The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104)

- goa - 14-06-2006

Vandaag:
[Image: Smiths-NI.jpg]

Morgen:
[Image: visitekaartje.jpg]

- Bocaloca - 14-06-2006

jah effe bezuinigen Wink

- Treesong - 14-06-2006

Ik ga latkes maken met een stukkie vis =P~

- Marshall - 18-07-2006

Wat eten we vandaag met deze hitte? Heb echt geen puf om over een indonesische stoofpot gebogen te staan... Wat eet de forummer vandaag, salade ofzo?

- de nieuwe - 18-07-2006

Eten????Niet te veel en niet te warm nu. Wordt waarschijnlijk een salade met een stokbroodje .

- Gerben Zonderland - 18-07-2006

de nieuwe Wrote:Eten????Niet te veel en niet te warm nu. Wordt waarschijnlijk een salade met een stokbroodje .

Hier ook een pasta-salade met wat pijnboompitjes, tomaat en andere snuisterijen...

- Marshall - 18-07-2006

Denk dat het hier ook een stokbroodje wordt ofzo... Pastasalade heb ik zondag 15 man verjaarsvisite al blij mee gemaakt...

- Treesong - 18-07-2006

Gegrillde merguezworstjes met knoflooksaus =P~

- Marshall - 18-07-2006

...en...... ?

- Treesong - 18-07-2006

Marshall Wrote:...en...... ?

Niks. Ik doe het Atkins dieet Hakkuh

Treesong Wrote:

Christopher? Mag je dan ook Broek Sjields (talking about eeties-revaivel) een klap onder het shirt (welk shirt?) geven?

- Treesong - 18-07-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:

Christopher? Mag je dan ook Broek Sjields (talking about eeties-revaivel) een klap onder het shirt (welk shirt?) geven?

Ik heb die knakker toevallig vrijdag opgezocht op imdb... blijkt ie ontiegelijk veel films te hebben gemaakt nog Confused

Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:

Ik heb die knakker toevallig vrijdag opgezocht op imdb... blijkt ie ontiegelijk veel films te hebben gemaakt nog Confused

:eeeek: Tering, maar wat een poepfilms allemaal, al was zijn tegenspeelster in 13th Child niet misselijk... =P~
Verdammt, ook nog met Forsythe, Reynolds en Eleniak in een B-vehikel. http://www.imdb.com/title/tt0362820/

- goa - 19-07-2006

Treesong Wrote:Ik doe het Atkins dieet Hakkuh

Kan ik een levensverzekering op je afsluiten?

The Times Wrote:Founder of Atkins diet 'was obese when he died'

Times Online February 10, 2004

Dr Robert Atkins, creator of the famous low-carbohydrate diet, was clinically obese at the time of his death, according to medical reports made public today.

The New York medical examiner's records, which have been published by the Wall Street Journal, state that Dr Atkins weighed 18 and a half stone when he died last April after being injured in a fall on an icy New York City street.

At 6ft tall, Dr Atkins, 72, would have qualified as obese, according to the Centre for Disease Control and Prevention's body mass index calculator.

The news calls into question his cause of death and whether Dr Atkins followed the controversial diet, which has reversed conventional wisdom by prescribing meats and cheeses while eschewing starchy foods that contain a lot of carbohydrates.

The examiner's report said that Dr Atkins had suffered a previous heart attack, congestive heart failure and hypertension, all conditions that are related to obesity. :

- Bumme - 19-07-2006

Gisteren 2/3 doosje van deze jongens gegeten [Image: hm005.jpg] en daarna een bak Griekse yoghurt met honing.

- Mukkus - 19-07-2006

Bumme Wrote:Gisteren 2/3 doosje van deze jongens gegeten [Image: hm005.jpg] en daarna een bak Griekse yoghurt met honing.

Waarom eet jij doosjes van jongens? :-k

- Ekslem - 19-07-2006

Vandaag is het geen weer om te eten! Vanavond leef ik op een flesje kouwe rose!

- Mukkus - 19-07-2006

Ik ga omstreeks 5 uur de plaatselijke afhaalchinees maar een bezoekje brengen, denk ik.

- Marshall - 19-07-2006

Pak vanavond maar eens een lekker stukje zalm met salade en water

- Bumme - 19-07-2006

Mukkus Wrote:Ik ga omstreeks 5 uur de plaatselijke afhaalchinees maar een bezoekje brengen, denk ik.

[Image: takeaway.jpg]

- Mukkus - 19-07-2006

Zit er sambal en kroepoek bij?

- Treesong - 19-07-2006

goa Wrote:

Wees mijn gast. Wel 7 kilo kwijt in twee weken Hakkuh

- Marshall - 19-07-2006

Treesong Wrote:
goa Wrote:

Wees mijn gast. Wel 7 kilo kwijt in twee weken Hakkuh

Hahaha, dus die foto was helemaal niet van Davydoff... :waf:

- Ekslem - 19-07-2006

Ekslem Wrote:Vandaag is het geen weer om te eten! Vanavond leef ik op een flesje kouwe rose!

Krijg net te horen dat ik daarbij ook wat vlees en vis vd BBQ naar binnen dien te werken. BBQ beviel maandag prima dus zal vandaag ook wel goedkomen (op het gemakje in de schaduw!)

- de nieuwe - 19-07-2006

BBQ, of het al niet warm genoeg is. Zelfs in de schaduw op je gemakje :8:

- Ekslem - 20-07-2006

Pffff, heb gister slechts 4 glazen rose naar binnen gewerkt, maar op 1 of andere manier heb ik er behoorlijk last van nu. Wrs is een brakke nacht door de hitte hier ook debet aan :|

- Ricochan - 20-07-2006

Ik begin aardig last van de smog te krijgen.... :roll:

- Ekslem - 20-07-2006

Iemand nog een leuk receptje voor een lekkere salade vanavond?

- Treesong - 20-07-2006

Ekslem Wrote:Iemand nog een leuk receptje voor een lekkere salade vanavond?

Ja

- Ekslem - 20-07-2006

Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Iemand nog een leuk receptje voor een lekkere salade vanavond?

Ja

Tell me all about it!