The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
"Het grote FC Twente topic" - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: "Het grote FC Twente topic" (/showthread.php?tid=115)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34


Re: "Het grote FC Twente topic" - Dugarry - 20-04-2010

Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:oh ja, sinds wanneer krijg je ook geel als je je shirt alleen over je gezicht doet? :roll:

Officiële beslissing
OB 1
Spelers mogen geen onderkleding tonen die is voorzien van slogans of reclame.
De verplichte standaarduitrusting mag geen enkele politieke, religieuze of persoonlijke
uiting bevatten.
• Een speler die zijn shirt omhoog doet of uittrekt om slogans of reclame te tonen,
zal worden gestraft door de organisator van de competitie. De partij van een
speler wiens verplichte standaarduitrusting politieke, religieuze of persoonlijke
uitingen bevat, zal worden gestraft door de organisator van de competitie of
door de FIFA.

Het vieren van een doelpunt
Het is toegestaan, dat een speler zijn vreugde uit als er is gescoord, maar het moet
niet worden overdreven.
Redelijke vreugde-uitingen zijn toegestaan, maar de praktijk van ingestudeerde
uitingen moet niet worden aangemoedigd, wanneer dit uitmondt in buitensporig
tijdrekken. Scheidsrechters moeten in deze gevallen ingrijpen.
Een speler moet een waarschuwing ontvangen als hij:
• naar het oordeel van de scheidsrechter gebaren maakt die provocerend, beledigend
of opruiend zijn;
• in de omheining klimt om een doelpunt te vieren;
• zijn shirt uittrekt of zijn hoofd er mee bedekt;
• zijn hoofd of gezicht bedekt met een masker of soortgelijk voorwerp

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlink/knvb/document/KNVB_spelregels_veldvoetbal.pdf?service=lucene%2FProcessIncrementHitCount&DocumentData%2FDocumentId=706&dataPath=DocumentData%2FData&checksum=-316345094">http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlin ... -316345094</a><!-- m -->

Gerben, volgens mij wilde Waf alleen weten sinds wanneer je hier geel voor krijgt.

Teminste, als ik, in al mijn domheid, zijn post goed interpreteer.....


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 20-04-2010

Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:oh ja, sinds wanneer krijg je ook geel als je je shirt alleen over je gezicht doet? :roll:

Officiële beslissing
OB 1
Spelers mogen geen onderkleding tonen die is voorzien van slogans of reclame.
De verplichte standaarduitrusting mag geen enkele politieke, religieuze of persoonlijke
uiting bevatten.
• Een speler die zijn shirt omhoog doet of uittrekt om slogans of reclame te tonen,
zal worden gestraft door de organisator van de competitie. De partij van een
speler wiens verplichte standaarduitrusting politieke, religieuze of persoonlijke
uitingen bevat, zal worden gestraft door de organisator van de competitie of
door de FIFA.

Het vieren van een doelpunt
Het is toegestaan, dat een speler zijn vreugde uit als er is gescoord, maar het moet
niet worden overdreven.
Redelijke vreugde-uitingen zijn toegestaan, maar de praktijk van ingestudeerde
uitingen moet niet worden aangemoedigd, wanneer dit uitmondt in buitensporig
tijdrekken. Scheidsrechters moeten in deze gevallen ingrijpen.
Een speler moet een waarschuwing ontvangen als hij:
• naar het oordeel van de scheidsrechter gebaren maakt die provocerend, beledigend
of opruiend zijn;
• in de omheining klimt om een doelpunt te vieren;
• zijn shirt uittrekt of zijn hoofd er mee bedekt;
• zijn hoofd of gezicht bedekt met een masker of soortgelijk voorwerp

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlink/knvb/document/KNVB_spelregels_veldvoetbal.pdf?service=lucene%2FProcessIncrementHitCount&DocumentData%2FDocumentId=706&dataPath=DocumentData%2FData&checksum=-316345094">http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlin ... -316345094</a><!-- m -->

ha, kijk aan.

dit is nog niet zo lang denk ik, want eerst was dat alleen als je je shirt uittrok als ik het goed heb.

maar als sneuarez de bal onder zijn shirt doet, is dat dan niet overdreven?

tot slot blijkt hieruit dat zowel sneuarez als de zeeuw geel hadden moeten krijgen toen ajakkes 0-1 maakte in de kuip. maar goed, als ze geel krijgen worden ze toch niet op het formulier vermeld, zo heb ik begrepen.


Re: "Het grote FC Twente topic" - Riekki - 20-04-2010

ben wel benieuwd wat ze onder dat soortgelijk voorwerp verstaan?!?

