The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
ADO Den Haag - Ajax - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: ADO Den Haag - Ajax (/showthread.php?tid=5935) |
Re: ADO Den Haag - Ajax - waf - 24-03-2011 Bumme Wrote:EJR Wrote:Waarom zijn Vicento en vd Brom eigenlijk ook geschorst en Jol destijds niet? en weer de aandacht verleggen en intussen het verwerpelijke gedrag van neuzen bagatellisseren. maar goed dat je er inhoudelijk op in gaat zeg. :roll: Re: ADO Den Haag - Ajax - EJR - 24-03-2011 Misschien kunnen we ADO ook gewoon de schuld geven van de Holocaust? Quote:'ADO-voetballer kan klacht antisemitisme afkopen' Re: ADO Den Haag - Ajax - waf - 24-03-2011 ik had het al gelezen ja. jezeus christus wat een randdebielen. en er is werkelijk niemand van de media die als opinie geeft dat deze hetze en deze rechtsongelijkheid de zaak alleen maar doen verergeren. werkelijk waar, ze snappen er geen ene hol van. ook feyenoorders zullen nu juist met anti neuzen teksten komen. echt ongelooflijk. Re: ADO Den Haag - Ajax - Bumme - 24-03-2011 Beste meneer Coronel, Toen ik vanochtend de krant open sloeg, las ik dat wat ik op maandag 21-03-11 al had voorspeld. Dat wij maar met onze geuzennaam Joden moeten stoppen. Maar is dat dan NIET de omgekeerde wereld en wat volgt hierop? Gaan we dan geen donkere spelers meer opstellen om de oerwoud geluiden uit te bannen? Weet u hoe je dit gewoon uit kan bannen? Door de schuldige te straffen. Oftewel na ieder hamas of sis geluid naar de scheidsrechter stappen en laten vragen dat ze ermee moeten stoppen, omdat wij als Ajax anders van het veld stappen. (laat dit vanaf nu ons beleid zijn) En als je dat consequent doet en de tegenpartij krijgt daar straf voor dan zal de tegenstander eerder aktie ondernemen tegen deze spreekkoren. Of zoals u in de krant zegt dat als je de kuip inloopt dat er dan een rij mensen de Hitlergroet brengen. Is dat dan niet de taak van de beveiliging/politie om daar op dat moment tegen op te treden en die mensen aan te houden? Ik denk dat u eerst eens met de andere clubs en de knvb gaat praten en daar uitlegt wat het nieuwe beleid is van Ajax. Dat helpt meer dan dat we onze geuzennaam niet meer zouden mogen gebruiken. Want daarmee zal je er niet voor zorgen dat deze spreekkoren stoppen. Want zoals u zelf zegt ziet u al bijna geen Israelische vlaggen meer in het stadion. En help dat, nee dus! Dus ik zal u zeggen dat als u a.s. wedstrijd tegen Heracles naar rechts kijkt dat u daar in ieder geval 1 Israëlische vlag ziet want ik zal hem dan meebrengen. En ik hoop oprecht dat er meer supporters zijn die dit ook zullen doen. Ik houd dan in gedachte een rondleiding door de Amsterdam Arena voor waar ik met een groepje Israeliërs was die het zo mooi vonden dat ze in Israël naar een wedstrijd van ons aller Ajax keken en dan hun vlag voorbij zagen komen. En dat hun zo ontzettend trots maakte. En ik denk dat het zo hoort en niet dat een groepje van een andere club het voor ons onmogelijk maakt om dat uit te dragen. Dat noem ik meneer Coronel, de omgekeerde wereld. Met vriendelijke groet, Rob Vak 127. Re: ADO Den Haag - Ajax - EJR - 24-03-2011 Rob Vak 27 snapt het niet zo goed. Als je klompen aantrekt of in Eindhoven woont, wordt je boer genoemd. Als je in duitsland woont een kutduitser. Ik ben een kuthagenees en Rotterdammers zijn kakkerlakken. Maar als je uit 020 komt, je hele stadion vol met Davidsterren hangt, je vertegenwoordigt op <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.superjoden.nl">www.superjoden.nl</a><!-- w -->, dan mag de rest van Nederland de geuzennaam joden niet gebruiken? Re: ADO Den Haag - Ajax - Bumme - 24-03-2011 Van NRC.nL: Middenvelder Lex Immers biedt zijn excuses aan. Dat doet hij heel geroutineerd, maar het is dan ook niet de eerste keer deze week. Afgelopen maandag verontschuldigde de voetballer zich nog voor het zingen van het liedje We gaan op Jodenjacht: ââ¬ËIk heb veel spijt van wat er afgelopen zondag na de wedstrijd ADO tegen Ajax is gebeurd.