The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Feyenoord - Ajax - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Feyenoord - Ajax (/showthread.php?tid=3761) |
Re: Feyenoord - Ajax - waf - 23-09-2008 Fabian Wrote:waf Wrote:Fabian Wrote:Trein 2 hè... Daarvan mogen er nog 150 in het onderste vak, dan ren je je suf om daar maar te komen inderdaad..... pfffffffffffff ga er lekker serieus op in. 8-[ weet ik veel waarom die honden rennen man. uiteraard ga ik nooit naar uitwedstrijden. maar als ik al naar uitwedstrijden zou gaan, zou ik niet naar de uitwedstrijd tegen feyenoord gaan. snappie? dus je stelling dat ik nooit ga en dus niet weet waarom deze sjaken hollen slaat sowieso nergens op. en ik bedenk een onderschrift bij een foto die ik wil. :razz: Re: Feyenoord - Ajax - gittermaster - 23-09-2008 waf Wrote:en ik bedenk een onderschrift bij een foto die ik wil. waf Wrote: "Braamhaar in trein naar Amsterdam gesignaleerd" Re: Feyenoord - Ajax - Mukkus - 23-09-2008 waf Wrote: De Ajax-supporter die het eerst in de Kuip is, krijgt een Feyenoord-sjaal! Re: Feyenoord - Ajax - Berend Botje - 23-09-2008 ![]() Deelnemers aan Dam tot Damloop lopen naar foute dam. Re: Feyenoord - Ajax - Bumme - 23-09-2008 Berend Botje Wrote: Anne- Maria Jodenkoek-koek Re: Feyenoord - Ajax - Voyou - 23-09-2008 Berend Botje Wrote: De NS - lopen is sneller! Re: Feyenoord - Ajax - Voyou - 23-09-2008 Quote:Aanklager gaat uitspraken Huntelaar onderzoeken Jaaa, schorsen die Huntelaar! :razz: Re: Feyenoord - Ajax - Balthazar - 23-09-2008 Huntelaar wordt toch nooit geschorst, zelfs niet voor die honderden elleboogstoten die hij al uitgedeeld heeft. Re: Feyenoord - Ajax - centre court - 23-09-2008 Minimaal 5 wedstrijden eraf. Re: Feyenoord - Ajax - waf - 23-09-2008 Balthazar Wrote:Huntelaar wordt toch nooit geschorst, zelfs niet voor die honderden elleboogstoten die hij al uitgedeeld heeft. voor die elleboogstoten moet hij geschorst worden, en ik denk ook dat hij hier niet ongeschonden uitkomt (verbeek is immers ook voor dit soort teksten gestraft) maar toch vind ik het onzin. hoewel hij had moeten zeggen dat feyenoord benadeeld was zei hij het keurig en hij had iig een punt dat die lulhannes kut gefloten had. dat ajakkes een gesprek aan wil vragen vanwege de arbitrage voor de potjes tegen willem II en feyenoord is hilarisch. maar dat wordt een lang gesprek. dan gaan ze ook vast de 359 wedstrijden behandelen waarin ajakkes bevoordeeld is. ![]() Re: Feyenoord - Ajax - Amor Fati - 23-09-2008 waf Wrote:dat ajakkes een gesprek aan wil vragen vanwege de arbitrage voor de potjes tegen willem II en feyenoord is hilarisch. maar dat wordt een lang gesprek. dan gaan ze ook vast de 359 wedstrijden behandelen waarin ajakkes bevoordeeld is. dat gesprek is gewoon om onder het genot van een wijntje de onderlinge banden aan te halen. Re: Feyenoord - Ajax - Bumme - 23-09-2008 Quote: Huntelaar had zich na afloop van het duel met Feyenoord (2-2) kritisch uitgelaten over het optreden van Braamhaar. Volgens de Ajax-spits had de scheidsrechter het verloop van de wedstrijd tegen Feyenoord beïnvloed door Henk Timmer geen rood te geven, Ajax een strafschop te onthouden en Feyenoord wél een penalty toe te kennen. Vervang "Huntelaar" door "Uilenberg" en "Ajax-spits" door "scheidsrechtersbaas" en het verhaal en de quote kloppen nog steeds. Kleine kans dus dat Huntelaar geschorst zal worden................ Re: Feyenoord - Ajax - Mukkus - 23-09-2008 Bumme Wrote:Quote: Huntelaar had zich na afloop van het duel met Feyenoord (2-2) kritisch uitgelaten over het optreden van Braamhaar. Volgens de Ajax-spits had de scheidsrechter het verloop van de wedstrijd tegen Feyenoord beïnvloed door Henk Timmer geen rood te geven, Ajax een strafschop te onthouden en Feyenoord wél een penalty toe te kennen. Vervang "kritisch" door "zijn hond" en "Ajax-spits" door "Golden Retriever" en het verhaal klopt nog steeds! Re: Feyenoord - Ajax - waf - 23-09-2008 Mukkus Wrote:Bumme Wrote:Quote: Huntelaar had zich na afloop van het duel met Feyenoord (2-2) kritisch uitgelaten over het optreden van Braamhaar. Volgens de Ajax-spits had de scheidsrechter het verloop van de wedstrijd tegen Feyenoord beïnvloed door Henk Timmer geen rood te geven, Ajax een strafschop te onthouden en Feyenoord wél een penalty toe te kennen. :lol: Re: Feyenoord - Ajax - Fabian - 24-09-2008 Mukkus Wrote:Bumme Wrote:Quote: Huntelaar had zich na afloop van het duel met Feyenoord (2-2) kritisch uitgelaten over het optreden van Braamhaar. Volgens de Ajax-spits had de scheidsrechter het verloop van de wedstrijd tegen Feyenoord beïnvloed door Henk Timmer geen rood te geven, Ajax een strafschop te onthouden en Feyenoord wél een penalty toe te kennen. Mislukt ! Re: Feyenoord - Ajax - waf - 24-09-2008 Quote:Voor Feyenoord krijgt de topper tegen ajax mogelijk een vervelend staartje. De aanklager betaald voetbal beslist vandaag of hij een vooronderzoek start naar de spreekkoren van de Rotterdamse aanhang. Kort voor aanvang van het duel werd bijna een minuut lang een racistisch spreekkoor gescandeerd. het is toch werkelijk onvoorstelbaar. wat een mongolen, willen ze nu wat compenseren voor die tekst van huntelaars of zo? ik ben benieuwd wanneer ik een verklaring moet afleggen, maar ik ga lekker toch zeggen dat ik alleen uit het uitvak heb gehoord: joden, joden. dat kan echt niet! Re: Feyenoord - Ajax - Bumme - 24-09-2008 Het "Hamas, hamas, Joden aan het gas" werd inderdaad weer gezongen. Ik doe hier echter niets mee, debielen die dat zingen bestaan niet voor mij. Zoals ik ook de vergelijkbare dingen die de "Ajax-aanhang" zingt niet hoor......... Re: Feyenoord - Ajax - Ekslem - 24-09-2008 Ik kan me daar ook zo aan ergeren. BV PSV - Atletico. Johnieeee Heitingaaa, k*nkerjood, k*nkerjoooooooood :roll: Re: Feyenoord - Ajax - Bumme - 24-09-2008 Ekslem Wrote:Ik kan me daar ook zo aan ergeren. ![]() ![]() ![]() Fantastisch inderdaad. Dat kwam uit dezelfde kelen als waaruit hij twee weken eerder met Oranje nog uit volle borst was toegezongen door dat achterlijke carrnavals-publiek. Re: Feyenoord - Ajax - Peter - 24-09-2008 Nee hoor, echte voetbalfans gaan sowieso al niet bij een oefenpotje van Oranje kijken en ik kan je echt garanderen dat die mensen zich NOOIT over iets wat met collega-voetbalclub Ajax te maken heeft positief zullen uitlaten. :8: Re: Feyenoord - Ajax - Ekslem - 24-09-2008 Bumme Wrote:Ekslem Wrote:Ik kan me daar ook zo aan ergeren. ?? Re: Feyenoord - Ajax - Bredanaar - 24-09-2008 Bumme Wrote:Ekslem Wrote:Ik kan me daar ook zo aan ergeren. Verkeerde stok (om mee te slaan) gevonden Bumme. PSV-supporters zijn absoluut niet dezelfden als het Oranje-carnavals-publiek. Die spreekkoren zijn inderdaad te triest voor woorden. Laat ik er daarom maar verder ook geen woorden aan vuil maken. De KNVB moet eens wat minder betuttelend worden en er eerst eens voor zorgen dat zij zelf haar zaken op orde heeft. Laat de clubs en het publiek hier zelf maar over oordelen. En Huntelaar zegt niets verkeerd. Hij levert kritiek op de scheidsrechter. Autoritair KNVB-regime. ![]() |