The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Nieuw idee Tennismanager 2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Nieuw idee Tennismanager 2008 (/showthread.php?tid=3162) |
Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Mac - 11-01-2008 volgens mij moet je inmiddels files kunnen uploaden op dit forum...kan iemand even controleren of jullie de rechten daarvoor hebben? op post reply klikken en dan staat er beetje naar onder een tabblad upload attachment Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Ad Wim - 11-01-2008 Quote:De extensie xls is niet toegestaan:| Edit: en .doc ook niet... Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - kooltje - 11-01-2008 form kan altijd later nog...dit leek ook mij een prima begin... - Maak het geld zo snel mogelijk over naar omyaca aub - Ik neem de eerste week op me. de sheet zal er pas woensdag zijn maar das geen ramp denk ik. Nog drie belangrijke punten: - Is er ook een klein prijsje voor het medailleklassement? - Nr. 1 en twee betalen? 70-30? of 50-30-20? - de deadline voor aus open moet snel vastgesteld worden! een moment op de dag voor de wedstrijden en na een hele ronde of voor het begin van het toernooi. dus mijn gevoel zegt zondag om 22.00 of dinsdag om 22.00 Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Elikian - 11-01-2008 Mac Wrote:volgens mij wilde MV juist de leiding niet meer nemen...daarom is ie gestopt. Misschien dat ie wat tips kan gevenKlopt, maar dat ding dat jij vorig jaar gemaakt hebt voor mij om teams in te vullen is toch nog steeds prima te gebruiken? Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Genomico - 11-01-2008 Leuk idee, maar ik doe niet mee. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Mac - 11-01-2008 Elikian Wrote:Mac Wrote:volgens mij wilde MV juist de leiding niet meer nemen...daarom is ie gestopt. Misschien dat ie wat tips kan gevenKlopt, maar dat ding dat jij vorig jaar gemaakt hebt voor mij om teams in te vullen is toch nog steeds prima te gebruiken? uiteraard, heb er niks aan veranderd en bestaat nog steeds Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Mac - 11-01-2008 .xls en .doc files moeten inmiddels geupload kunnen worden Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - _Tampie - 11-01-2008 Ik zou in de sheet de formule verticaal zoeken gebruiken, dan heb je automatisch de waarde van de speler als je hem invult. Een formule die een waarschuwing geeft bij dubbele spelers is ook wel handig. Die formule ken ik niet, Elikian wel want die gebruikte hem in zijn oude invulsheet. Succes, en misschien doe ik volgend jaar weer eens mee. Al zou ik dan voorstellen iets meer met weekprijzen te werken. Dat houdt het voor iedereen interessant, ook als je 600 punten achter staat. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - kooltje - 11-01-2008 ik snap wat je bedoelt tampie maar krijg het niet voor elkaar....met medailleklassement is er al iets om het leuker te houden als je 600 punten achter staat. Reageer eens op mijn drie punten van hierboven aub! dit is belangrijk willen we snel van start gaan! Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - centre court - 11-01-2008 Het ziet er gelukkig toch allemaal goed uit! ![]() Haggie had geloof ik al aangegeven ook mee te doen Ad. Ik ga 't geld nu overmaken. 10 euro? @ Kool: Ik ben voorstander van een deadline die vóór de 1e wedstrijd ligt. is het meest lastig en zal voor meer verschillen in de teams zorgen. De verdeling van het prijzengeld vind ik niet zo belangrijk. Winner takes all lijkt me ook wel wat. ALLES OF NIETS! Maar om zoveel mogelijk mensen tot 't eind te amuseren is top 3 mss beter. Een prijsje voor medailleklassement zou kunnen, maar de winnaar hiervan lijkt me ook algeheel winnaar te worden. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Stille - 11-01-2008 Het maakt mij niet wanneer teams ingestuurd moeten worden, maar als ik helder denk : soms zijn er pas zondagavond lotingen (toernooien USA en Zuid Amerika). Dus misschien toch maandag aanhouden. Meestal wordt er op maandag toch maar beperkt gespeeld. Ik heb zojuist 10 euro overgemaakt en nu gaat het puzzelen beginnen. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Mac - 12-01-2008 ik ga niet meedoen maar anders was ik voorstander geweest van een deadline op maandagavond. Ja er zullen wat wedstrijden gespeeld zijn maar je zult minder afhankelijk zijn van geluk met afzeggingen vanwege ongestelde vrouwtjes, teenkneuzingen en tongverdraaiingen. Geluksfactor wil je juist zoveel mogelijk vermijden lijkt me en met een deadline op maandagavond heb je een goede combinatie tussen een niet volledig gespeelde 1e ronde en toch al redelijk wat informatie over de afzeggingen. