The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Memphis / Marseille / Buenos Aires - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Memphis / Marseille / Buenos Aires (/showthread.php?tid=5141) |
Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 15-02-2010 kooltje Wrote:buurs Wrote:jammer anderson.Straks wint Radek het toernooi :lol: dat zou idd lachen zijn :8: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Stille - 15-02-2010 Die Buurs, wat een team! Dit heeft totaal niets met managen te maken. Sorry hoor maar dit is in en in triest (net als nico) Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 15-02-2010 Klasse Gimeno! =D> Steppie wint met moeite van Anderson en verloor vorige week van Malisse. Die durf ik met een gerust hart weg te leggen voor 2400 euro. Dat gaat echt niet de Soderling van deze week worden. Ad trouwens weer trainen? Ik neem aan dat ie niet met de beschikbare info voor Almagro en Steppie is gegaan. Dan is het wel weer een zuur begin van de week zo. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 15-02-2010 Stille Wrote:Die Buurs, wat een team! Dit heeft totaal niets met managen te maken. Sorry hoor maar dit is in en in triest (net als nico) dit heeft juist wel met managen te maken. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 15-02-2010 Nja, dit is toch wel de essentie van FTM. Je hoeft niet voor de weekwinst te gaan, als je wekelijks top-10 eindigt win je gewoon. Dit is juist wel managen (al is het ook mijn stijl niet). Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Stille - 15-02-2010 Totaal geen risico, vuile lafaard! Van mij mag iedereen winnen behalve Buurs. Gadverdamme ! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 15-02-2010 Hahaha, dit roepen velen al jaren en vorig jaar was jij juist 1 van de weinigen die daar niet in meeging. Dit is gewoon Buurs-stijl, en het blijkt dat je daar toch hoger dan plek 2 mee kunt eindigen ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 15-02-2010 Stille Wrote:Die Buurs, wat een team! Dit heeft totaal niets met managen te maken. Sorry hoor maar dit is in en in triest (net als nico) Idd. Andreev en JCF zijn volstrekt nutteloos in zo'n week. Andreev niet eens favoriet voor de 90 punten en JCF doet het natuurlijk niet 2x op rij meer. Daarnaast heeft Buurs Anderson die op de deadline een break achterstond in de 3e set. Als klap op de vuurpijl mist hij dan weer Bagha in Marseille. Verder heeft hij een heel aardig en slim team. :8: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Stille - 15-02-2010 Hoho ik heb zeker wel gezegd dat ik toen ook triest vond. Hoe vaak ik dat niet tegen Roffaboy heb gezegd. Dat ie hele stukken op koopt. Maar ja ik ben inmiddels al uitgeraast en het kan me effe niets schelen. Heeft er iemand een nieuwe afstandsbediening voor me want die is zo'n 10 min geleden overleden Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - andre - 15-02-2010 Stille Wrote:Hoho ik heb zeker wel gezegd dat ik toen ook triest vond. Hoe vaak ik dat niet tegen Roffaboy heb gezegd. Dat ie hele stukken op koopt. Maar ja ik ben inmiddels al uitgeraast en het kan me effe niets schelen. Heeft er iemand een nieuwe afstandsbediening voor me want die is zo'n 10 min geleden overledenToen Almagro werd uitgeschakeld? Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 15-02-2010 centre court Wrote:Stille Wrote:Die Buurs, wat een team! Dit heeft totaal niets met managen te maken. Sorry hoor maar dit is in en in triest (net als nico) heb je de hth tussen ferrer en andreev op gravel al gezien? jcf heeft zich niet hoeven in te spannen en speelde weergaloos tegen mello en kubot. baghdatis verliest natuurlijk van soderling en dan is anderson stukken rendabelder. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Scholten! - 15-02-2010 centre court Wrote:Klasse Gimeno! =D> Ik moest Ad's team bijhouden. Hij had Step en Almagro al, en aangezien ik zelf ook Step heb en Almagro nog wel zag winnen (net als 7 andere managers) heb ik het zo gelaten. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 15-02-2010 buurs Wrote:centre court Wrote:Stille Wrote:Die Buurs, wat een team! Dit heeft totaal niets met managen te maken. Sorry hoor maar dit is in en in triest (net als nico) Uhh, dat zijn 2 potjes geweest. Maargoed, het zijn allebei drollen die een toernooi kunnen winnen als ze een topweek hebben, dus ik hou dat ook op 50-50. Vorige week heb ik het met Andreev geprobeerd, nu eens met Ferrer. