bij aanwezig waren :| Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 24-09-2008 Nee daar zit inderdaad wat in. Roddick gaat wel spelen in ieder geval (helaas). Querrey moet ff aanzetten. Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 24-09-2008 Prima Dlouhy #-o Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 24-09-2008 Ik neem aan dat je een andere smilie bedoelde? ![]() Querrey lijkt een pandoering te krijgen Re: Bangkok / Beijing - kooltje - 24-09-2008 Wat is dit nu weer Querrey...vrijdag nog goed gespeeld tegen Nadal op gravel... Re: Bangkok / Beijing - mindlight - 24-09-2008 Ja inderdaad, ongemotiveerde lamzak vandaag. Re: Bangkok / Beijing - Ad Wim - 24-09-2008 3x gebroken op HC, dat is wel heel heftig idd. Maar zo zie je maar weer hoe moeilijk het is om week in, week uit te presteren... |