The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Casablance / Houston - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Casablance / Houston (/showthread.php?tid=4425) |
Re: Casablance / Houston - mindlight - 07-04-2009 Lucky Levine: Jesse Levine must have friends in his high places. Although he lost his qualifying match Monday morning to Austrian Alexander Peya 6-2, 6-2, he wound up in the main draw anyway when Spaniard Pablo Andujar, traveling from the Netherlands, ran into visa issues en route to Houston and was denied entry into the country. Levine didnââ¬â¢t get any favors from the draw, though. He faces fourth seed Jeremy Chardy, the rising young Frenchman whoââ¬â¢s ranked a career-high 43 as of Monday in the first round. Re: Casablance / Houston - Elikian - 07-04-2009 go Jesse! Re: Casablance / Houston - mindlight - 07-04-2009 Allez Jeremy! :8: Re: Casablance / Houston - kooltje - 07-04-2009 mindlight Wrote:Allez Jeremy! :8:Makkie voor Jeremy! Gaat gewoon vijf keer winnen deze week... Re: Casablance / Houston - Elikian - 07-04-2009 Zou ML blij mee zijn, dan vangtie 2.5 ton! Re: Casablance / Houston - mindlight - 07-04-2009 :oops: En 250 punten voor FTM, ook niet onbelangrijk. Re: Casablance / Houston - Ad Wim - 07-04-2009 Dat wordt natuurlijk gewoon een prooi voor Montanes. Re: Casablance / Houston - mindlight - 07-04-2009 Dat lijkt me niet :lol: Om te beginnen is het een ander toernooi, en in Casablanca zal El Amrani voor de stunt van het toernooi zorgen :-({|= Re: Casablance / Houston - Ad Wim - 07-04-2009 Dan wordt dat andere toernooi een prooi voor Melzer. Re: Casablance / Houston - Haggie - 07-04-2009 Melzer, wat een grap! Het is dat hij zijn 1e wedstrijd won, anders was ie nooit 19x gekozen.. ![]() Re: Casablance / Houston - mindlight - 07-04-2009 Ik denk inderdaad dat Melzer hoge ogen gooit, maar vlak Ljubicic en Hanescu niet uit. Re: Casablance / Houston - Haggie - 07-04-2009 COME ON Kristof ' de vlieg' Vliegen!!!!!! Verder succes aan Ziadi (weg met Ollie), Hernandez!!! en Gabas!!! Re: Casablance / Houston - centre court - 07-04-2009 Querrey gaat 't voor mij doen deze week! Re: Casablance / Houston - centre court - 07-04-2009 Haggie Wrote:COME ON Kristof ' de vlieg' Vliegen!!!!!! Oei Gicquel 8x gekozen? Als er één geen gravelspeler is dan is hij 't wel. Vliegen kan er aardig op uit de voeten normaal. Ik juich met je mee Hag!! Verder juich ik voor Zaidi, Gaba en Starace. Re: Casablance / Houston - Stille - 07-04-2009 Querrey haha, die heeft 1x in Monte Carlo iets laten zien op gravel (destrijd tegen een rampzalige Gasquet ![]() Nu geen spelers op de baan maar hup Ziadi, Vliegen, Starace en Gabashvili Re: Casablance / Houston - centre court - 07-04-2009 Stille Wrote:Querrey haha, die heeft 1x in Monte Carlo iets laten zien op gravel (destrijd tegen een rampzalige Gasquet Hee die wedstrijd herinner ik me ineens weer! Toen had ik die lul van een Gasquet. Vond Querrey toen wel aardig spelen. ![]() Re: Casablance / Houston - mindlight - 07-04-2009 Querrey kan zeker wat op gravel, vorig jaar speelde hij idd een mooie pot. Maar tegen het geweld van Isner is geen kruid gewassen natuurlijk. Re: Casablance / Houston - Haggie - 07-04-2009 Querrey en Vliegen zijn de troeven hier. Hernandez een vliegende start, mooi ! 'de vlieg' wint zijn eerste game, altijd fijn! Re: Casablance / Houston - Elikian - 07-04-2009 Die Starace is ook lekker in vorm zeg ![]() Re: Casablance / Houston - Haggie - 07-04-2009 'de vlieg' van 30-0 naar break tegen! Het gaat weer lekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkker deze week \ ![]() Re: Casablance / Houston - Haggie - 07-04-2009 Kom eens op Vliegen! Het is Gicquel, fucking gicquel... Re: Casablance / Houston - Haggie - 07-04-2009 Ziadi - Rochus O. *3-2! (break zat er hele tijd al aan te komen!) Hernandez 5-3. (Pak die set!!) Vliegen 4-5* 0-30... DOE HET! BREAK TERUG! Re: Casablance / Houston - centre court - 07-04-2009 0-40 voor de Vlieg. break 'm! Re: Casablance / Houston - Haggie - 07-04-2009 Jaaa lekker! De vlieg terug naar 5-5! \ ![]() Re: Casablance / Houston - Haggie - 07-04-2009 Gabas, Hernandez en Ziadi een break voor. Het ziet er ineens rooskleurig uit! Re: Casablance / Houston - centre court - 07-04-2009 Die stats van Ollie. ![]() Re: Casablance / Houston - Haggie - 07-04-2009 Vliegen.. ](*,) ! OMG! Break op love tegen.. ![]() Re: Casablance / Houston - Haggie - 07-04-2009 Scoreboard stil, lekker moment.. :roll: Re: Casablance / Houston - Haggie - 07-04-2009 ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) Kristof ' eendagsvlieg' Vliegen.. ](*,) Re: Casablance / Houston - mindlight - 07-04-2009 The unbreakable Oscar lijkt het weer te gaan presteren. Verder prima tussenstanden tot zover! |