The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Memphis / Marseille / Buenos Aires - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Memphis / Marseille / Buenos Aires (/showthread.php?tid=4278) |
Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 20-02-2009 Kut-Baghdatis. ](*,) Maar idd, nu heel hard hopen op die Hewitt-Del Potro finale =D> Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kuiper - 20-02-2009 Prima uitslagen. =D> De ideale situatie zou hier ook zijn: Roddick - Hewitt Sela - Del Potro En dan heb ik in Argentinie nog hopelijk een halve finale tussen Robredo en Acasuso. En in Marseille een halve tussen Youzhny en Benneteau. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 20-02-2009 vreemd, of eigenlijk ook niet. Buurs laat niets van zich horen, zal wel met het verlies van bagh te maken hebben.. :o Wat zal het hier rustig worden wanneer ferrero nalbandian vnv om 23uur afsmeert!!! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 20-02-2009 Jij wordt heel rustig Hag! Nalbi komt even op 0-2 achterstand om vervolgens te winnen met 6-4 6-2. Querrey in bloedvorm...pak jij Roddick dan maar! Hewitt zie ik daar niet toe in staat. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Overdune - 20-02-2009 Ik ben ook bang voor Querrey, plus ik denk dat Sela het niet gaat redden tegen Kunitsyn. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 20-02-2009 Haggie Wrote:vreemd, of eigenlijk ook niet. Buurs laat niets van zich horen, zal wel met het verlies van bagh te maken hebben.. :o Ik ben in voorbereiding op een lange dag. Ben vanavond rond 22 uur thuis en zal verder niet online zijn. Het is dat je het even weet :8: KUT QUERREY!!!!!!!!!!! ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - andre - 20-02-2009 Inderdaad, Baghdatis is een tegenvaller. Nu moet Stepanek winnen, anders wordt het nog niets in Memphis. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 20-02-2009 Zal toch niet...Potro redelijk eenvoudig langs Gulbis...gewoon een lange wedstrijd van maken dan gaat Radek de vermoeidheid wel voelen... Mooie wedstrijden! Ga vast hup zeggen... Hup Nalbi... Hup Oscar... Hup Sam... Hup Potro... Hup Sela... Dan vergeet ik mijn drie Marseille spelers en Monaco nog...maar daar gaan er twee van door en twee vallen er af... Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Bocaloca - 20-02-2009 Hup Dandy Andy en Potro :-" Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 20-02-2009 Djoko op *4-2, 30-15! Op naar de finale kerel Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 20-02-2009 Djoko mag dat toernooi wel winnen. =D> Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 20-02-2009 Break op love in de tweede...Hier gaat Djoko niet moe van worden...Morgen wel hopelijk door Lopez... Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 20-02-2009 Na Djoko (6-3 5-3..) komt Youzhny op de baan! Erg belangrijk weer, hij moet gewoon winnen! Ik kan het niet volgen. Zometeen met Scholten! vast JCF - Nalbi spelen in real life \ ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 20-02-2009 Youzhny zal een stuk spannender worden inderdaad...Toch niet heel vaak gekozen en dus belangrijk! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 20-02-2009 Djokovic 6-3 6-3. Regelmatige overwinning! KOM OP YOUZ.. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 20-02-2009 Youzhny mist zn eerste bp...Llodra blijft geen enkele keer achterin... Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 20-02-2009 Youzhny staat echt goed te spelen..Mist een beetje geluk om te breaken. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 20-02-2009 Wat een rust hier...goede wedstrijd! Pak die TB Youzhny! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 20-02-2009 Werk he, maar ik zie dat Llodra heerlijk gaat in die tiebreak tot zover. Kom op Michael! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 20-02-2009 Erg sterke tb van Llodra... Dan Maar in drie Youzhny Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 20-02-2009 klasse Llodra Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kuiper - 20-02-2009 Ik kom thuis en geen internet gezien vanmiddag. Youzhny verliest de 1e set in de TB. ![]() Hij moet Llodra toch wel kunnen pakken. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kuiper - 20-02-2009 En een break in de 2e set voor Llodra. Kop om Youzhny man. ![]() Trouwens wel weer een mooie keuze van Elikian. : ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kuiper - 20-02-2009 kooltje Wrote:Youzhny mist zn eerste bp...Llodra blijft geen enkele keer achterin... Inderdaad, elke opslag komt ie naar voren. Ook op zijn tweede. Dat Youzhny daar geen antwoord op heeft. :roll: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 20-02-2009 Prachtig toch? Helaas is hij ongeveer nog maar de enige... Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 20-02-2009 6-5* Youzhny, nja dan nog maar een keer via de TB Michael! =D> Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 20-02-2009 kom op youzhny. Pak die tweede set. Dan ben ik in de derde set thuis om je volledig naar de overwinning te schreeuwen!!! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 20-02-2009 2 sp #-o Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 20-02-2009 doe het, doe het, doe het dan Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 20-02-2009 Allebei weggewerkt =D> |