The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
"Het grote FC Twente topic" - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: "Het grote FC Twente topic" (/showthread.php?tid=115)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34


Re: "Het grote FC Twente topic" - Winstonicus - 23-03-2009

Vret Mien Gras Wrote:
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Elli vertrekt in de zomer Sad
Hoogste bieder krijgt hem :Big Grin

Hopen voor ADO dat de biedingen hoog oplopen.
Ik zou hem wel in Amsterdam willen zien maar niet voor meer dan 6 miljoen.

Gelijk heb je, het is een genot om hem bezig te zien.
Ik denk dat hij bij Ajax wel goed zal functioneren in dienst van het elftal. Uiteraard gun ik het Ajax niet, maar met Elli erbij kan Ajax weer een gooi doen naar het kampioenschap. Sterke en scorende verdediging, en als ze Suarez kunnen behouden wordt het volgend seizoen wel wat met Ajax.

verder alles goed met je Vret :crazy:


Re: "Het grote FC Twente topic" - Gerben Zonderland - 23-03-2009

Vret Mien Gras Wrote:het is een genot om hem bezig te zien.

[Image: gay.gif]


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 23-03-2009

Vret Mien Gras Wrote:
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Elli vertrekt in de zomer Sad
Hoogste bieder krijgt hem :Big Grin

Hopen voor ADO dat de biedingen hoog oplopen.
Ik zou hem wel in Amsterdam willen zien maar niet voor meer dan 6 miljoen.

Gelijk heb je, het is een genot om hem bezig te zien.
Ik denk dat hij bij Ajax wel goed zal functioneren in dienst van het elftal. Uiteraard gun ik het Ajax niet, maar met Elli erbij kan Ajax weer een gooi doen naar het kampioenschap. Sterke en scorende verdediging, en als ze Suarez kunnen behouden wordt het volgend seizoen wel wat met Ajax.

ajakkes moet dood.


Re: "Het grote FC Twente topic" - Peter - 23-03-2009

waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Elli vertrekt in de zomer Sad
Hoogste bieder krijgt hem :Big Grin

Hopen voor ADO dat de biedingen hoog oplopen.
Ik zou hem wel in Amsterdam willen zien maar niet voor meer dan 6 miljoen.

Gelijk heb je, het is een genot om hem bezig te zien.
Ik denk dat hij bij Ajax wel goed zal functioneren in dienst van het elftal. Uiteraard gun ik het Ajax niet, maar met Elli erbij kan Ajax weer een gooi doen naar het kampioenschap. Sterke en scorende verdediging, en als ze Suarez kunnen behouden wordt het volgend seizoen wel wat met Ajax.

ajakkes is dood.



Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 23-03-2009

Peter Wrote:ajakkes is dood.

niet waar, het beweegt nog.


Re: "Het grote FC Twente topic" - Gerben Zonderland - 23-03-2009

waf Wrote:
Peter Wrote:ajakkes is dood.

niet waar, het beweegt nog.

Als je de kop van een kip afhakt loopt hij toch ook nog even door?


Re: "Het grote FC Twente topic" - Bumme - 23-03-2009

Strafzaak Arnautovic geseponeerd

ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de strafzaak tegen Marko Arnautovic geseponeerd.
De 19-jarige spits van FC Twente werd door tegenstander Ibrahim Kargbo (Willem II) beschuldigd van racisme.
De Oostenrijker is evenwel na een vooronderzoek door de aanklager vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.

Kargbo zei na afloop van de wedstrijd Willem II - FC Twente (0-2) op 14 maart dat Arnautovic hem onder meer voor ''nigger'' had uitgemaakt. De spits van FC Twente ontkende dat later.

''Er is over en weer van alles naar elkaar geroepen'', legde Arnautovic vorige week uit. ''Het woord nigger heb ik echter absoluut niet gebruikt. Ik begrijp echt niet waarom die zwartjoekel dat zegt.''

Voor een strafzaak bij de KNVB zijn ten minste twee bewijsmiddelen nodig. ''En die waren er niet'', liet een woordvoerder van de voetbalbond maandag weten.


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 23-03-2009

Bumme Wrote:''Het woord nigger heb ik echter absoluut niet gebruikt. Ik begrijp echt niet waarom die zwartjoekel dat zegt.''

:lol:


Re: "Het grote FC Twente topic" - Peter - 23-03-2009

Undecided


Re: "Het grote FC Twente topic" - Vret Mien Gras - 27-03-2009

waf Wrote:
Bumme Wrote:''Het woord nigger heb ik echter absoluut niet gebruikt. Ik begrijp echt niet waarom die zwartjoekel dat zegt.''

:lol:

Hier is dit taalgebruik normaal, check deze boys uit Oldenzaal bij minuut 5:35

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews">http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video ... &tx_ttnews</a><!-- m -->[cat]=238&tx_ttnews[tt_news]=5793&tx_ttnews[month]=03&tx_ttnews[year]=2009&cHash=ec3cd9e4ee


Re: "Het grote FC Twente topic" - Gerben Zonderland - 27-03-2009

Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:''Het woord nigger heb ik echter absoluut niet gebruikt. Ik begrijp echt niet waarom die zwartjoekel dat zegt.''

:lol:

Hier is dit taalgebruik normaal, check deze boys uit Oldenzaal bij minuut 5:35
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-de...che=1&tx_ttnews">http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video ... &tx_ttnews</a><!-- m -->[cat]=238&tx_ttnews[tt_news]=5793&tx_ttnews[month]=03&tx_ttnews[year]=2009&cHash=ec3cd9e4ee

Pagina niet gevonden.
De pagina waarnaar jij op zoek bent kan helaas niet worden gevonden. Onze excuses voor het ongemak.


Re: "Het grote FC Twente topic" - Vret Mien Gras - 27-03-2009

Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:''Het woord nigger heb ik echter absoluut niet gebruikt. Ik begrijp echt niet waarom die zwartjoekel dat zegt.''

:lol:

Hier is dit taalgebruik normaal, check deze boys uit Oldenzaal bij minuut 5:35
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-de...che=1&tx_ttnews">http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video ... &tx_ttnews</a><!-- m -->[cat]=238&tx_ttnews[tt_news]=5793&tx_ttnews[month]=03&tx_ttnews[year]=2009&cHash=ec3cd9e4ee

Pagina niet gevonden.
De pagina waarnaar jij op zoek bent kan helaas niet worden gevonden. Onze excuses voor het ongemak.

Klopt, deeplinken werkt niet.
Check de site en klik op "de tv draait door" ergens in het midden op "home". Selecteer op de kalender afgelopen woensdag en dan bij minuut 5:35.


Re: "Het grote FC Twente topic" - Winstonicus - 27-03-2009

Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:''Het woord nigger heb ik echter absoluut niet gebruikt. Ik begrijp echt niet waarom die zwartjoekel dat zegt.''

:lol:

Hier is dit taalgebruik normaal, check deze boys uit Oldenzaal bij minuut 5:35
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-de...che=1&tx_ttnews">http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video ... &tx_ttnews</a><!-- m -->[cat]=238&tx_ttnews[tt_news]=5793&tx_ttnews[month]=03&tx_ttnews[year]=2009&cHash=ec3cd9e4ee

Pagina niet gevonden.
De pagina waarnaar jij op zoek bent kan helaas niet worden gevonden. Onze excuses voor het ongemak.

Klopt, deeplinken werkt niet.
Check de site en klik op "de tv draait door" ergens in het midden op "home". Selecteer op de kalender afgelopen woensdag en dan bij minuut 5:35.

Undecided Undecided Teringturk

het is ook het eerste filmpje bij blik op de weg die je kan kijken via uitzendinggemist.nl


Re: "Het grote FC Twente topic" - Vret Mien Gras - 27-03-2009

Winstonicus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:''Het woord nigger heb ik echter absoluut niet gebruikt. Ik begrijp echt niet waarom die zwartjoekel dat zegt.''