Die Everton die toverde toch nog wel eens zo'n babyspeentje tussen zn ballen vandaan?!?


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 20-04-2010

Riekki Wrote:ben wel benieuwd wat ze onder dat soortgelijk voorwerp verstaan?!?

Die Everton die toverde toch nog wel eens zo'n babyspeentje tussen zn ballen vandaan?!?

als dat al niet meer mag, maar ja, naar de letter wel een waarschuwing he...

die keeper van chelsea krijgt elke wedstrijd een waarschuwing denk ik. met zijn masker!


Re: "Het grote FC Twente topic" - Gerben Zonderland - 20-04-2010

waf Wrote:
Riekki Wrote:ben wel benieuwd wat ze onder dat soortgelijk voorwerp verstaan?!?

Die Everton die toverde toch nog wel eens zo'n babyspeentje tussen zn ballen vandaan?!?

als dat al niet meer mag, maar ja, naar de letter wel een waarschuwing he...

die keeper van chelsea krijgt elke wedstrijd een waarschuwing denk ik. met zijn masker!

Je zoekt het zelf maar even op, maar er staat ook een artikel in over 'afwijkende objecten' ter bescherming
van lichaamsdelen, zoals brillen, helmen, etc. die vooraf goedgekeurd moeten worden door de scheidsrechter
en die niet medespelers of tegenstanders mogen hinderen, dan wel in gevaar brengen. Geen dank.


Re: "Het grote FC Twente topic" - Dugarry - 20-04-2010

Undecided

Dat is een helm lief klein Wafje, helaas voor jou geen duitse [gay]


Re: "Het grote FC Twente topic" - Mac - 20-04-2010

Ik vraag me meer af wie er in godsnaam ooit een masker ergens vandaan heeft getoverd om zo zijn doelpunt te vieren. En vooral, wat voor masker? Spiderman? Scream? Batman?


Re: "Het grote FC Twente topic" - Mukkus - 20-04-2010

Mac Wrote:Ik vraag me meer af wie er in godsnaam ooit een masker ergens vandaan heeft getoverd om zo zijn doelpunt te vieren. En vooral, wat voor masker? Spiderman? Scream? Batman?

Makaay houdt altijd een grindtegel voor hoofd zijn als ie een doelpunt maakt! Dat mag wel?!


Re: "Het grote FC Twente topic" - gittermaster - 20-04-2010

:lol:


Re: "Het grote FC Twente topic" - Dugarry - 20-04-2010

Mac Wrote:Ik vraag me meer af wie er in godsnaam ooit een masker ergens vandaan heeft getoverd om zo zijn doelpunt te vieren. En vooral, wat voor masker? Spiderman? Scream? Batman?

Die Argentijnse lamzak van Newcastle deed altijd een Spiderman masker op, bij zijn vorige club en ook met interlands.

Geen idee of hij dat nog steeds doet. Gutierrez is dat in ieder geval.


Ohw, hij heeft het dus bij Newcastle ook al eens gedaan.

[Image: article-0-0899831B000005DC-365_468x286.jpg]


Re: "Het grote FC Twente topic" - Mukkus - 20-04-2010

Mukkus Wrote:Bak Nielsen kreeg voor een soortgelijke uitspraak (nav de uitwedstrijd tegen ADO) eerder dit jaar aan het adres van Blom 1 wedstrijd voorwaardelijk.

Ronnie Stam krijgt een schorsing van 1 wedstrijd VOORWAARDELIJK met een looptijd van 1 jaar. Plus een boete van € 1.000 euro.
Derhalve een exact gelijke straf als die soortgelijke situatie van Bak Nielsen (ook hij kreeg een boete).


Re: "Het grote FC Twente topic" - Dugarry - 20-04-2010

Toch lonkt dit naar een groot complottheorie, hoe je het ook wendt of keert #-o


Re: "Het grote FC Twente topic" - Jansoe - 20-04-2010

Je kunt hier gvd geen topic meer openen of je moet dat verdomde geleuter van die feyenoord kleuter en zijn complottheorieën etc etc lezen. Zelfs in het grote FC Twente topic gaat meneer zeiken over ajax en al dat bevoordelen etc etc... Undecided Undecided

man lazer op... #-o


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 20-04-2010

Jansoe Wrote:Je kunt hier gvd geen topic meer openen of je moet dat verdomde geleuter van die feyenoord kleuter en zijn complottheorieën etc etc lezen. Zelfs in het grote FC Twente topic gaat meneer zeiken over ajax en al dat bevoordelen etc etc... Undecided Undecided

man lazer op... #-o

oh god, daar heb je de volgende meeloper weer.

eb sports erbij en ik heb kwartet. \Big Grin/

heerlijk, jullie zijn de levende verklaring voor haat tegen de neuzen. stelletje nietsbegrijpende tering supportunisten. Hakkuh


Re: "Het grote FC Twente topic" - Dugarry - 20-04-2010

Calimero


Re: "Het grote FC Twente topic" - Box Brother - 20-04-2010

Voorwaardelijke straf + geldboete dus...

