The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- de nieuwe - 06-06-2006 Marshall Wrote:de nieuwe Wrote:Marshall Wrote:Salade hoort erbij, om te voorkomen dat ik van honger het vlees al in 'rare' staat naar binnen slurp... Wel vanwege gezondheidsredenen dus =D> =D> =D> - Treesong - 06-06-2006 Mietjes - de nieuwe - 06-06-2006 Treesong Wrote:Mietjes Wat, niet eens sloebers ? :lol: - Treesong - 06-06-2006 BBQ-fans zijn a priori al sloebers :wink: - Bor de Wolf - 06-06-2006 door Bor genomineerd als discussie/topic van het jaar - Marshall - 06-06-2006 Treesong Wrote:BBQ-fans zijn a priori al sloebers :wink: Ben, sinds ik zelfstandig woon met zo'n mooie grote Weber-BBQ, al geen fan meer van BBQen... Elke keer weer die ****-roosters schoonmaken... ![]() - Treesong - 06-06-2006 Marshall Wrote:Treesong Wrote:BBQ-fans zijn a priori al sloebers :wink: Daar heb je nou een vriendin voor, oliebol :lol: - Marshall - 06-06-2006 Treesong Wrote:Marshall Wrote:Treesong Wrote:BBQ-fans zijn a priori al sloebers :wink: Ja, maar die is dan spontaan altijd de hond aan het uitlaten :lol: Vervolgens staan die roosters er nog 4 weken onder het mom 'als ze zich eraan ergert zal ze het wel schoonmaken' maar helaas... - Treesong - 06-06-2006 Haha, zo kort samenwonen en nu al geen korrel kaas meer op je brood... Succes met het WK :cheers: - Mukkus - 06-06-2006 Simpel: Hond buiten, roosters buiten. Hond wordt uitgelaten en kan de roosters schoonlikken. Marshall en vrouw naar slaapkamer..... Roosters schoonmaken is nog nooit zo leuk geweest. Makkelijker kan ik het niet maken. Succes. - Marshall - 06-06-2006 Goed idee Muk! ![]() Enne Tree, WK is al geregeld. TV is gereserveerd. Vrouwtje moest al erg hard lachen toen de commentator van de commercielen laatst vrolijk zei: "Ook tijdens het WK kijkt u CSI...". "Ik denk het niet" was haar olijke respons, "of anders beneden..." ![]() - Treesong - 06-06-2006 We zullen zien... Niets in deze wereld is gratis. - Mukkus - 06-06-2006 Mijn vrouw heeft tijdens de eerste drie dagen van het WK een weekendje gepland met haar vriendin. Ze twijfelden een aantal weken geleden over de data. Ik heb ze rustig richting het weekend van 9-11 juni weten te duwen......onder het mom van "dan heb je een grotere kans dat het mooi weer is....blablabla..." Kortom: Mexico - Togo live! ![]() - waf - 06-06-2006 Mukkus Wrote:Mijn vrouw heeft tijdens de eerste drie dagen van het WK een weekendje gepland met haar vriendin. Ze twijfelden een aantal weken geleden over de data. Ik heb ze rustig richting het weekend van 9-11 juni weten te duwen......onder het mom van "dan heb je een grotere kans dat het mooi weer is....blablabla..." mexico togo, is dat de kwartfinale of zo? je bedoelt dat je op moet passen tijdens engeland par en nederland servie? :eeeek: pappa, mag ik een ijsje pappa, ik heb dorst pappa, mag ik sponge bob kijken? pappa, wil je de dora cd rom even opzetten pappa, ik heb de limonade over het toetsenbord laten vallen. pappa, het toetsenbord doet het niet meer pappa, mag ik buiten spelen pappa, ik ben gevallen ... - Treesong - 06-06-2006 Mukkus Wrote:Mijn vrouw heeft tijdens de eerste drie dagen van het WK een weekendje gepland met haar vriendin. Ze twijfelden een aantal weken geleden over de data. Ik heb ze rustig richting het weekend van 9-11 juni weten te duwen......onder het mom van "dan heb je een grotere kans dat het mooi weer is....blablabla..." En het wordt inderdaad skoftig mooi weer dit weekend... :wink: Een goede reden om af te zakken naar Noord-Holland voor een potje voetbalkijkerij :waf: - waf - 06-06-2006 Treesong Wrote:En het wordt inderdaad skoftig mooi weer dit weekend... :wink: huh, ik dacht dat jij in zuidholland ging kijken? - Treesong - 06-06-2006 