ââ¬â¢ Ik maak voor Immers een espresso met mijn nieuwe portable espressomachine. ââ¬ËHet geeft niet,ââ¬â¢ zeg ik. ââ¬ËJe bent nog jong.ââ¬â¢ Immers neemt een slokje van zijn espresso en knikt. ââ¬ËIk heb de Tweede Wereldoorlog niet meegemaakt.ââ¬â¢ ADO Den Haag legde de zingende middenvelder de maximale geldboete op. De KNVB heeft hem voor vijf duels (één voorwaardelijk) geschorst. ââ¬ËDe leus leek me onschuldig,ââ¬â¢ zegt Immers. ââ¬ËAls ik uit volle borst zing dat ik op jodenjacht ga, dan bedoel ik niet dat ik mensen zonder voorhuid de stuipen op het lijf wil jagen. Maar dat ik Ajax wil verslaan.ââ¬â¢ Gisteren pleitte Ajax-voorzitter Uri Coronel voor het veranderen van de geuzennaam Joden. Ik vraag Lex Immers of hij suggesties heeft. ââ¬ËMietjes,ââ¬â¢ zegt hij onmiddellijk. ââ¬ËOf is dat ook een bevolkingsgroep?ââ¬â¢ Ik vertel dat Nederland talloze homoseksuelen telt. ââ¬ËLeprozen,ââ¬â¢ zegt Immers. ââ¬ËMag dat wel?ââ¬â¢ Ik zeg dat het een twijfelgeval is. De middenvelder denkt diep na. ââ¬ËSmurfen,ââ¬â¢ probeert hij dan. ââ¬ËDie vormen geen bevolkingsgroep. Toch?ââ¬â¢ Ik schud mijn hoofd. Lex Immers drinkt zijn espresso op, haalt diep adem en zingt vervolgens uit volle borst: ââ¬ËWe gaan op smurfenjacht!ââ¬â¢ Hij vraagt wat ik ervan vind. Ik durf niet te zeggen dat Gargamel overtuigender is. Re: ADO Den Haag - Ajax - waf - 24-03-2011 Beste meneer Coronel, Quote:Toen ik vanochtend de krant open sloeg, las ik dat wat ik op maandag 21-03-11 al had voorspeld. Dat wij maar met onze geuzennaam Joden moeten stoppen. Maar is dat dan NIET de omgekeerde wereld en wat volgt hierop? Gaan we dan geen donkere spelers meer opstellen om de oerwoud geluiden uit te bannen?wat een stom stuk. hij heeft natuurlijk wel gelijk dat het nu geen reet meer uitmaakt als ze uitingen geven van joden en/of israel. dat blijft toch. maar hij wil niet begrijpen dat hij net zo triest is als hij zelf ook joden joden zingt. oh nee, volgens coronel gebruik je het dan in positieve zin, dan mag het wel. Re: ADO Den Haag - Ajax - Box Brother - 24-03-2011 EJR Wrote:Misschien kunnen we ADO ook gewoon de schuld geven van de Holocaust? Dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden.... Re: ADO Den Haag - Ajax - waf - 24-03-2011 EJR Wrote:Rob Vak 27 snapt het niet zo goed. Als je klompen aantrekt of in Eindhoven woont, wordt je boer genoemd. Als je in duitsland woont een kutduitser. Ik ben een kuthagenees en Rotterdammers zijn kakkerlakken. Maar als je uit 020 komt, je hele stadion vol met Davidsterren hangt, je vertegenwoordigt op <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.superjoden.nl">http://www.superjoden.nl</a><!-- m -->, dan mag de rest van Nederland de geuzennaam joden niet gebruiken? het feit dat die tiefesbelg en zijn gloryhunterige stinkaanhang trachten de feyenoordsupporters in een poging grappig te zijn vergelijken met een stelletje (overigens onuitroeibare) insecten, rechtvaardigt niet de conclusie dat rotterdammers kakkerlakken zijn. voor de rest ben ik het met je eensch. Re: ADO Den Haag - Ajax - EJR - 25-03-2011 Eindelijk een prima stuk over case Immers, van een rotterdamse jood. ![]() Quote:Met antisemitisme heeft het gedrag van Lex Immers van ADO Den Haag niets te maken. Re: ADO Den Haag - Ajax - D'r an met de lippe - 26-03-2011 waf Wrote:en zie, het gaat weer om de prestaties. eerst als een grote lafmuil de club kiezen die presteert, identiteitsloze meelopers horen nu eenmaal graag bij winnaars, en dan hard gaan roepen dat 'we' of 'je' wat gepresteerd hebt en dat hoge bomen veel wind vangen. nee dat is het joh, ajakkes wordt gehaat om z'n prestaties. als je dat maar blijft zeggen, ga je er misschien nog in gelovern ook. Herkenbaar. Zo denken ze ook in de twentse kerkdorpjes; als je uit Almelo komt, Heracles supporter bent en een hekel hebt aan fct dan heb je een minderwaardigheidscomplex en ben je jaloers. In Almelo zelf hebben wij er een andere benaming voor; clubliefde. |