The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Munchen / Oeiras - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Munchen / Oeiras (/showthread.php?tid=7040) |
RE: Munchen / Oeiras - maartendinkelman - 01-05-2014 Bam! Carreno de tweede set, belangrijk! RE: Munchen / Oeiras - centre court - 01-05-2014 Laat Haas aub fit genoeg zijn om Falla en Seppi te pakken. Hup Carreno. RE: Munchen / Oeiras - Ad Wim - 01-05-2014 Tyfus Melzer. RE: Munchen / Oeiras - Stille - 01-05-2014 Nou daar gaan Carreno en Falla ook eraf. Straks ook Brown eraf. Fognini speelt gewoon. Dat wordt 0 uit 5 ![]() RE: Munchen / Oeiras - _Tampie - 01-05-2014 Wie niet? RE: Munchen / Oeiras - Ad Wim - 01-05-2014 En Hanescu kan opeens weer tennissen? RE: Munchen / Oeiras - centre court - 01-05-2014 Buurs heeft 'm. Dan kan dat allemaal. RE: Munchen / Oeiras - maartendinkelman - 01-05-2014 En Muilie ook.... ![]() Wat een dag! 0 uit 5 doe ik vrolijk aan mee.... RE: Munchen / Oeiras - centre court - 01-05-2014 En Buurs heeft geen GGL. De man die z'n vorige toernooi nog alles op een hoop speelde en van Djoko had moeten winnen verliest dus nu maar de 1e set van challenger-middenmoter Ton Elias. RE: Munchen / Oeiras - maartendinkelman - 01-05-2014 GGL heeft nog niet verloren... ![]() RE: Munchen / Oeiras - Ad Wim - 01-05-2014 Jippie, Fogna speelt. RE: Munchen / Oeiras - Stille - 01-05-2014 Ad zijn leven kan niet meer fout! RE: Munchen / Oeiras - kooltje - 01-05-2014 GGl dit ga je niet menen hoor! RE: Munchen / Oeiras - centre court - 01-05-2014 Je weet het vantevoren. Als Buurs de meest gekozen speler niet neemt gaat er iets geks gebeuren. Nu pakt zijn Hanescu, rare keuze, de 90 punten. Ach gelukkig kleine week. RE: Munchen / Oeiras - maartendinkelman - 01-05-2014 Slechtste dag van FTM van mij dit jaar... Ik heb vaker grote teams dat er op een dag veel tennissers verliezen maar dit slaat echt alles. Carreno hoort niet op gravel te verliezen van Hanescu. Melzer hoort nooit te verliezen van Berankis en al helemaal niet op gravel. GGL verliest van Elias, dit kan toch niet! Ramos verliest van een Seppi waarin hij 2 breaks voor stond in 2e set, onbegrijpelijk! Falla en Brown verliezen, ok dat is het spel, logisch. KUTDAG! En ik dacht er dinsdag nog wel super goed voor te staan! Niet dus. RE: Munchen / Oeiras - Atlanta - 01-05-2014 (01-05-2014, 04:25 PM)maartendinkelman Wrote: Slechtste dag van FTM van mij dit jaar... Zo heb ik me dus de afgelopen 7 weken elke dag gevoeld ![]() RE: Munchen / Oeiras - Ad Wim - 01-05-2014 Mijn week valt of staat met Fognini. Als die fit blijft moet ie iig finale kunnen halen, en eigenlijk gewoon winnen. En dan is het goed. RE: Munchen / Oeiras - buurs - 01-05-2014 Ai, wat een pech met melzer en Ramos ![]() RE: Munchen / Oeiras - buurs - 01-05-2014 (01-05-2014, 04:19 PM)centre court Wrote: Je weet het vantevoren. Als Buurs de meest gekozen speler niet neemt gaat er iets geks gebeuren. Nu pakt zijn Hanescu, rare keuze, de 90 punten. Ach gelukkig kleine week. ![]() RE: Munchen / Oeiras - andre - 01-05-2014 (01-05-2014, 04:25 PM)maartendinkelman Wrote: Slechtste dag van FTM van mij dit jaar...Dat weet je als je zo'n groot team hebt, dan zijn er veel spelers bij waarvan je nu niet direct kunt verwachten dat ze heel ver komen. Toevallig valt het nu op één dag samen. En Carreno, Melzer en GGL waren dan wel duidelijk favoriet, maar zijn nu ook weer niet de spelers waarbij je gerust achterover kunt gaan zitten. Bovendien waren deze 3 erg veel gekozen, dus zo heel veel verlies je daar ook niet mee. Je hebt ook nog Bellucci zie ik. Die heeft toch een prima overwinning gehaald op Del Bonis. Als ik jou was zou ik meer balen van de nederlaag van Montanes gisteren, dat had zo maar anders kunnen aflopen en die had een goede kans om verder te komen. RE: Munchen / Oeiras - Atlanta - 02-05-2014 Lekker Klizan, DGT! RE: Munchen / Oeiras - kooltje - 02-05-2014 Klizan baal ik toch wel van. Lang geprobeerd in mijn team te houden maar uiteindelijk overboord gegooid. Gimeno opwege naar simpele zege. top! RE: Munchen / Oeiras - Mac - 02-05-2014 lekker tommy! hop hop hop RE: Munchen / Oeiras - Ad Wim - 02-05-2014 Gaat idd prima zo. Nu Haas nog even winnen en het is een goed begin. RE: Munchen / Oeiras - maartendinkelman - 02-05-2014 Verlies van Berdych is een leuke meevaller! Kom op Bellucci, laat die Fognini lopen ![]() RE: Munchen / Oeiras - Atlanta - 02-05-2014 Berdych heeft nog zeker niet verloren, maar dan nog is het een zeer slechte keuze. Zelfs bij toernooiwinst is hij bij lange na niet rendabel. RE: Munchen / Oeiras - Ad Wim - 02-05-2014 Ja, je moet eigenlijk willen dat hij wint hier. Fabio gaat prima, op naar toernooiwinst. RE: Munchen / Oeiras - maartendinkelman - 02-05-2014 Er zijn toch 3 mensen in de top 10 die Berdych hebben.... Fognini verliest anders behoorlijk vaak zijn service. Het is gravel, maar toernooiwinst zou ik nog maar niet zo zeker van zijn. Hij komt nog Struff en Klizan tegen ![]() RE: Munchen / Oeiras - Ad Wim - 02-05-2014 Godver, het was Berdych of Gabashvili. Lijkt behoorlijk verkeerd uit te pakken... (02-05-2014, 04:31 PM)maartendinkelman Wrote: Er zijn toch 3 mensen in de top 10 die Berdych hebben.... Die zou ik dus niet als serieuze concurrent zien. RE: Munchen / Oeiras - centre court - 02-05-2014 (02-05-2014, 04:39 PM)Ad Wim Wrote: Godver, het was Berdych of Gabashvili. Lijkt behoorlijk verkeerd uit te pakken... Berlocq bedoel je denk ik. Dat gaat behoorlijk mis ja. Kut Raonic. |