The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Forum TENNIS dag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Forum TENNIS dag (/showthread.php?tid=4611)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Re: Forum TENNIS dag - buurs - 11-06-2009

blijf lekker weg Ad!!!

Wordt het alleen maar gezelliger van.

Re: Forum TENNIS dag - Bocaloca - 11-06-2009

Jesus Ad niet zo kansloos doen hoor he.

Re: Forum TENNIS dag - Ad Wim - 11-06-2009

buurs Wrote:blijf lekker weg Ad!!!

Wordt het alleen maar gezelliger van.
Zullen we eens een stemming houden? :lol:

Ik heb gewoon weinig zin om de hele dag te zijn met zo'n achterlijke driek als jij...

doe maar een stemming.

als 51% niet wil dat ik kom, dan kom ik niet.

Ad misschien vinden de anderen in het echt jou wel een knuppel en valt Buurs in het echt mee.
Op het forum ben je ook maar een "persoonlijkheid"

Re: Forum TENNIS dag - mindlight - 11-06-2009

Helaas moet ik me voor dat weekend afmelden, ivm vakantie.

Wellicht heb je het gemist, maar er zijn inmiddels wel wat forummeetingen geweest, Bok...

Re: Forum TENNIS dag - centre court - 11-06-2009

Het is maar optie ML, we kunnen andere dagen de revue laten passeren. Dat iedereen aanwezig is lijkt me overigens een utopie ivm vakanties.

buurs Wrote:doe maar een stemming.

Daar gaat het natuurlijk helemaal niet om. Van mij mag je lekker komen, maar dan ga ik het wel serieus heroverwegen...

Absoluut, en laat het dus niet van mij afhangen aangezien ik toch niet meetennis. Ik pak mijn forumdagen op een ander moment wel mee. Overigens is dat het enige weekend dat ik op vakantie deze zomer, dus wel een nice pick! =P~

Ad Wim Wrote:

Daar gaat het natuurlijk helemaal niet om. Van mij mag je lekker komen, maar dan ga ik het wel serieus heroverwegen...

Ik heb ook liever dat jij niet komt.

Maar je kunt toch volwassen reageren....

Nja dat vind ik eigenlijk ook wel, gewoon komen en elkaar niet in de weg zitten op zo'n dag lijkt me dan maar het beste

Re: Forum TENNIS dag - Jappiesevic - 11-06-2009

ik lees dat sommige niet durven te tennissen tegen mij, dan ga k wel met links als dat een te groot probleem is Undecided

mindlight Wrote:Nja dat vind ik eigenlijk ook wel, gewoon komen en elkaar niet in de weg zitten op zo'n dag lijkt me dan maar het beste

Tja, dat is denk ik het verschil tussen ons...

op dit forum kan ik hem niet uitstaan, maar op zo'n dag kan ik gewoon normaal doen tegen hem.
ik vind het maar kinderachtig hoe hij altijd reageert....

Jappiesevic Wrote:ik lees dat sommige niet durven te tennissen tegen mij, dan ga k wel met links als dat een te groot probleem is Undecided

dan durf ik het wel aan :8:

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:

Ik heb ook liever dat jij niet komt.

Maar je kunt toch volwassen reageren....
Haha, prachtig dat jij nu komt met 'volwassen reageren'!

En ik reageer gewoon normaal, en ik meen het ook. Ik weet niet hoe vaak het nog moet zeggen en zo gek lijkt het me niet...

Nja doe nou niet of jij heilig bent Buurs, ik kan me goed voorstellen dat Ad zijn deelname heroverweegt, en ik geef alleen aan hoe ik erin sta. Maar als jij je daar net zo opstelt als zo nu en dan hier op het forum denk ik dat dat de sfeer niet ten goede komt.

Jappiesevic Wrote:ik lees dat sommige niet durven te tennissen tegen mij, dan ga k wel met links als dat een te groot probleem is Undecided

Ik wil sowieso wel hoor

Kan mij dat nou schelen Big Grin

buurs Wrote:
mindlight Wrote:Nja dat vind ik eigenlijk ook wel, gewoon komen en elkaar niet in de weg zitten op zo'n dag lijkt me dan maar het beste

Tja, dat is denk ik het verschil tussen ons...

op dit forum kan ik hem niet uitstaan, maar op zo'n dag kan ik gewoon normaal doen tegen hem.
ik vind het maar kinderachtig hoe hij altijd reageert....
En ik ben nu ook nog eens de kinderachtige, goed bezig Buurs!