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Tripplexxx - 12-01-2008 Mac Wrote:ik ga niet meedoen maar anders was ik voorstander geweest van een deadline op maandagavond. Ja er zullen wat wedstrijden gespeeld zijn maar je zult minder afhankelijk zijn van geluk met afzeggingen vanwege ongestelde vrouwtjes, teenkneuzingen en tongverdraaiingen. Geluksfactor wil je juist zoveel mogelijk vermijden lijkt me en met een deadline op maandagavond heb je een goede combinatie tussen een niet volledig gespeelde 1e ronde en toch al redelijk wat informatie over de afzeggingen. =D> Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Ad Wim - 12-01-2008 Ik ben het ook met Mac eens. Gewoon deadline op maandagavond om 23 uur houden. Dat is iedereen al gewend en je haalt inderdaad een geluksfactor weg. Maar op zich is de deadline op zondagavond voor deze Aus Open prima. En het principe van een flexibele deadline vind ik ook goed. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Ad Wim - 12-01-2008 Laten we het trouwens ook een andere naam geven, om verwarring te verkomen en om de nare smaak aan TM te doen verdwijnen. FTM, Forum Tennis Manager? FFT, Forum Fantasy Tennis? WKHW, Wij Kunnen Het Wel? SDZ, SportDreams Zuigt? Iemand misschien nog leukere ideeën? Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Mist - 12-01-2008 De deadline was tegenwoordig toch juist 22 uur? Maar ik ben het niet eens met dat verhaal over terugtrekkingen. De deadline láát houden betekent elke week iets minder plezier en verschil in teams omdat een stuk of wat uitslagen meer bekend zijn. En daar staat dan tegenover dat je eens in de zoveel weken nog net in die paar uur kan meepikken dat iemand zich heeft teruggetrokken, tja.. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - cruijff - 12-01-2008 Even voor de duidelijkheid? Deadline zondag of maandag? AAngezien ik zondags geen kans zie het internet op te duiken hoor ik dit graag ![]() Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Ad Wim - 12-01-2008 Nog een reden om het op maandag te doen. Iedereen is het zo gewend, 22 of 23 uur maakt niet uit... Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - mindlight - 12-01-2008 Deadline maakt mij nog steeds niet uit, maar een flexibele deadline is rot. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - buurs - 12-01-2008 Lijkt me het beste als de deadline op maandag om 22 uur blijft. Bij grandslams en masters-series zou de deadline op zondag 22 uur kunnen, omdat het speelschema dan al min. 2 dagen bekend is. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - buurs - 12-01-2008 Mist Wrote:De deadline was tegenwoordig toch juist 22 uur? terugtrekkingen ontstaan vaak door het goede presteren van de betreffende speler in de voorgaande week. dus moet er een afweging worden gemaakt en eventueel een gok te wagen. En als een speler ziek is ofzo, dan heb je pech. Dan zal iedereen weleens een keer gebeuren. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - buurs - 12-01-2008 Ad Wim Wrote:Laten we het trouwens ook een andere naam geven, om verwarring te verkomen en om de nare smaak aan TM te doen verdwijnen. FTM Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - buurs - 12-01-2008 Ik heb inmiddels ook betaald. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - cruijff - 12-01-2008 buurs Wrote:Ik heb inmiddels ook betaald. Mocht de deadline naar maandagavond gaan zal ik morgen direct even geld overmaken.... ik lees het maandagochtend wel... Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - buurs - 12-01-2008 cruijff Wrote:buurs Wrote:Ik heb inmiddels ook betaald. deadline van australian open zal zondag zijn Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - centre court - 12-01-2008 FTM lijkt me goed. heb inmiddels ook geld overgemaakt. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - aadje - 12-01-2008 Ben er ook weer bij en de 10 euro heb ik net overgemaakt, dank voor je hulp Omyaca! : ![]() Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - Chiel-Montagne - 13-01-2008 Ik doe ook wel mee. Zal zo wel ff 10 euro overmaken. Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - cruijff - 13-01-2008 Team in 5 minuten gemaakt, zodat ik toch nog mee kan doen de rest van het seizoen ![]() Verstuurd naar <!-- e --><a href="mailto:tm2008@live.nl">tm2008@live.nl</a><!-- e --> Zou toch nog wel graag een overzichtje ontvangen van de precieze regels nu... Re: Nieuw idee Tennismanager 2008 - kooltje - 13-01-2008 hij is binnen cruijff, Omyaca was de allereerste! regels in het andere forum bij tennismanager 2008 |