The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Umag / Gstaad / Los Angeles - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Umag / Gstaad / Los Angeles (/showthread.php?tid=4672) |
Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - _Tampie - 29-07-2009 Safin is trouwens wel goed bezig, de 15x gekozen Ginepri eruit! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 29-07-2009 _Tampie Wrote:Neem je genoeg foto's Ad? Zoals je weet rekenen wij op een uitgebreide rapportage, ter compensatie van het feit dat er geen kip te vinden is op het forum nu je op vakantie bent. Mensen zat hoor, neemt niet weg dat we inderdaad op foto's rekenen. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - _Tampie - 29-07-2009 Laat ik het anders stellen, met Ad erbij ben je woensdag al op pagina 8 en nu beginnen we pas aan 4 :wink: Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 29-07-2009 ik ben geen buurs he, jongens... maar het was een erg geslaagde dag. veel mooie, lange en spannende partijen gezien. sfeer is goed en de vrouwen zijn idioot. met als toppunt nog de vriendin van held troicki, mijn god! helaas behuist umag een beetje de jetset van kroatie en vielen we een beetje uit de toon in onze min of meer strandkleding, dus niet heel lang meer gebleven. vrijdag zijn de kaarten ook gewoon 35 euro, waar ze vandaag 7 waren, dus denk niet dat ik dan ga. wellicht morgen, want dan worden alle 2e rondes gespeeld. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 29-07-2009 _Tampie Wrote:Laat ik het anders stellen, met Ad erbij ben je woensdag al op pagina 8 en nu beginnen we pas aan 4 :wink:wat weet je complimenten toch altijd goed te brengen... Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - cruijff - 29-07-2009 Adje, weet je wat het kost dat internetten op je mobiel in het buitenland? ![]() Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 29-07-2009 ja, geen reet ![]() Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - cruijff - 29-07-2009 Ohw ok ![]() Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Ad Wim - 29-07-2009 was trouwens een behoorlijke grafdag op ftm-gebied zeg, vrijwel alles viel verkeerd. baghdatis kan het ook opeens meer en best veel mensen hadden daarop gegokt, isner wint weer eens een paar tbs en querrey wordt maar niet moe. enige lichtpuntjes waren navarro en safin, maar dat is wel heel schamel op een hele dag... vorige week zat aan het begin alles mee en aan het eind alles tegen, hopelijk nu dan andersom. Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - _Tampie - 29-07-2009 Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Laat ik het anders stellen, met Ad erbij ben je woensdag al op pagina 8 en nu beginnen we pas aan 4 :wink:wat weet je complimenten toch altijd goed te brengen... Moet ik dit als een compliment zien :wink: ? Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Tripplexxx - 29-07-2009 buurs Wrote:Weet jij wel hoeveel het kost om met de mobiel te internetten in het buitenland, Ad????? Weet jij welk abonnement Ad heeft? Ben 10 dagen in Turkije geweest en kostte geen drol hoor. Een pagina downloaden 4 euro ![]() Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - centre court - 29-07-2009 Oh Yeah! Heerlijke nacht hoor. Ginepri, Gicquel en Dancevic eruit en Baghdatis en Querrey door! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Haggie - 29-07-2009 Hup Gabas! Hoezo belangrijk!!!!! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - kooltje - 29-07-2009 Goed bezig Crivoi =D> 5-3! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Haggie - 29-07-2009 ](*,) Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 29-07-2009 Klasse Crivoi! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Haggie - 29-07-2009 Kom op Gabas, vechten! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Haggie - 29-07-2009 en beslist! bah! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - kooltje - 29-07-2009 Crivoi ook nu de break te pakken na zelf bp weggewerkt te hebben! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Haggie - 29-07-2009 Dat wilde ik nog net niet zeggen.. maar goed, nu alsnog.. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - centre court - 29-07-2009 lekker crivi Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 29-07-2009 Bring it home Victor! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Haggie - 29-07-2009 laatste kans voor een rebreak! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 29-07-2009 Grote klasse =D> Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 29-07-2009 Nu een voor mij cruciaal duel. Hup Beck! =D> Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - kooltje - 29-07-2009 Kom op GGL! Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 29-07-2009 Break GGL, kom op Beck, repareren die handel Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - Bocaloca - 29-07-2009 Tripplexxx Wrote:buurs Wrote:Weet jij wel hoeveel het kost om met de mobiel te internetten in het buitenland, Ad????? Idd naar Spanje geweest en koste me 20 euro woeeei wat spannend zeg Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - mindlight - 29-07-2009 Klasse Beck! =D> Re: Umag / Gstaad / Los Angeles - _Tampie - 29-07-2009 Lekker Crivoi! Zoals velen toch niet het hele kwart daar opgekocht, zo te zien alleen Kuiper, buurs, arco en aadje die voor Gaba en Crivoi gingen, goed dat dit wordt afgestraft met de veelgekozen Crivoi die door is. Nu GGL ook nog! |