The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Forumdag ABN WTT - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Forumdag ABN WTT (/showthread.php?tid=4270)

Pages: 1 2 3 4 5

Re: Forumdag ABN WTT - mindlight - 13-02-2009

Ja precies, je moet zeker mee Kuiper! En dan geen auto hoeven rijden \Big Grin/

Re: Forumdag ABN WTT - Elikian - 13-02-2009

RG lijkt mij ook wel een plan eigenlijk. Moet ik ff kijken maandag op het werk Smile

Re: Forumdag ABN WTT - Ad Wim - 13-02-2009

Rosmalen ben ik ook zeker weer bij. En RG lijkt me ook heel mooi. Ik kan alleen wel 'gratis' met de auto, dus dan doe ik dat. Maar die hotelaanbieding is goed!

Re: Forumdag ABN WTT - centre court - 13-02-2009

Ik denk dat ik er sowieso met RG als Rosmalen bij ben!

Re: Forumdag ABN WTT - Bocaloca - 13-02-2009

Dan rij ik met Ad mee 8-[

Ja ook ik kan 'gratis' reizen met de auto, dus zal ook ik daarvoor kiezen denk ik. Met 2 auto's komen we ook al een eind

Ik heb een Peugeot 107, dus zover komen we daar niet mee Wink

Maar er kunnen zeker wel mensen meerijden dan.

Re: Forumdag ABN WTT - buurs - 13-02-2009

107?

Dat is toch zo'n 1-persoons wagentje? :8:

Mijn contract loopt trouwens tot en met mei, en RG begint in de laatste week van mei, dus ik moet nog wel even kijken hoe ik dat ga regelen...

Ik een Daihatsu Cuore :8:
Maar er kan zeker 1 persoon comfortabel achterin zitten, bij jou vast ook, dus kunnen er al 6 man reizen.

Ad Wim Wrote:Mijn contract loopt trouwens tot en met mei, en RG begint in de laatste week van mei, dus ik moet nog wel even kijken hoe ik dat ga regelen...

Vrij vragen voor 2 dagen? :roll: =P~

Dat kan inderdaad, maar ik bedoelde meer dat RG dus precies midden in de overgang naar mei-juni valt en ik dan opeens in juni een andere baan of zo kan hebben. Ik weet gewoon nog niet zo goed hoe het allemaal loopt. We gaan in de eerste week, neem ik aan?

Dat lijkt me wel inderdaad, grote keuze aan partijen, iedereen andere belangen, lijkt me wel het leukst. Maar laten we zo snel mogelijk principe-dagen neerzetten zodat iedereen voor wie dat nodig is vrij kan nemen.

Eerste week sowieso, dan spelen er ook nog veel toppers op de buitenbanen. Of willen we tickets voor hoofdbanen? Voor mij hoeft dat niet. Hier zijn ook genoeg gekken om vol los te gaan op Hanescu - Bolelli.

Mijn voorkeur zou dan ofwel maandag-dinsdag, ofwel donderdag-vrijdag zijn Smile

Maandag en dinsdag en dan op de buitenbanen!

Re: Forumdag ABN WTT - Tripplexxx - 13-02-2009

centre court Wrote:Maandag en dinsdag en dan op de buitenbanen!

Ben ik eigenlijk ook volledig voor!

Re: Forumdag ABN WTT - Haggie - 13-02-2009

Tripplexxx Wrote:

Haggie Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Geregeld.

Ik ook, ik ben die dagen vrij Smile

Re: Forumdag ABN WTT - Bocaloca - 13-02-2009

even alles weten en kijken hoe we het doen en dan kan ik ook vrij vragen \Big Grin/

mindlight Wrote:Ik ook, ik ben die dagen vrij Smile

Ik heb nog geen vrij gevraagd ofzo hoor. Wil alleen even aangeven dat als we gaan dat we dan op maandag en dinsdag naar de buitenbanen gaan. Daar waren de meesten 't al wel over eens zo te zien. :8:

Ik vraag ze maar liever vrij, en dan later toch niet, dan dat het andersom is Smile

Re: Forumdag ABN WTT - Tripplexxx - 13-02-2009

Maandag en dinsdag zijn gewoon ideale dagen. Lekker veel wedstrijden kijken op de buitenbanen, lijkt me helemaal super. Vraag is even wanneer cq hoe laat je die kant op gaat. Maandagmorgen vroeg die kant op gaan of misschien wel zondags en dan na het ontbijt vanuit het hotel die kant op lopen... :8:

Tripplexxx Wrote:Maandag en dinsdag zijn gewoon ideale dagen. Lekker veel wedstrijden kijken op de buitenbanen, lijkt me helemaal super. Vraag is even wanneer cq hoe laat je die kant op gaat. Maandagmorgen vroeg die kant op gaan of misschien wel zondags en dan na het ontbijt vanuit het hotel die kant op lopen... :8:

Zondag lijkt mij inderdaad het beste. Wellicht moet ik al wel dinsdagavond de terugreis aanvangen trouwens, ivm verplichtingen op die woensdag.

Dinsdag en woensdag is ook een optie? Zie nu dat ik die maandag jarig ben, wel leuke dag om nog thuis te zijn als je 25 wordt. :-({|=

Voor mij in ieder geval niet, woensdag is echt niet mogelijk bij mij.

Re: Forumdag ABN WTT - kuiper - 13-02-2009

centre court Wrote:Dinsdag en woensdag is ook een optie? Zie nu dat ik die maandag jarig ben, wel leuke dag om nog thuis te zijn als je 25 wordt. :-({|=

Nog mooier is het om jouw verjaardag met ons te vieren. :lol:
Mooier verjaardagscadeau kun je je niet wensen. :wink: