The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2006 (/showthread.php?tid=711)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49


- Ad Wim - 01-06-2006

Haas verliest de derde set, balen. Maar ik zie hem nog steeds wel gewoon winnen en dat is het belangrijkste met Djokovic in de volgende ronde.


- centre court - 01-06-2006

waske wint gewoon even de 3e set met een TB tegen de niet topfitte Haas. laat waske nu dan ook maar winnen, nu gonzo daar ook al weg is. wordt 't weer wat makkelijker voor Almagro.


- Ad Wim - 01-06-2006

centre court Wrote:waske wint gewoon even de 3e set met een TB tegen de niet topfitte Haas. laat waske nu dan ook maar winnen, nu gonzo daar ook al weg is. wordt 't weer wat makkelijker voor Almagro.
Waarom is Haas niet topfit? Is hem niet aan te zien hoor.


- centre court - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:waske wint gewoon even de 3e set met een TB tegen de niet topfitte Haas. laat waske nu dan ook maar winnen, nu gonzo daar ook al weg is. wordt 't weer wat makkelijker voor Almagro.
Waarom is Haas niet topfit? Is hem niet aan te zien hoor.

ik weet niet of ie nu niet fit is. paar keer opgegeven laatste tijd. 1x in amerika op gravel en laatst in Hamburg nog. dan lijkt me een lange 5 setter niet geweldig.

ps. ik merk dat je geen Jong Oranje kijkt ad? schaam je. Icon_twisted

hofs :8:


- Ad Wim - 01-06-2006

Haas gaf in Hamburg op vanwege een hooikoortsaanval. Dan ben je nu wel weer fit hoor.

En ik zap een beetje tussen Nederland en Haas-Waske. Ik vind die Duitsers leuk spelen.


- buurs - 01-06-2006

Huntelaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D>


- centre court - 01-06-2006

monfils moet die TB ff pakken, anders gaat kooltje met roitman en norman nog meer punten pakken als ik met almagro. :8:


- Ad Wim - 01-06-2006

buurs Wrote:Huntelaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D>
Wie anders...


- Ad Wim - 01-06-2006

Mathieu van 1-4 naar 6-5 :eeeek:


- centre court - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Huntelaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D>
Wie anders...

z'n 1e goeie actie in 300 minuten. :Big Grin

maar ik ben wel blij met de goal hoor. Icon_twisted


- Ad Wim - 01-06-2006

Die Monfils moet zich echt gaan schamen.


- Ad Wim - 01-06-2006

Nadal, Almagro en Ferrer zullen wel niet meer in actie komen vandaag.


- centre court - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:Nadal, Almagro en Ferrer zullen wel niet meer in actie komen vandaag.

tot hoelaat spelen ze dan?


- centre court - 01-06-2006

verdasco is er dus wel 1 die er echt moet. sorry geno en haggie.


- Ad Wim - 01-06-2006

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Nadal, Almagro en Ferrer zullen wel niet meer in actie komen vandaag.

tot hoelaat spelen ze dan?
Tot een uur of 21. En ze gaan niet meer de baan op na 1930 uur denk ik.


- Ad Wim - 01-06-2006

Mathieu wint de set alsnog :eeeek:


- Ad Wim - 01-06-2006

centre court Wrote:verdasco is er dus wel 1 die er echt moet. sorry geno en haggie.
Die moet er inderdaad keihard uit, maar het wordt gewoon straight sets neem ik aan.


- Ad Wim - 01-06-2006

Nadal speelt sowieso niet meer, want Monfils is voorlopig nog niet klaar.
Blake-Almagro zal nog wel beginnen en Ferrer waarsch ook morgen, tenzij Haas nu heel snel de set wint.


- centre court - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:verdasco is er dus wel 1 die er echt moet. sorry geno en haggie.
Die moet er inderdaad keihard uit, maar het wordt gewoon straight sets neem ik aan.

monaco kan voorlopig nog niet aan het verwachtingspatroon voldoen dit seizoen. en ook deze wedstrijd begint hij weer dramatisch.


- Depor - 01-06-2006

Haas breekt en serveert voor de wedstrijd...


- centre court - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:Nadal speelt sowieso niet meer, want Monfils is voorlopig nog niet klaar.
Blake-Almagro zal nog wel beginnen en Ferrer waarsch ook morgen, tenzij Haas nu heel snel de set wint.

morgen dus nadal en federer. :8:

haas gaat de partij nu binnen 5 minuten winnen, dus laat Ferrer maar komen. Ik zie Monfils wel in 5 sets verliezen van die lange domme belg die niks kan op gravel.


- Ad Wim - 01-06-2006

Verdasco is toch ook geen koning? Wat heeft ie dit seizoen nou laten zien? Halve finale Valencia waar ie niet echt van hoogvliegers won en een kwartfinale Hamburg waarbij hij eigenlijk ook alleen van Gonzalez won als goede speler.


- Ad Wim - 01-06-2006

Federer-Massu ga ik voor zitten morgen met m'n kater. Ik denk dat dat een hele mooie gaat worden met hopelijk een stuntje.


- Ad Wim - 01-06-2006

Haas wint, klasse!


- Ad Wim - 01-06-2006

Monfils blijft een drol en hij tennist lelijk, maar hij is mentaal en fysiek wel ijzersterk.


- centre court - 01-06-2006

monfils nu op eurosport, net de 4e set gewonnen met 6-0. 't ziet er toch ook echt niet uit bij Norman.

we beginnen weer met een nieuwe set en dus breakt serra meteen maar weer. als ie 't nou gewoon eens vasthoud...

ljubo stond 6-1 voor in de TB maar Hernandez wint de TB met 9-7. :Big Grin


- Genomico - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:Verdasco is toch ook geen koning? Wat heeft ie dit seizoen nou laten zien? Halve finale Valencia waar ie niet echt van hoogvliegers won en een kwartfinale Hamburg waarbij hij eigenlijk ook alleen van Gonzalez won als goede speler.

Verdasco is en blijft een topper :Big Grin En lijkt me zeker niet kansloos tegen Ferrer en Stepanek en dan zit ie toch al mooi in de halve finale zonder echt top te hoeven spelen...


- centre court - 01-06-2006

Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Verdasco is toch ook geen koning? Wat heeft ie dit seizoen nou laten zien? Halve finale Valencia waar ie niet echt van hoogvliegers won en een kwartfinale Hamburg waarbij hij eigenlijk ook alleen van Gonzalez won als goede speler.

Verdasco is en blijft een topper :Big Grin En lijkt me zeker niet kansloos tegen Ferrer en Stepanek en dan zit ie toch al mooi in de halve finale zonder echt top te hoeven spelen...

ie bunt ga nie goed wies. :wink:


- centre court - 01-06-2006

monfils... Icon_evil


- Ad Wim - 01-06-2006

Het is en blijft echt vreselijk om naar te kijken die Monfils. Ik hoorde net dat zijn tweede sport basketbal is, laat hem dat maar gaan doen.