mindlight Wrote:Nja doe nou niet of jij heilig bent Buurs, ik kan me goed voorstellen dat Ad zijn deelname heroverweegt, en ik geef alleen aan hoe ik erin sta. Maar als jij je daar net zo opstelt als zo nu en dan hier op het forum denk ik dat dat de sfeer niet ten goede komt.

denk je echt dat ik in werkelijkheid zo ben als ik me uitlaat op het forum???? :lol:

dat zou mijn werk en de rest niet ten goede komen lijkt mij :8:

Bocaloca Wrote:

Ik wil sowieso wel hoor

Kan mij dat nou schelen Big Grin

ik ga er natuurlijk ook altijd voor.
ik hou wel van uitdagingen :wink:

Bocaloca Wrote:Ad misschien vinden de anderen in het echt jou wel een knuppel en valt Buurs in het echt mee.

De ''groep'' die elkaar nu al een aantal keer heeft ontmoet heeft een goede klik. Je moet hier qua persoonlijkheid wel een beetje inpassen. Je moet houden van sport, bier drinken, vrouwen, discussies voeren en over het leven praten. Buurs valt op 't forum nog weleens buiten de boot maar ik durf 't in real life wel aan.

Re: Forum TENNIS dag - Haggie - 11-06-2009

schitterend idee. Ik dacht ook meteen aan ons fijne dorpje! Ik denk toch dat wij onze tennisvereniging wel een complete dag kunnen tennissen met alles erop en eraan. Ik las dat iedereen graag baak eens wil zien en met het slapen komt dat zeker goed!

Zaterdags beginnen we om 10uur met tennis, waar een mooie loting wordt gemaakt. jappie moet spelen met een dubbellijnen erbij. Mooie uitdaging lijkt me zo :wink:..
Een bbq met poker, klaverjassen en allerlei drankspellen moeten er dan geregeld worden. Laten we allereerst een datum proberen te krijgen!

centre court Wrote:
Bocaloca Wrote:Ad misschien vinden de anderen in het echt jou wel een knuppel en valt Buurs in het echt mee.

De ''groep'' die elkaar nu al een aantal keer heeft ontmoet heeft een goede klik. Je moet hier qua persoonlijkheid wel een beetje inpassen. Je moet houden van sport, bier drinken, vrouwen, discussies voeren en over het leven praten. Buurs valt op 't forum nog weleens buiten de boot maar ik durf 't in real life wel aan.
In Amersfoort beviel het ook prima dat hij elders zat en in Rotterdam en de Davis Cup dat hij er helemaal niet bij was. Ik zeg of vraag verder ook helemaal niks, ik zeg alleen dat ik het wel ga heroverwegen dan.

buurs Wrote:
mindlight Wrote:Nja doe nou niet of jij heilig bent Buurs, ik kan me goed voorstellen dat Ad zijn deelname heroverweegt, en ik geef alleen aan hoe ik erin sta. Maar als jij je daar net zo opstelt als zo nu en dan hier op het forum denk ik dat dat de sfeer niet ten goede komt.

denk je echt dat ik in werkelijkheid zo ben als ik me uitlaat op het forum???? :lol:

dat zou mijn werk en de rest niet ten goede komen lijkt mij :8:
Tuuuuuurlijk Buurs, het is vast allemaal één grote act die je doet. Man, daar ben je veel te achterlijk voor, om dat op te zetten.

En je hebt toch verder ook helemaal geen vrienden?

Mwah Ad, ik ben in werkelijkheid ook heel anders dan ik hier ben.
Vraag maar aan Mukkus bijvoorbeeld

Kuiper kent mij als enige in werkelijkheid.

Ik ben wel fanatiek, zoals de meesten hier, maar voor de rest valt het volgens mij allemaal wel mee...

Zou ook wel leuk zijn als kooltje, Eli en mitch zouden komen.

Waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar.

Bocaloca Wrote:Mwah Ad, ik ben in werkelijkheid ook heel anders dan ik hier ben.
Vraag maar aan Mukkus bijvoorbeeld
Uiteraard is dat zo, dat kun je bij mij ook aan heel wat gasten hier vragen (treesong bijv.).
Maar a) ik heb Buurs dus al eens IRL gezien dus ik kan oordelen, en b) Buurs is zo uitzonderlijk en we hebben zo vaak zijn ware aard hier gezien, dat ik daar denk ik ook wel over kan oordelen.

Iedereen die op dit forum actief is mag komen natuurlijk.