Quote:'Leugenaar' kost Stam geen duel
AMSTERDAM - Ronnie Stam kan op zondag 2 mei normaal gesproken gewoon voor FC Twente uitkomen in het mogelijke kampioensduel tegen NAC Breda. De middenvelder hoeft namelijk niet te vrezen voor een schorsing.

De aanklager betaald voetbal van de KNVB had een onderzoek ingesteld naar de uitlatingen van Stam, na afloop van het verloren competitieduel tegen AZ. Na die wedstrijd uitte hij zijn ongenoegen over scheidsrechter Pieter Vink, die FC Twente een strafschop onthield na overduidelijk hands van AZ-speler Simon Poulsen. Stam noemde de arbiter 'een leugenaar'.

Uiteindelijk deed de aanklager Stam een schikkingsvoorstel van een straf die een boete van 1000 euro omvat en een voorwaardelijke schorsing van één wedstrijd, met een looptijd van een jaar. Stam ging akkoord met het voorstel.



Re: "Het grote FC Twente topic" - gittermaster - 20-04-2010

zie jewel dat die kessler een twente supporter is; is er nou nieman die dit iniziet, alweer het zoveelste bewijs


Re: "Het grote FC Twente topic" - Jansoe - 20-04-2010

waf Wrote:oh god, daar heb je de volgende meeloper weer.

eb sports erbij en ik heb kwartet. \Big Grin/

heerlijk, jullie zijn de levende verklaring voor haat tegen de neuzen. stelletje nietsbegrijpende tering supportunisten. Hakkuh

Och Wafje toch. Kun je weer niet normaal op een post reageren en ga je maar weer jij- bakken....

Het zou je sieren als je dan gewoon je waffel dicht houdt. Daarnaast is het smijten van ziektes nu ook niet een voorbeeld van het niveau dat jij zegt dat je hebt...


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 21-04-2010

gittermaster Wrote:zie jewel dat die kessler een twente supporter is; is er nou nieman die dit iniziet, alweer het zoveelste bewijs

gitter, leuke en dappere poging, maar kessler heeft al meermalen gewoon toegegeven dat twente zijn club is. daarvan bewijs zoeken is dus een beetje overbodig.

en in dit geval beslist kessler niet he, maar de tuchtcommissie/aanklager. dat is de club met die aanklager met dat ajakkesshirt onder zijn toga. waarschijnlijk vond hij het er nu zo dik bovenop liggen om stam te schorsen dat hij het niet gedaan heeft.

dat kunnen ze gewoon herstellen hoor, gewoon een pro-ajakkes scheids aanstellen bij nac twente, blom of zo, of braamhaar.


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 21-04-2010

Jansoe Wrote:
waf Wrote:oh god, daar heb je de volgende meeloper weer.

eb sports erbij en ik heb kwartet. \Big Grin/

heerlijk, jullie zijn de levende verklaring voor haat tegen de neuzen. stelletje nietsbegrijpende tering supportunisten. Hakkuh

Och Wafje toch. Kun je weer niet normaal op een post reageren en ga je maar weer jij- bakken....

Het zou je sieren als je dan gewoon je waffel dicht houdt. Daarnaast is het smijten van ziektes nu ook niet een voorbeeld van het niveau dat jij zegt dat je hebt...

ik weet dat meeloperij een ziekte is, maar het wordt in dit geval functioneel gebruikt.

welk niveau zeg ik dat ik heb? graag met quote he, dan is het voor iedereen duidelijk. en oh ja, als je het niet kunt vinden, wil vast even vermelden dat je er (weer eens) naast zat.

waarom gebruik je het verkleinwoord 'wafje' eigenlijk? omdat je met dugarry wilt meelopen? en/of omdat je jezelf dan groter maakte en het dus, net zoals de pogingen van dugarry, denigrerend bedoelde? ik denk dat je dat wel kunt uitleggen.