waf Wrote:Treesong Wrote:En het wordt inderdaad skoftig mooi weer dit weekend... :wink: De supergeheime locatie wordt pas doorgegeven tijdens het rijden door Noord-Holland, dat spreekt voor zich ![]() - de nieuwe - 06-06-2006 Al dan niet onder het genot van een bbq-tje :wink: - Gerben Zonderland - 06-06-2006 Treesong Wrote:En het wordt inderdaad skoftig mooi weer dit weekend... :wink: skandalig mooi! =D> - Mukkus - 06-06-2006 waf Wrote:Mukkus Wrote:Mijn vrouw heeft tijdens de eerste drie dagen van het WK een weekendje gepland met haar vriendin. Ze twijfelden een aantal weken geleden over de data. Ik heb ze rustig richting het weekend van 9-11 juni weten te duwen......onder het mom van "dan heb je een grotere kans dat het mooi weer is....blablabla..." Ter aanvulling voor waf: ook Mexico - Togo dus. - Ricochan - 06-06-2006 Bor de Wolf Wrote:door Bor genomineerd als discussie/topic van het jaar door mij ook ! Geeft aan hoe belangrijk ik de uitverkiezing vind... - Treesong - 06-06-2006 waf Wrote:pappa, wil je de dora cd rom even opzetten [b] Da's toch niet dat mexicaanse grietje met die douwe dabbert rugzak en die enge aap hè :eeeek: - Mukkus - 06-06-2006 Treesong Wrote:waf Wrote:pappa, wil je de dora cd rom even opzetten [b] Mexicaanse? Dat is toch een Afghaans grietje afkomstig uit het Tora Dora - gebergte? :-k (en nu rustig op Gerben wachten, zodat ie kan vertellen dat ik het Tora Bora-gebergte bedoel. Hij heeft toch een jaar gestudeerd voor Aarderijkskunde-leraar .....) - gittermaster - 06-06-2006 Treesong Wrote:waf Wrote:Treesong Wrote:En het wordt inderdaad skoftig mooi weer dit weekend... :wink: Hoe ga jij naar Z. Holland Tree? Ik ben met de auto, maar heb die dag daarvoor een hotalarrangement geboekt in Putten; zo'n thermae-gebeuren, met moeder de vrouw, zodat het WK is afgekocht. In principe was ik van plan om vanuit Putten meteen richting Z. Holland te rijden, maar als jij geen vervoer heb, kan ik je wel ergens oppikken... - Treesong - 06-06-2006 Ik toeter gewoon met de trein vanaf Lelylaan richting het zuiden. Da's de vorige keren ook goed gegaan... alleen terug wat minder #-o :oops: - waf - 06-06-2006 Mukkus Wrote:pappa, mag ik een ijsje [jawel, vriezer staat op zolder]paaaaaappaaaaa, ik krijg de vriezer niet open - gittermaster - 06-06-2006 Treesong Wrote:Ik toeter gewoon met de trein vanaf Lelylaan richting het zuiden. Da's de vorige keren ook goed gegaan... alleen terug wat minder #-o :oops: Haha, nou dan kan je terug een slinger van mij krijgen... Echter, ik weet niet precies waar ik moet zijn, als iemand mij dat nog kan laten weten?! - waf - 06-06-2006 gittermaster Wrote:Treesong Wrote:Ik toeter gewoon met de trein vanaf Lelylaan richting het zuiden. Da's de vorige keren ook goed gegaan... alleen terug wat minder #-o :oops: ik weet het ook nog niet. : ![]() ik vind met de auto komen wel onverstandig. ik doe het dit keer niet, met dat weer en zo'n wedstrijd heb je kans op dorst. - Treesong - 06-06-2006 Mukkus Wrote:Mexicaanse? Dat is toch een Afghaans grietje afkomstig uit het Tora Dora - gebergte? :-k Het succes van de Amerikaanse show zit em in het feit dat Dora zowel Spaans als Engels praat... but it kinda freaked me out. Loopt ze door een bos een boze krokodil tegen het lijf die in het Spaans begint te foeteren en dan die enge aap erbij... brrrr - gittermaster - 06-06-2006 waf Wrote:gittermaster Wrote:Treesong Wrote:Ik toeter gewoon met de trein vanaf Lelylaan richting het zuiden. Da's de vorige keren ook goed gegaan... alleen terug wat minder #-o :oops: tja, zit in dubio. Kom waarschijnlijk rechtstreeks vanuit Putten, dan moet ik noodgedwongen. Daarnaast zijn de trein en ik geen goeie combi. Nog even denken over een eventueel alternatief. |