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Scholten! - 15-02-2010 Met die loting moet idd zelfs Ferrer ver kunnen komen, in de halve finale verliest ie echter van Montanes. Uit paniek ivm de deadline heb ik Monaco niet in m'n team, dat is wel een aderlating.... Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 15-02-2010 Opvallend trouwens dat Llodra maar 2x gekozen is. Buiten Frankrijk verkoopt hij steevast zijn potjes, maar binnen de landsgrenzen is hij zeker indoor wel een behoorlijk gevaarlijke jongen natuurlijk. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 15-02-2010 Laat die Gil 't nou wel afmaken dan. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 15-02-2010 Vorige week zat ik mis met m'n gevoel (en hoe!) maar dit gaat een echt een ML-week worden :8: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 15-02-2010 stille is offline... :-k nieuwe afstandbediening aan het kopen in de avondwinkel? ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 15-02-2010 Ik denk dat hij hier heen is http://www.detelefoongids.nl/bg-l/15549964-Nico's+Elektronica+Service/vermelding/ Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 Serveer 't uit Gil! Hup Nalbi. Ontzettende LTM troef. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 16-02-2010 Precies CC! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 16-02-2010 Gil slaat Luczak naar huis...Nu van Ferrer verliezen hopelijk Hup Nalbi...24x gekozen :lol: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 Klasse Gil Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 16-02-2010 3-0 voor Nalbi Hup Mulder en Smeekes! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 16-02-2010 Scholten! Wrote:Geen probleem hoor, bedankt voor het bijhouden. Wat ik echter niet zo goed begrijp, is waarom ik Russell heb en geen Petzscher. Maar voor de rest klasse voor het aanpassen. Stepanek had ik zeker gehouden. Almagro wellicht niet, maar ik heb iig Nalbi nu.centre court Wrote:Klasse Gimeno! =D> En zoals ik van tevoren al zei, ik ben gewoon maandagavond heel vaak weg en daarom was ik aanvankelijk voor een andere deadline en twijfelde ik ook over mijn deelname. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 16-02-2010 Stille Wrote:Die Buurs, wat een team! Dit heeft totaal niets met managen te maken. Sorry hoor maar dit is in en in triest (net als nico)Tja, dat roep ik dus al jaren (ik ben er inmiddels mee opgehouden) en eindelijk eens mensen die het met me eens zijn. Daarom zeg ik dus dat dit spel zo weinig met tenniskennis te maken heeft en veel meer met berekenen. En zo is er dus geen reet aan, maar buurs kan dat blijkbaar keer op keer opzij zetten. Ik maakte eerder al de vergelijking met PSV. Ik zou er absoluut niet elke week op de tribune willen zitten, maar ze halen wel resultaat. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 16-02-2010 Dit was idd een prototype van een week waarin het berekenen erg belangrijk was. Je kan allerlei leuke spelers in BA of Marseille op het oog hebben, om net zo rendabel te zijn als knakker in Memphis moeten ze gewoon te ver komen. Dat lukt ze simpelweg niet of ze zijn te onzeker om het te redden. Dan neem je dus wat meer knuppels in Memphis. En mij maakt het qua ''kijkplezier'' niks uit hoor. Ik hoop dat mijn eigen, minst gekozen, spelers winnen en dat de veelgekozen spelers die ik niet heb verliezen. Dat blijft altijd hetzelfde, hoe je je team ook maakt. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 16-02-2010 Nalbi overigens gestaakt door de regen. Eerste set 6-2 tweede niet aan begonnen. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 16-02-2010 Stille Wrote:Totaal geen risico, vuile lafaard! Van mij mag iedereen winnen behalve Buurs. Gadverdamme ! Ik neem juist wel risico, want ik kan in 1 toernooi geen punten halen. Stel je voor dat al jouw goed onderbouwde keuze's goed vallen (behalve Almagro :wink: ), dan pak je mij. En met Ferrero en Andreev neem ik ook wel risico. En jullie zeggen allemaal dat ik geen risico neem, maar zijn nu al bang voor een goede week van mij... Waarom kiezen jullie dan zelf niet deze spelers? :crazy: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 16-02-2010 Zonder risico een goede score behalen. Wat wil een manager nog meer... |