Re: "Het grote FC Twente topic" - Fabian - 21-04-2010

waf Wrote:
Jansoe Wrote:
waf Wrote:oh god, daar heb je de volgende meeloper weer.

eb sports erbij en ik heb kwartet. \Big Grin/

heerlijk, jullie zijn de levende verklaring voor haat tegen de neuzen. stelletje nietsbegrijpende tering supportunisten. Hakkuh

Och Wafje toch. Kun je weer niet normaal op een post reageren en ga je maar weer jij- bakken....

Het zou je sieren als je dan gewoon je waffel dicht houdt. Daarnaast is het smijten van ziektes nu ook niet een voorbeeld van het niveau dat jij zegt dat je hebt...

ik weet dat meeloperij een ziekte is, maar het wordt in dit geval functioneel gebruikt.

welk niveau zeg ik dat ik heb? graag met quote he, dan is het voor iedereen duidelijk. en oh ja, als je het niet kunt vinden, wil vast even vermelden dat je er (weer eens) naast zat.

waarom gebruik je het verkleinwoord 'wafje' eigenlijk? omdat je met dugarry wilt meelopen? en/of omdat je jezelf dan groter maakt en het dus, net zoals de pogingen van dugarry, denigrerend bedoeld? ik denk dat je dat wel kunt uitleggen.

Driemaal raden wie er begonnen is met denigrerende verbasteringen van namen van forummers......
De pot verwijt de ketel, ontzettende randdebiel . :-$


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 21-04-2010

Fabian Wrote:
waf Wrote:
Jansoe Wrote:
waf Wrote:oh god, daar heb je de volgende meeloper weer.

eb sports erbij en ik heb kwartet. \Big Grin/

heerlijk, jullie zijn de levende verklaring voor haat tegen de neuzen. stelletje nietsbegrijpende tering supportunisten. Hakkuh

Och Wafje toch. Kun je weer niet normaal op een post reageren en ga je maar weer jij- bakken....

Het zou je sieren als je dan gewoon je waffel dicht houdt. Daarnaast is het smijten van ziektes nu ook niet een voorbeeld van het niveau dat jij zegt dat je hebt...

ik weet dat meeloperij een ziekte is, maar het wordt in dit geval functioneel gebruikt.

welk niveau zeg ik dat ik heb? graag met quote he, dan is het voor iedereen duidelijk. en oh ja, als je het niet kunt vinden, wil vast even vermelden dat je er (weer eens) naast zat.

waarom gebruik je het verkleinwoord 'wafje' eigenlijk? omdat je met dugarry wilt meelopen? en/of omdat je jezelf dan groter maakt en het dus, net zoals de pogingen van dugarry, denigrerend bedoelde? ik denk dat je dat wel kunt uitleggen.

Driemaal raden wie er begonnen is met denigrerende verbasteringen van namen van forummers......
De pot verwijt de ketel, ontzettende randdebiel . :-$

oh, zijn verbasteringen denigrerend bedoeld? fabiankerd is gewoon een uiting dat je een jankebal bent. en jij bent inderdaad een deurmat voor me. ik heb er geen naamsverbastering voor nodig om te zeggen dat ik pis op je en jij het levend voorbeeld bent waarom er zo'n haat is tegen die neuzen. vind je dat denigrerend? mooi.

wafje is trouwens geen verbastering. bovendien vraag ik of hij het denigrerend bedoelde. daar kan hij gewoon op antwoorden. als hij ja zegt lach ik me helemaal dood. dat is een beetje hetzelfde als een kwijlende mongool in een rolstoel die een voorbijganger zegt dat hij niet goed bij z'n hoofd is.

toch wel vermoeiend, als je tegen de een praat, antwoordt de ander. ontzettend neuzenforum wordt het zo. maar help elkaar maar hoor, jullie hebben het nodig.

of ga lekker naar een erkend neuzenforum, daar is vast geen afwijkende mening te vinden, kun je lekker incestueus door blijven leuteren met een plaat voor je kop.


Re: "Het grote FC Twente topic" - Fabian - 21-04-2010

waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Jansoe Wrote:
waf Wrote:oh god, daar heb je de volgende meeloper weer.

eb sports erbij en ik heb kwartet. \Big Grin/

heerlijk, jullie zijn de levende verklaring voor haat tegen de neuzen. stelletje nietsbegrijpende tering supportunisten. Hakkuh

Och Wafje toch. Kun je weer niet normaal op een post reageren en ga je maar weer jij- bakken....

