The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Bangkok, Palermo en Mumbai - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Bangkok, Palermo en Mumbai (/showthread.php?tid=1049)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

- Ad Wim - 26-09-2006

En meteen weer 15-30. Maak het nou gewoon af man!

- Ad Wim - 26-09-2006

En de dubbele break voor Simon, dat moet toch genoeg zijn...

- Ad Wim - 26-09-2006

Hajek wint van Ulihrach, ook niet ongunstig.

- Ad Wim - 26-09-2006

Mathieu en Moya ook begonnen, hup Carlos en Paul-Henri!

- Genomico - 26-09-2006

Ik heb op het forum nog nergens zien staan dat Baghdatis niet is komen opdagen (wellicht overheen gelezen). Dat maakt de weg vrij voor Safin :Big Grin

- Ad Wim - 26-09-2006

Genomico Wrote:Ik heb op het forum nog nergens zien staan dat Baghdatis niet is komen opdagen (wellicht overheen gelezen). Dat maakt de weg vrij voor Safin :Big Grin
Ik zag het toevallig net ook. Supermooi natuurlijk! Dat maakt de weg vrij voor Lee :razz:

- Ad Wim - 26-09-2006

Mathieu begint lekker, maar Moya niet.

- Genomico - 26-09-2006

Mathieu zal wel weer met 6-1 6-1 winnen :Big Grin

- Ad Wim - 26-09-2006

En jah oor, het is zover: Simon wint van Seppi. Supermooi!

- Ad Wim - 26-09-2006

Ik ben wel even tevreden, ik ga maar weer studeren.

- Ad Wim - 26-09-2006

Pless wint trouwens van Gremelmayr, die had ik nog niet gezien. Ook al mooi!

Del Potro pakt de eerste set van Moya. Die Moya is ook een drol, je gaat toch niet van Del Potro indoors verliezen?!

- buurs - 26-09-2006

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Hajek leidt met een break =D> :razz:
Heb je die dan?! Ik zat er juist aan te denken om Ulihrach te nemen...

nr 2 heeft Ulihrach :wink:

- Ad Wim - 26-09-2006

Moya is toch wel een smetje op een verder prima dag. Hoe kun je nou indoor zo dik van Del Potro verliezen?!
En ook jammer dat ik over hem getwijfeld heb, maar ik zag hem toch wel vrij zeker 8 punten halen.

- centre court - 27-09-2006

Nieminen en Benneteau winnen. Schuetller start veel beter dan Lee. Zit vandaag nog even niet mee.

Schuettler-Lee *5-1.

de enige game die Lee pakte kwam ie terug van 0-40. #-o

Henman-Murray begonnen.

is er één in de categorie belangrijk dit.

- _Tampie - 27-09-2006

Ad Wim Wrote:Moya is toch wel een smetje op een verder prima dag. Hoe kun je nou indoor zo dik van Del Potro verliezen?!
En ook jammer dat ik over hem getwijfeld heb, maar ik zag hem toch wel vrij zeker 8 punten halen.

Uitstekend dat Moya verliest; de nummer 1 had hem.

- _Tampie - 27-09-2006

Henman staat een break voor, en Schuettler gaat richting winst met een break voor in de tweede. Uitstekend, de nummer 1 heeft Lee en Murray.

_Tampie Wrote:Henman staat een break voor, en Schuettler gaat richting winst met een break voor in de tweede. Uitstekend, de nummer 1 heeft Lee en Murray.

Buurs? Icon_twisted

- _Tampie - 27-09-2006

De strijd wordt gestreden tussen:

Becker - Lapentti - Srichaphan - Murray

vs.

Bastl - Bogdanovic - Vassallo - Lopez - Montanes - Mathieu

2 leuke eerste ronde partijen:
Lopez - Srichaphan
Mathieu - Lapentti

Als die beide door eerstgenoemde worden gewonnen, en Murray wordt er nu uitgekegeld, en Ljubicic wint gewoon van Becker, dan kan het een goede week worden.

Henman-Murray 6-4 *1-0. :lol:

- _Tampie - 27-09-2006

Henman was aan het einde van de eerste set behoorlijk aan het stuntelen om hem binnen te halen na *5-2. Hij kreeg op 5-4 nog flink wat bp's tegen. En dan begint de tweede set en dan doet hij het allemaal weer een stuk makkelijker. Vreemd.

6-4 5-2 40-30 MP! =P~

- _Tampie - 27-09-2006

Henman wint Hakkuh Hakkuh

- Mr. T - 27-09-2006

ongelooflijk. Ik zie Henman hier nog wel ver komen..

Timmie Henman wint! Hakkuh

Gewoon ook niet meer dan logisch. murray in 't weekend gespeeld op gravel in europa en woensdagochtend moet ie op HC in Thailand. Henman stond uitgerust klaar om wraak te nemen voor andere nederlagen. Intikkertje.

Nu verdasco er nog uit.

- Ad Wim - 27-09-2006

Tuurlijk, hartstikke logisch :roll:

Ad Wim Wrote:Tuurlijk, hartstikke logisch :roll:

je ziet 't toch gewoon terug. lee ook simpel eraf tegen schuetler. die gasten moeten in een weekend een intercontinentale vlucht maken, met een weekend daviscup in de benen. Op een andere ondergrond nog wel. Amper kans van wennen gehad dus. schuetller en henman waren misschien al wel een week daar.

Is Balleret niet die eendagsvlieg die toen een keer een 3e of 4e ronde haalde op een groot toernooi? Monaco?

Edit: Hij haalde daar de 3e ronde na overwinningen op C.Rochus en Grosjean. Was trouwens gewoon dit jaar nog. Speelt verder alleen futures en challengers en verliest daar vaak in de 1e ronde. Nu al een paar setpoints gemist tegen Waske. Hopelijk wint ie.

- Ad Wim - 27-09-2006

Je zag het toch aan Davydenko een paar weken geleden. En hij heeft twee volle dagen rust gehad. En kijk eens naar de resultaten van Murray de laatste weken, gewoon echt onverwacht dat hij van Henman verliest. Ik zei al dat Murray een gok was maar dat was omdat ik bang was dat hij helemaal niet op kwam dagen. Dit had ik echt niet verwacht. Nou, alles op Verdasco dan maar.