The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
ABN Amro forumdag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: ABN Amro forumdag (/showthread.php?tid=5015) |
Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 02-02-2010 Mac Wrote:heb jij zelf vervoer trouwens ad? anders kun je altijd met mij meerijden natuurlijk.Haha, dacht ik net aan. Of ik je weer moest ophalen. Maar ik heb zelf vervoer ja, jij dus blijkbaar ook. Ik wil je alsnog wel komen ophalen, maar we kunnen ook gewoon apart gaan. Voor ons beiden is het niet echt op de route namelijk... Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 02-02-2010 Als dat niet teveel moeite voor jou is, zou dat top zijn! En gezellig :wink: Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 02-02-2010 Nee, dat is absoluut niet teveel moeite. Moeten maar even kijken hoe in wat, aangezien het 's-ochtends vroeg is, is een nabijgelegen treinstation wellicht handiger om de stad weer uit te komen, komt goed! Re: ABN Amro forumdag - Mac - 02-02-2010 Ad Wim Wrote:Mac Wrote:heb jij zelf vervoer trouwens ad? anders kun je altijd met mij meerijden natuurlijk.Haha, dacht ik net aan. Of ik je weer moest ophalen. Maar ik heb zelf vervoer ja, jij dus blijkbaar ook. Ik wil je alsnog wel komen ophalen, maar we kunnen ook gewoon apart gaan. Voor ons beiden is het niet echt op de route namelijk... ![]() Re: ABN Amro forumdag - Stille - 02-02-2010 10.45 bij de kassa's afspreken? Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 02-02-2010 Vanaf 9 uur kun je in de trein pas met korting reizen dus ik weet niet of CC en ik dat redden... Hoe laat zal de eerste pot beginnen? Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 02-02-2010 11 uur denk ik, maar maakt niet zoveel uit als we daar een setje van missen toch? Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 02-02-2010 Wat mij betreft niet, ik overleg vanavond even met CC en dan laten we weten wat we doen/willen ML! Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 02-02-2010 Prima, ik hoor het wel ![]() Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 02-02-2010 Voordat ze echt beginnen is het wel bijna half twaalf. Ik probeer er ook om 11 uur te zijn. Re: ABN Amro forumdag - kuiper - 02-02-2010 Helaas zal ik er dit jaar niet bij zijn. Ik had de dag weliswaar afgeblokt in mijn agenda, maar het is stervensdruk en de week erna ben ik ook al vrij. Ik kan niet maken om de woensdag daarvoor dan ook nog vrij te nemen. Wellicht volgend jaar weer en ik zal jullie op tv wellicht nog aanschouwen. FORZA SEPPI. P.s.: Willen jullie Phau nog wel even voor mij aanmoedigen mocht hij het hoofdtoernooi halen. :wink: Re: ABN Amro forumdag - centre court - 02-02-2010 Jammer Kuip. ![]() Scholten en ik zullen met de trein vertrekken om 9.07 uur. Dan zijn we 10.07 uur in Utrecht. Als je ons daar op kan halen zou super zijn ML. Hoelaat zijn we dan in Rotterdam? Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 02-02-2010 Kuip :cry: welke godfather moet ons dan in toom houden? Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 02-02-2010 centre court Wrote:Jammer Kuip. Als we geen fileproblemen hebben zijn we er zeker 11 uur ![]() Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 02-02-2010 =D> Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 02-02-2010 Of is een ander station in Utreg makkelijker? Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 02-02-2010 Ja, Utrecht Zuilen zou behoorlijk wat makkelijker zijn, maar kijk maar even of dat (veel) extra reistijd oplevert. Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 02-02-2010 Of 10.09 in Utrecht of 10.20 in Zuilen. Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 02-02-2010 Dan is 10:20 Zuilen sneller, zijn we namelijk ook stukje sneller de stad uit. Re: ABN Amro forumdag - Scholten! - 02-02-2010 Prima! Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 02-02-2010 Voor de mensen die met de auto gaan trouwens: zet hem neer bij P+R Slinge. Daar is het gratis parkeren en er gaan pendelbussen naar Ahoy. Re: ABN Amro forumdag - mindlight - 02-02-2010 Hehe, die tip heb ik je inderdaad ooit nog eens gegeven ![]() Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 02-02-2010 Haha, nu je het zegt ja! Nou, dan hoef ik het jou niet meer te vertellen :razz: Re: ABN Amro forumdag - Mac - 02-02-2010 maar voor mij komt dat zeker goed uit ![]() Re: ABN Amro forumdag - buurs - 02-02-2010 Ik ben misschien toch van plan om ook te komen. (sorry Ad) Ik had met 2 vrienden afgesproken om op 2 verschillende dagen heen te gaan. Nu gaat 1 waarschijnlijk niet door en de andere is twijfelachtig. Re: ABN Amro forumdag - cruijff - 03-02-2010 Ik ben er maandag ![]() Re: ABN Amro forumdag - Haggie - 03-02-2010 buurs Wrote:Ik ben misschien toch van plan om ook te komen. typerend :wink: Re: ABN Amro forumdag - Stille - 03-02-2010 Ik denk niet dat ik woensdag mee ga Re: ABN Amro forumdag - Ad Wim - 03-02-2010 Te duur? Of omdat buurs toch meegaat? Re: ABN Amro forumdag - Stille - 03-02-2010 Zakelijke afspraak, maar heb hem al kunnen verzetten naar donderdagmorgen. Gelukkig maar! Dat Buurs mee gaat vind ik alleen maar gezelliger ![]() |