Het zou je sieren als je dan gewoon je waffel dicht houdt. Daarnaast is het smijten van ziektes nu ook niet een voorbeeld van het niveau dat jij zegt dat je hebt...

ik weet dat meeloperij een ziekte is, maar het wordt in dit geval functioneel gebruikt.

welk niveau zeg ik dat ik heb? graag met quote he, dan is het voor iedereen duidelijk. en oh ja, als je het niet kunt vinden, wil vast even vermelden dat je er (weer eens) naast zat.

waarom gebruik je het verkleinwoord 'wafje' eigenlijk? omdat je met dugarry wilt meelopen? en/of omdat je jezelf dan groter maakt en het dus, net zoals de pogingen van dugarry, denigrerend bedoelde? ik denk dat je dat wel kunt uitleggen.

Driemaal raden wie er begonnen is met denigrerende verbasteringen van namen van forummers......
De pot verwijt de ketel, ontzettende randdebiel . :-$

oh, zijn verbasteringen denigrerend bedoeld? fabiankerd is gewoon een uiting dat je een jankebal bent. en jij bent inderdaad een deurmat voor me. ik heb er geen naamsverbastering voor nodig om te zeggen dat ik pis op je en jij het levend voorbeeld bent waarom er zo'n haat is tegen die neuzen. vind je dat denigrerend? mooi.

wafje is trouwens geen verbastering. bovendien vraag ik of hij het denigrerend bedoelde. daar kan hij gewoon op antwoorden. als hij ja zegt lach ik me helemaal dood. dat is een beetje hetzelfde als een kwijlende mongool in een rolstoel die een voorbijganger zegt dat hij niet goed bij z'n hoofd is.

toch wel vermoeiend, als je tegen de een praat, antwoordt de ander. ontzettend neuzenforum wordt het zo. maar help elkaar maar hoor, jullie hebben het nodig.

of ga lekker naar een erkend neuzenforum, daar is vast geen afwijkende mening te vinden, kun je lekker incestueus door blijven leuteren met een plaat voor je kop.

En maar draaien en keren en weer draaien.
Lachwekkend gewoon. Gelukkig heb jij wel die haat, haat is goed voor je. :crazy:


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 21-04-2010

Fabian Wrote:En maar draaien en keren en weer draaien.

wel uitleggen waar ik draai dan he. niet zomaar wat roepen, blaaskaak. maar ik weet het al hoor, je kunt het niet uitleggen.

Quote:Lachwekkend gewoon. Gelukkig heb jij wel die haat, haat is goed voor je. :crazy:

dat staat nergens he, dat ik die haat heb. beter is het als je conclusies trekken aan een ander overlaat, ik heb het je al vaker gezegd, maar je kunt het gewoon niet.


Re: "Het grote FC Twente topic" - Mukkus - 21-04-2010

waf Wrote:en jij bent inderdaad een deurmat voor me. ik heb er geen naamsverbastering voor nodig om te zeggen dat ik pis op je en jij het levend voorbeeld bent waarom er zo'n haat is tegen die neuzen.

[Image: hitler460.jpg]


Re: "Het grote FC Twente topic" - waf - 21-04-2010

Mukkus Wrote:
waf Wrote:en jij bent inderdaad een deurmat voor me. ik heb er geen naamsverbastering voor nodig om te zeggen dat ik pis op je en jij het levend voorbeeld bent waarom er zo'n haat is tegen die neuzen.

[Image: hitler460.jpg]

ach gut, daar hebben we de pretens objectieve boer die zonodig de oorlog erbij moet halen. wat een enorme kwezel ben je toch. 8-[


Re: "Het grote FC Twente topic" - Mukkus - 21-04-2010

waf Wrote:ach gut

[baby]


Re: "Het grote FC Twente topic" - Bocaloca - 21-04-2010

Zeg Waf, moet jij niet eens gewoon werken?


Re: "Het grote FC Twente topic" - Lamme Lennie - 21-04-2010

waf Wrote:dat staat nergens he, dat ik die haat heb. beter is het als je conclusies trekken aan een ander overlaat, ik heb het je al vaker gezegd, maar je kunt het gewoon niet.

Posted: Mon Apr 20, 2009 16:53

waf Wrote:blablablabla.........

ik haat ajakkes en alles wat daar mee te maken heeft. je gehele opsomming is dus lariekoek.


Laat even duidelijk zijn dat ik me verder niet wil bemoeien met deze zeer leeswaardige discussie, maar als je een fotografisch geheugen hebt moet je daar ook af en toe gebruik van maken :8:


Re: "Het grote FC Twente topic" - Fabian - 21-04-2010

Ik benoem het ook niet voor niets, maar meneer moet dan weer met een dooddoener komen dat hij nooit iets in die trant gezegd heeft 'bewijs het maar'.

Uiteraard kon ik het weer niet vinden, tussen al die posts van die blatende hond... Dus bedankt LL.


Kom er maar in blafbek! Undecided