:lol:

Hier is dit taalgebruik normaal, check deze boys uit Oldenzaal bij minuut 5:35
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-de...che=1&tx_ttnews">http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video ... &tx_ttnews</a><!-- m -->[cat]=238&tx_ttnews[tt_news]=5793&tx_ttnews[month]=03&tx_ttnews[year]=2009&cHash=ec3cd9e4ee

Pagina niet gevonden.
De pagina waarnaar jij op zoek bent kan helaas niet worden gevonden. Onze excuses voor het ongemak.

Klopt, deeplinken werkt niet.
Check de site en klik op "de tv draait door" ergens in het midden op "home". Selecteer op de kalender afgelopen woensdag en dan bij minuut 5:35.

Undecided Undecided Teringturk

het is ook het eerste filmpje bij blik op de weg die je kan kijken via uitzendinggemist.nl

:lol:
He Gaby LONGLEIER, TERINGTURK.


Re: "Het grote FC Twente topic" - harry_bierdop - 10-04-2009

Gaat die Boschker nou eindelijk weer us keepen??

Wordt er doodziek van dat ik elke week 0 punten heb met de profcoach :wink:


Re: "Het grote FC Twente topic" - Balthazar - 10-04-2009

Boschker, Stam en Kufo zijn er niet bij morgen.


Re: "Het grote FC Twente topic" - Bumme - 15-04-2009

Bij ons thuis heeft het FC Twente virus ook toegeslagen. Bumme jr (ruim 4 jaar) heeft zijn hele kamer ondergeplakt met de Fc Twente voetbalplaatjes die hij nog over had.
Toen ik hem vanmorgen vroeg waarom hij dit gedaan heeft antwoorde hij "omdat ik de club met het paard de mooiste club vind en rood mijn lievelingskleur is".
Vanavond dus maar even een hartig woordje met hem spreken..........


Re: "Het grote FC Twente topic" - Treesong - 15-04-2009

"Geen Grolsch meer voor jou, jongeman!" :waf:


Re: "Het grote FC Twente topic" - Vret Mien Gras - 15-04-2009

Bumme Wrote:Bij ons thuis heeft het FC Twente virus ook toegeslagen. Bumme jr (ruim 4 jaar) heeft zijn hele kamer ondergeplakt met de Fc Twente voetbalplaatjes die hij nog over had.
Toen ik hem vanmorgen vroeg waarom hij dit gedaan heeft antwoorde hij "omdat ik de club met het paard de mooiste club vind en rood mijn lievelingskleur is".
Vanavond dus maar even een hartig woordje met hem spreken..........

Haha, nice.
Wat betreft "rood" heeft hij wel gelijk toch :wink:


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 15-04-2009

Bumme Wrote:Bij ons thuis heeft het FC Twente virus ook toegeslagen. Bumme jr (ruim 4 jaar) heeft zijn hele kamer ondergeplakt met de Fc Twente voetbalplaatjes die hij nog over had.
Toen ik hem vanmorgen vroeg waarom hij dit gedaan heeft antwoorde hij "omdat ik de club met het paard de mooiste club vind en rood mijn lievelingskleur is".
Vanavond dus maar even een hartig woordje met hem spreken..........

oh, shinji zegt dat het de club van de paardenlullen is. toch leuk die voetbalplaatjesrage, nooit geweten dat er een paard in het logo van twente zat. Undecided


Re: "Het grote FC Twente topic" - Treesong - 15-04-2009

waf Wrote:oh, shinji zegt dat het de club van de paardenlullen is. toch leuk die voetbalplaatjesrage, nooit geweten dat er een paard in het logo van twente zat. Undecided

Shinji mag dat zeggen want die is voor Ajax Hakkuh


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 15-04-2009

Treesong Wrote:
waf Wrote:oh, shinji zegt dat het de club van de paardenlullen is. toch leuk die voetbalplaatjesrage, nooit geweten dat er een paard in het logo van twente zat. Undecided

Shinji mag dat zeggen want die is voor Ajax Hakkuh

welnee, inmiddels haat hij ajakkes weer. kweenie hoe het komt, zittint bloed denkik.

dirk van 4 reageert ook zo gewiekst als hij een een ventje met een ajakkesshirtje met suarez er op ziet: he, papa, suarez, die gaat toch altijd liggen? toch knap dat ze dat nu al in de gaten hebben? Undecided

dirk is nog voor az trouwens, weet je waarom? omdat ze bovenaan staan. dat zal heel veel forummers bekend voorkomen. 8-[


Re: "Het grote FC Twente topic" - gittermaster - 15-04-2009

Quote:zittint bloed denkik.
Quote:dirk is nog voor az trouwens, weet je waarom? omdat ze bovenaan staan
:-s

das meten met scheve maten Waf... :razz:


Re: "Het grote FC Twente topic" - Bumme - 15-04-2009

Quote:dirk is nog voor az trouwens, weet je waarom? omdat ze bovenaan staan. dat zal heel veel forummers bekend voorkomen. 8-[

Klopt heb ik ook last van gehad. Zo ben ik in 1980 voor het laatst voor AZ geweest en in 1999 voor de laatste keer voor Feyenoord.


Re: "Het grote FC Twente topic" - Treesong - 15-04-2009

waf Wrote:dirk is nog voor az trouwens, weet je waarom? omdat ze bovenaan staan. dat zal heel veel forummers bekend voorkomen. 8-[

Aardje naar ze Vaartje? Appel en boom? :razz:
En nu maar eens zien of-ie net zo masochistisch is als z'n ouwe heer wanneer het verval intreedt :cry:


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 15-04-2009

gittermaster Wrote:
Quote:zittint bloed denkik.
Quote:dirk is nog voor az trouwens, weet je waarom? omdat ze bovenaan staan
:-s

das meten met scheve maten Waf... :razz:

wrom, hij hep zeker ander bloed? ik zal eens vragen voor wie de srv man is. :razz:


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 15-04-2009

Bumme Wrote:
Quote:dirk is nog voor az trouwens, weet je waarom? omdat ze bovenaan staan. dat zal heel veel forummers bekend voorkomen. 8-[

Klopt heb ik ook last van gehad. Zo ben ik in 1980 voor het laatst voor AZ geweest en in 1999 voor de laatste keer voor Feyenoord.

in 1980 werd az 2de en won fainoid de beker. :razz:

jij bent ook lang voor psvee geweest zie ik, ouwe van bummel!


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 15-04-2009

Treesong Wrote:
waf Wrote:dirk is nog voor az trouwens, weet je waarom? omdat ze bovenaan staan. dat zal heel veel forummers bekend voorkomen. 8-[

Aardje naar ze Vaartje? Appel en boom? :razz:
En nu maar eens zien of-ie net zo masochistisch is als z'n ouwe heer wanneer het verval intreedt :cry:

ik ken zijn vader niet. :razz: maar als dna onderzoek uitwijst dat ik zijn vader ben is er nog niets verloren, misschien moeten zijn hersenen nog matchen met het bloed.

hij denkt nu vast nog dat hij naar dirk scheringa vernoemd is. als hij onterfd wordt weet hij wel beter!


Re: "Het grote FC Twente topic" - Treesong - 15-04-2009

waf Wrote:hij denkt nu vast nog dat hij naar dirk scheringa vernoemd is. als hij onterft wordt weet hij wel beter!

Wrs weet hij wel dat je onterfd niet met een t laat eindigen :-"


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 15-04-2009

Treesong Wrote:
waf Wrote:hij denkt nu vast nog dat hij naar dirk scheringa vernoemd is. als hij onterfd wordt weet hij wel beter!

Wrs weet hij wel dat je onterfd niet met een t laat eindigen :-"

gelukkig heb je een foutje gevonden gerben, dan kun je maskeren dat je niet inhoudelijk meer weet te reageren. :razz:

ondanks mijn beeldschermleesblindheid ben ik een prof in de taal in vergelijking met de jeugd (zelfs de jeugd van 4 jaar!), zo las ik in nrc next. :razz: